Gå til innhold

Farmen 2017

Hvem håper du vinner Farmen 2017?  

452 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner Farmen 2017?

• Amalie Snøløs
      43
    • Halvor Sveen
      128
    • Kristian Krubel Djupnes
      21
    • Geir Magne Haukås
      12
    • Karianne Amlie Wahlstrøm
      8
    • Camilla Cox Barfot
      16
    • Eunike Hoksrød
      44
    • Karoline Røed
      1

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer

• Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.
  • Meningsmålingen stengt 16. des. 2017, 12:50

Fremhevede innlegg

Skrevet
25 minutter siden, gobbledigook skrev:

Haha, Amalie er så surrete. :P 

Vi får se hvor surrete hun er i hinderløypa, da:) Tipper det er mer hennes øvelse.

Jeg syns forøvrig at disse fysiske øvelsene som var idag, er fordel mannfolka. Klart det ikke er lett for tre damer å slå en stor og sterk mann.

Hvorfor spinner de aldri garn eller slike ting i gårdskonkurransene? Ting er litt for skreddersydd mannfolka, syns jeg.

• Liker 13
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eunike er så barnslig. Håper Halvor ramler i vannet og klarer ikke å unne han en semifinaleplass. Greit nok hun ikke liker han, men hun er veldig usympatisk. Baksnakker og er en dårlig taper. Håper hun ikke får en semifinaleplass. 

• Liker 24
Skrevet

Synes dette også var teit. Åpenbart at mannen vinner. Urettferdig. 

Anonymkode: c6115...281

• Liker 4
Skrevet
Akkurat nå, Snuppah00 skrev:

Eunike er så barnslig. Håper Halvor ramler i vannet og klarer ikke å unne han en semifinaleplass. Greit nok hun ikke liker han, men hun er veldig usympatisk. Baksnakker og er en dårlig taper. Håper hun ikke får en semifinaleplass. 

Ho irritereeeerer meg så sjukt! Prater irriterende og klager og syter på Halvor hele tida. Irriterende vesen 🙊🙈

Anonymkode: 37fc0...e05

• Liker 10
Skrevet
3 minutter siden, Snuppah00 skrev:

Helt enig.

Men hun kan være litt morsom også, av og til:fnise:

• Liker 2
Skrevet

Håper og tror Amalie vinner hinderløypa. 

Men er det noen som kan forklare meg videre finalerunder? Jeg trodde nemlig at en person røyk ut samtidig som en fikk finaleplass i dag, men det var en semifinaleplass som ble delt ut. Har ikke sett Farmen siden første sesongen som ble sendt, så jeg vet ikke helt hvordan det foregår. 

Anonymkode: 82e93...784

Gjest Gregor Clegane
Skrevet

Eunike har seriøst problemer. Først var det Geir. Nå er det Halvor. Hun spyr ut syrlige bemerkninger og tilfeldige raseriutbrudd i hytt og gevær. Uansett hva nevnte personer gjør i perioder, er det fullstendig galt i hennes hode. Riktig nok har hun en del morsomme utsagn, men de blir kraftig overdøvet at alt det negativet gnålet hele tiden.

Skrevet

Skikkelig skuffa over Eunike. Har likt henne hele tiden, men nå er hun bare ufyselig. 39 år og oppfører seg som en fjortis som ikke får viljen sin. Håper han ramler i vannet og irriterer seg over at han vant, er det virkelig mulig? Gleder meg til å se den sure geipen hennes når Halvor vinner hele sulamitten!

• Liker 13
Skrevet
2 minutter siden, Salka skrev:

Skikkelig skuffa over Eunike. Har likt henne hele tiden, men nå er hun bare ufyselig. 39 år og oppfører seg som en fjortis som ikke får viljen sin. Håper han ramler i vannet og irriterer seg over at han vant, er det virkelig mulig? Gleder meg til å se den sure geipen hennes når Halvor vinner hele sulamitten!

Nå holder det, Eunike er ei hederskvinne!

Se klippet på TV2.no nå hvor det kommer fram at Halvor er den som baksnakker!

