Gå til innhold

Farmen 2017

Hvem håper du vinner Farmen 2017?  

452 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner Farmen 2017?

• Amalie Snøløs
      43
    • Halvor Sveen
      128
    • Kristian Krubel Djupnes
      21
    • Geir Magne Haukås
      12
    • Karianne Amlie Wahlstrøm
      8
    • Camilla Cox Barfot
      16
    • Eunike Hoksrød
      44
    • Karoline Røed
      1

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer

• Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.
  • Meningsmålingen stengt 16. des. 2017, 12:50

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

.

Endret av Lillekråka
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Catalina Culès
Skrevet
Akkurat nå, Lillekråka skrev:

HUSK AT FARMEN BEGYNNER 19:00 IMORGEN ❤️ Pga håndball kamp ... 🙄😂

Takk, det viste jeg ikke.

Skrevet
2 timer siden, Lillekråka skrev:

HUSK AT FARMEN BEGYNNER 19:00 IMORGEN ❤️ Pga håndball kamp ... 🙄😂

Nei, det begynner 2205. Det som begynner 19 er reprise fra onsdag står det i programappen. :) Så første del begynner 2205 og tvekampen 2305. :) Blir nesten litt for spennende imorgen. Håååper Halvor vinner! 

• Liker 4
Skrevet (endret)

.

Endret av Lillekråka
Skrevet
7 timer siden, Salka skrev:

Nei, det begynner 2205. Det som begynner 19 er reprise fra onsdag står det i programappen. :) Så første del begynner 2205 og tvekampen 2305. :) Blir nesten litt for spennende imorgen. Håååper Halvor vinner! 

Wooops😬😂 Godt noen følger med her 😂 

JAAA alt for spennende!! Håper Halvor vinner ja ❤️

Skrevet

Irriterer meg at Farmen begynner så sent pga fuxxings håndballkamp! Har man ikke egne sportskanaler til tull som dette??? Ikke kan man se episoden på et senere tidspunkt for avisene avslører alltid hvem som ryker ut.

Anonymkode: 5bf46...12d

• Liker 16
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Irriterer meg at Farmen begynner så sent pga fuxxings håndballkamp! Har man ikke egne sportskanaler til tull som dette??? Ikke kan man se episoden på et senere tidspunkt for avisene avslører alltid hvem som ryker ut.

Synes 22.05 (Eller når det begynner) er for seint og må se det på tv2 sumo i morgen. Må opp klokka 6 i morgen :dry:

• Liker 6
Skrevet

Farmen slutter 23.30 i dag. Det synes jeg også er alt for sent. Man får ikke 8 timers søvn hvis man skal på jobb eller skole dagen etter da. Som en annen AB også sa, så er det jo også nesten umulig å ikke få med seg hvem som vant, det står jo overalt. Hater at håndball liksom skal være så viktig at alt annet bare må flyttes på.

Anonymkode: 1f0c0...599

• Liker 11
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Halvor vinner :) Det er jeg sikker på.

Skrevet (endret)

Får bare håpe det er såpass mye som skjer på jobb i morgen at jeg ikke rekker å surfe på Facebook og nettaviser. 
Dere får "avfølge" tv2, vg, db osv på Facebook :P Skulle ønske det var mulig å sortere bort alle innlegg hvor det står Farmen, Halvor eller Kristian :laugh:

Endret av penny_
  • Liker 4
Skrevet
4 timer siden, LeilaS skrev:

Synes 22.05 (Eller når det begynner) er for seint og må se det på tv2 sumo i morgen. Må opp klokka 6 i morgen :dry:

Ja, helt krise faktisk ! De fleste skal jo opp tidlig. Mister nok en del seertall på det 

• Liker 3
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bare å holde seg unna aviser, det.

Anonymkode: 094ac...5e7

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Farmen slutter 23.30 i dag. Det synes jeg også er alt for sent. Man får ikke 8 timers søvn hvis man skal på jobb eller skole dagen etter da. Som en annen AB også sa, så er det jo også nesten umulig å ikke få med seg hvem som vant, det står jo overalt. Hater at håndball liksom skal være så viktig at alt annet bare må flyttes på.

Anonymkode: 1f0c0...599

Nei, nå får det være nok! Håndballjentene er hedersjenter! De fortjener denne oppmerksomheten i desember når det er mesterskap!

• Liker 8
Skrevet

Synes at når man betaler dyre dommer for sumo kunne man iallefall fått sett episoden tidligere :P

• Liker 7
Skrevet
30 minutter siden, nutella skrev:

Synes at når man betaler dyre dommer for sumo kunne man iallefall fått sett episoden tidligere :P

Enig! Burde være sånn at episoden blir tilgjenglig fra og med den og den datoen.

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, nutella skrev:

Ville jo vært spoilere overalt.

• Liker 4
Skrevet

Synd halvor tapte på saging i dag 😠

Anonymkode: 7dc24...ff8

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synd halvor tapte på saging i dag 😠

Det har da ikke vært ennå?

Anonymkode: 9808c...abf

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det har da ikke vært ennå?

Anonymkode: 9808c...abf

Nei det ligger ikke ute på sumo engang, fortsatt håndball på TV 

Skrevet

Sorry glemte spoiler alert 😠

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...