Gå til innhold

Farmen 2017

Hvem håper du vinner Farmen 2017?  

452 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner Farmen 2017?

• Amalie Snøløs
      43
    • Halvor Sveen
      128
    • Kristian Krubel Djupnes
      21
    • Geir Magne Haukås
      12
    • Karianne Amlie Wahlstrøm
      8
    • Camilla Cox Barfot
      16
    • Eunike Hoksrød
      44
    • Karoline Røed
      1

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer

• Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.
  • Meningsmålingen stengt 16. des. 2017, 12:50

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg håper og tror at det kommer til å stå mellom Halvor og Amalie i den store finalen! Siste nevnte er ganske skarp og er ikke så dum som folk tror hun er. Synd at så mange undertrykker de unge. Vi har jo sett i tidligere i sesonger at unge har vunnet hele Farmen, ta for eksempel Ingvild Skare Thygesen som vant Farmen som 19-åring i 2012. Jeg holder en knapp på Amalie :fnise:

Anonymkode: f501e...673

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Gjest Gregor Clegane
Skrevet

Begynner faktisk å bli passe lei alt gnålet til Camilla. Alt snakket om SJOKO-lade kAk, sigaretter og alkohol har det blitt i overkant mye av. De "herregud, ja, jammen" greiene hennes er også relativt slitsomt å høre på.

Gjest Gregor Clegane
Skrevet

Rart at Eunike kommer så godt overens med Camilla, så mye som hun ber til gud. Haha.

Skrevet

Jeg tenker at det eneste som kan felle Halvor nå er hvis han ikke vinner gårdskonkurransen sammenlagt, og må igjennom en hinderløype. Den vinner han ikke, iallefall ikke mot Amalie. Selvfølgelig vet vi jo ikke helt sikkert hvilke konkurranser som kommer når. Men hvis vi skal tro de foregående årene, så kan det bli slik.

Så dette blir vel tidenes mest kjedelige Farmen-finaleuke hvor vinneren er ganske gitt. Det er forøvrig en svært verdig vinner i Halvor, selv om jeg syns han er litt brautete og selvgod til tider. Men han har det jo ikke bare i kjeften, for han er jo flink til det meste også. Og han er ærlig og redelig, i motsetning til flere av de andre.

Så jeg tenker at med 95 % sikkerhet kan vi gratulere Halvor med seier i Farmen.

• Liker 8
Skrevet

Camilla og Kristian burde spille inn film sammen. Camilla og eggtyven. 

• Liker 11
Skrevet
7 minutter siden, Salka skrev:

:laugh:

• Liker 3
Skrevet
25 minutter siden, Salka skrev:

"Gråt ikke mer for meg, Cami-illa. For mitt liv som tyv er helt forbi"

• Liker 4
Skrevet (endret)

Pussig at de hadde pulverapparat i 1917. Et stort, rødt brannslukningsapparat tilfeldig henslengt på låven. En glipp fra produksjonen?

Endret av lillesky
  • Liker 4
Skrevet
2 timer siden, Mkigjen skrev:

Ja,er det lurt? Halvor er vel tømmerhugger?

Nå er kampen over, og Halvor vant. Jeg må bare kommentere innlegget ditt. Selv om yrket er tømmerhugger, bruker de sag også. Nå for tiden er selvfølgelig motorsag vanlig, men før i tiden brukte de håndsager av forskjellige typer.

• Liker 1
Skrevet (endret)
18 timer siden, Horten Market skrev:

Pussig at de hadde pulverapparat i 1917. Et stort, rødt brannslukningsapparat tilfeldig henslengt på låven. En glipp fra produksjonen?

1. Jeg tror nok produksjonen tenker at det er viktigere med et ordentlig brannslukningsapparat enn at alt skal være 100% 1917. Det er tross alt snakk om sikkereheten til deltagerne. 

Endret av lillesky
  • Liker 13
Skrevet (endret)

VGTV har i alle fall sett det samme: Eunike og Camilla det nye Farmen-paret? Eunike har dame og Camilla liker gutter, men morsomt at de også nevner det.

Selvsagt må de ha brannvern når de har levende lys, men det er nok ikke meningen at det skal vises på skjermen, så det var nok en glipp.

Endret av Horten Market
  • Liker 3
Skrevet
6 timer siden, stf skrev:

Hun virker råsterk, syns jeg. Tror nok det er hun som står ved siden av Halvor i finalen.

I programomtaler skriver de at det er «to sterke finalister». Da må vel Halvor være den ene, men hvem er den andre? Passer det å skrive «sterk» om Amalie på den måten?

Anonymkode: a792b...f08

• Liker 2
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva mente Eunike med å beskylde Amalie for å gjemme unna mat fordi man kunne se "at hun ikke hadde gått ned et eneste gram." Amalie har nok ikke gått ned nevneverdig fordi hun allerede er svært slank (antakelig undervektig) og da skal det mye mer til å gå ned noen kilo. I tillegg var nok kroppen hennes vant til å spise lite og sunt, i motsetning til enkelte andre. Og hvorfor skal det være et mål å få Amalie ned i vekt? Hadde hun hatt tilsvarende vektnedgang som Halvor og Eunike, så hadde hun faktisk dødd. 

Anonymkode: 1f0c0...599

Problemet der var vel ikke bare at Amalie gjemte unna mat, men spiste også mye mer enn de andre. Derfor hadde hun ikke gått ned, tror jeg Eunike siktet til.