Anonymkode: 094ac...5e7

• Liker 4
Skrevet

Som Kristian så korrekt sa det: Halvor er så VELDIG fornøyd med egen innsate HELE tiden. TV2 burde klippe sammen alle uttalelsene han har hvor han skryter av seg selv. Kommer til å ta 25 timer å se igjennom klippet.

Anonymkode: 28672...5bd

• Liker 7
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå holder det, Eunike er ei hederskvinne!

Se klippet på TV2.no nå hvor det kommer fram at Halvor er den som baksnakker!

Hvem er det han baksnakker til da? Amalie?

Anonymkode: 1ff18...d08

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som Kristian så korrekt sa det: Halvor er så VELDIG fornøyd med egen innsate HELE tiden. TV2 burde klippe sammen alle uttalelsene han har hvor han skryter av seg selv. Kommer til å ta 25 timer å se igjennom klippet.

Anonymkode: 28672...5bd

Han har jo rett! Han er klart dyktigst! At de andre ikke engang gratulerer ham er så utrolig smålig!

• Liker 21
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Han har jo rett! Han er klart dyktigst! At de andre ikke engang gratulerer ham er så utrolig smålig!

Han ble da gratulert av Amalie?

Anonymkode: 891a6...9fd

• Liker 3
Skrevet

Det er vel ikke for ingenting at det sies at i Norge er misunnelsen sterkere enn kjønnsdriften.

• Liker 11
Skrevet

Eunike må jo ha noe manneproblemer! Først hadde hun så store problemer med Geir, så må Halvor. Hun klarer ikke en gang å unne han en semifinaleplass. Halvor fikk en helt fortjent finaleplass, men kunne ikke feire eller være glad av hensyn til Eunike! Ikke vanskelig å se hvem som er det store menneske her nei. Eunike taper på karma. Den har hun ikke med seg. En mer bitter person har jeg ikke sett i en finaleuke. Flaut å se på.

Anonymkode: 59983...691

• Liker 15
Skrevet (endret)

Eunike er så barnslig! "Da kan du lage middag da Halvor!" Halvor: "Nei jeg skal stelle dyr jeg." "Eunike: "Nei det kan du jo ikke!" *himle med øynene* (hinta vel til episoden med geita) og så kaller hun han dårlig vinner, det er hun som er dårlig taper... 

Endret av fitnessjenta
  • Liker 9
Skrevet
1 time siden, gobbledigook skrev:

Haha, Amalie er så surrete. :P 

Tror hun skjønte at hun ikke hadde sjans denne dagen uansett og sparer kreftene til hinderløypa😂 fornuftig syns jeg

• Liker 5
Skrevet
1 minutt siden, fitnessjenta said:

Tror hun skjønte at hun ikke hadde sjans denne dagen uansett og sparer kreftene til hinderløypa😂 fornuftig syns jeg

Enig der.

Tror Amalie kan ha en fordel i løypa.

Anonymkode: b6794...cc3

• Liker 3
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor Eunike mener det kun er Camilla som er verdig vinner av farmen. Alle har da kommet dit de er nå, og de har noen konkurranser igjen, så får vi jo se hvem som vinner. Og vel så teit hvis Halvor mener damene ikke er verdige vinnere.

Hvis Camilla har holdt seg unna tvekamp, så er vel det bra for henne da, og hvis Amalie har "spilt spillet" så har hun vel gjort det. Hvis deltakerene har sendt ut de som var verdige vinnere av farmen selv, så har de i så fall kun seg selv å takke da.

Heia Amalie!!

• Liker 7
Skrevet

Amalie eller Camilla vinner vel den hinderløypa, og Eunike vinner sikkert matlaging. Tror Eunike dessverre er mest sikker av de tre jentene. Jeg liker både Camilla og Amalie bedre, så jeg heier på dem nå. Eunike er, som andre her nevner, utrolig barnslig og umoden. Folk på 40 som oppfører seg slik blir for dumt.

Anonymkode: 1f0c0...599

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...