• Liker 1
Skrevet

Synes det var fint at Halvor vant, fint siden det tydeligvis betyr så mye for han, ikke for noe annet. Jeg synes Halvor virker som en hyggelig fyr, men samtidig så er det noe med han jeg stusser over. Temperament er ikke alltid en svakhet, men jeg synes rett og slett Halvor er skummel når han blir sint. Menn som hele tiden skal påpeke at de er store og sterke  for å "skremme" andre synes jeg rett og slett er usympatiske og ikke helt til å stole på. 

Når det gjelder arbeidsmoral så scorer Halvor høyt, men synes ikke han er så veldig fleksibel. Han gjør kun det han kan, typiske "manneoppgaver". På det området er nok Camilla den som har gjort det best der inne, hun har tatt de fleste oppgavene på strak arm. 

Måtte den beste vinne uansett hvem det er...

• Liker 6
Skrevet
3 minutter siden, Sillyline skrev:

Problemet der var vel ikke bare at Amalie gjemte unna mat, men spiste også mye mer enn de andre. Derfor hadde hun ikke gått ned, tror jeg Eunike siktet til.

Amalie spiste kanskje mye mer enn andre, men hun gjorde det foran alle. Hun gjemte ikke unna mat fra felleskapet. 

Selv skjønner jeg ikke hvorfor Amalie ikke har konfrontert Eunike og Camilla for det hun fant i kista deres. Karianne kan jdg skjønne, for hun var mer opptatt av å bli likt. 

Anonymkode: 891a6...9fd

• Liker 9
Skrevet
2 minutter siden, Ella1 skrev:

Synes det var fint at Halvor vant, fint siden det tydeligvis betyr så mye for han, ikke for noe annet. Jeg synes Halvor virker som en hyggelig fyr, men samtidig så er det noe med han jeg stusser over. Temperament er ikke alltid en svakhet, men jeg synes rett og slett Halvor er skummel når han blir sint. Menn som hele tiden skal påpeke at de er store og sterke  for å "skremme" andre synes jeg rett og slett er usympatiske og ikke helt til å stole på. 

Når det gjelder arbeidsmoral så scorer Halvor høyt, men synes ikke han er så veldig fleksibel. Han gjør kun det han kan, typiske "manneoppgaver". På det området er nok Camilla den som har gjort det best der inne, hun har tatt de fleste oppgavene på strak arm. 

Måtte den beste vinne uansett hvem det er...

Halvor minner meg veldig mye om min far. Han var like stor og kraftig (muskuløs) som Halvor og ble ofte bråsint. For de som ikke kjente han, var det nok veldig skummelt. Men han var god som en bamse og var aldri voldelig. Han var veldig voldsom i sin reaksjon, enten det var å bli sinna eller glad. Han virka like skummel uansett. Han hadde stor rettferdighetssans og sa ting rett ut og ikke bak deg. 

• Liker 18
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Halvor minner meg veldig mye om min far. Han var like stor og kraftig (muskuløs) som Halvor og ble ofte bråsint. For de som ikke kjente han, var det nok veldig skummelt. Men han var god som en bamse og var aldri voldelig. Han var veldig voldsom i sin reaksjon, enten det var å bli sinna eller glad. Han virka like skummel uansett. Han hadde stor rettferdighetssans og sa ting rett ut og ikke bak deg. 

Hør! Hør!

Halvor er en hedersmann som det ikke er noe vondt i!

Anonymkode: a792b...f08

• Liker 7
Skrevet (endret)

Nå var jeg så lei trekløveren at det var deilig at Kristian røyk ut. Hvorfor trodde de Halvor var dårlig i saging? :klo:  Morsomt at han slo Kristian ned i støvlene. Ikke så lurt valg allikevel ;)

Irriterende at det ikke kom ut at Camilla og Eunike gjemte unna mat og krem i den kista.. men men. Håper på Halvor og Amalie i finalen. De er begge sympatisk og ikke like umoden som de to andre.

Endret av smalls
  • Liker 10
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Halvor hadde rett! Det ble stjålet egg, noe de andre visste!

Camilla byttet teina til Halvor mot en brunostskive! Noe så usselt! Og så baksnakker hun dritmye, noe Halvor aldri har gjort!

Amalie har stort sett oppført seg bra men saboterte ukesoppdraget til Camilla!

Anonymkode: 094ac...5e7

De holdt tilbake informasjon om dette overfor Halvor bare for å irritere, den oppførselen har ingenting i spillet på Farmen å gjøre. Syns Camilla har en motbydelig oppførsel og Eunike taper hver dag på hvordan hun oppfører seg. 

• Liker 10
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ubehagelig med sånne mennesker som Halvor, som fyker i flint for bagateller og skal ha alt på sin måte. Utrolig slitsomt å leve med sånne folk. Mon tro derfor han er singel og har vært det lenge.

Anonymkode: 28672...5bd

Jeg syns virkelig ikke det er bagateller når de andre stjeler mat fra fellesskapet og lar andre bare gå sultne. Jeg skulle faktisk ønske flere kunne bli litt forbanna av slike ting, så kanskje det hadde blitt litt folkeskikk i samfunnet igjen. 

Det jeg har sett av Farmen har Halvor hatt meget god grunn til å bli forbanna da han har blitt det. 

Og hvorfor han er singel er det da ingen grunn å spekulere i. 

Anonymkode: 64599...ea5

• Liker 18

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...