Gå til innhold

Farmen 2017

Hvem håper du vinner Farmen 2017?  

452 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner Farmen 2017?

• Amalie Snøløs
      43
    • Halvor Sveen
      128
    • Kristian Krubel Djupnes
      21
    • Geir Magne Haukås
      12
    • Karianne Amlie Wahlstrøm
      8
    • Camilla Cox Barfot
      16
    • Eunike Hoksrød
      44
    • Karoline Røed
      1

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer

• Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.
  • Meningsmålingen stengt 16. des. 2017, 12:50

Fremhevede innlegg

Skrevet

Men hvorfor velger noen gren KUN pga spenning? Skjønner ikke helt det. Hvorfor ikke velge en øvelse man faktisk vet man er god i og har store sjanser til å vinne? Jeg hadde uten tvil valgt den grenen jeg tenkte jeg hadde best mulighet til å vinne i. Ikke hvilken gren som hadde vært mest kul og spennende. 

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet
5 timer siden, Christy89 skrev:

Men hvorfor velger noen gren KUN pga spenning? Skjønner ikke helt det. Hvorfor ikke velge en øvelse man faktisk vet man er god i og har store sjanser til å vinne? Jeg hadde uten tvil valgt den grenen jeg tenkte jeg hadde best mulighet til å vinne i. Ikke hvilken gren som hadde vært mest kul og spennende. 

Ingen velger gren «kun pga. spenning», med mindre de ikke er 100 % motivert for å vinne. Det er bare noe tull enkelte sier.

• Liker 1
Skrevet
6 timer siden, Larsern skrev:

Ifølge Kristian så skulle han velge en gren som var spennende fra første sekund. Det utelukker vel melkespann og kunnskap. Slegge er også utelukket. Øksekast tror jeg er en øvelse som Kristian anser for å være litt for "enkel" (tilfeldig utfall), så da sitter vi vel igjen med tautrekking eller saging? Det skulle ikke forbause meg om Halvor, siden han har erfaring med tømmerhugging og er kjempe på slegge, også kan dra ei sag noenlunde bra også. Noe Kristian garantert måtte ha overveid. Jeg tror det lander på tautrekking faktisk og der har Kristian utholdenheten på sin side. Halvor har jo fysisk styrke, med det har Kristian også, i tillegg til smidighet og utholdenhet.

Jeg satser ukelønna på Kristian.

Kjipt at det ikke ble mannlig storbonde denne uka, skulle sett både Halvor og Kristian i finalen (med Halvor som vinner selvsagt).

Hadde vært idioti av de øvrige deltakerne om de hadde gått gjennom så mange uker uten å klare å kvitte seg med en av de to bøndene. Minst en mann må det jo være, og helt naturlig at det blir kun en når det er to så sterke vinnerkandidater blant mennene.

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, Christy89 skrev:

Noen av 2.kjempene har innrømt i ettertid at de faktisk ønsket å reise hjem, og derfor valgte en øvelse de kom til å tape i. Men dette kan jo være en dårlig unnskyldning;) 

Skrevet
25 minutter siden, fitnessjenta skrev:

Noen av 2.kjempene har innrømt i ettertid at de faktisk ønsket å reise hjem, og derfor valgte en øvelse de kom til å tape i. Men dette kan jo være en dårlig unnskyldning;) 

Vet Sunniva ville hjem (pga bestemoren var syk eller noe sånt) men hvem andre? :)

Skrevet
1 time siden, Snuppah00 skrev:

Vet Sunniva ville hjem (pga bestemoren var syk eller noe sånt) men hvem andre? :)

Tror det kun var henne som tapte 100% med vilje, men f.eks Tom og Trym har innrømt at de slet en del inne på Farmen og dermed ikke hadde kjempe lyst til å bli, og derfor valgte de en gren som var 50/50 vinnersjanse :)

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, fitnessjenta skrev:

Tror det kun var henne som tapte 100% med vilje, men f.eks Tom og Trym har innrømt at de slet en del inne på Farmen og dermed ikke hadde kjempe lyst til å bli, og derfor valgte de en gren som var 50/50 vinnersjanse :)

Særlig! Tom var ikke umotivert for å vinne den kampen, det så alle. Han så faktisk helt dust ut der han stod med det steinansiktet sitt. 

Anonymkode: 1f0c0...599

• Liker 1
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Særlig! Tom var ikke umotivert for å vinne den kampen, det så alle. Han så faktisk helt dust ut der han stod med det steinansiktet sitt. 

Nok nå! Tom er en hedersmann og han gjorde sitt beste! 

Anonymkode: f0461...267

• Liker 2
Skrevet

Kan folk seriøst slutte med dette "han er en hedersmann" argumentet? Gir ingen mening og bare tullete!

Anonymkode: 1ff18...d08

• Liker 21
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan folk seriøst slutte med dette "han er en hedersmann" argumentet? Gir ingen mening og bare tullete!

Anonymkode: 1ff18...d08

Folk som kaller andre hedersmenn er hedersmennesker! Hedersmann er en hedersbetegnelse! 

• Liker 4
Skrevet

Lurer på hvor mye denne tråden påvirker klippingen til TV2 jeg. Ser for meg at de leser denne tråden opp og ned i mente. 

Anonymkode: fccd4...04c

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Enig!

Anonymkode: 62ffb...e3e

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Folk som kaller andre hedersmenn er hedersmennesker! Hedersmann er en hedersbetegnelse! 

Hør! Hør!

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo det jeg sier! Han var ikke umotivert for å vinne kampen, selv om han prøver å påstå noe annet i ettertid. 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo det jeg sier! Han var ikke umotivert for å vinne kampen, selv om han prøver å påstå noe annet i ettertid. 

Da sitter vi fortsatt igjen med spørsmålet om hvorfor 2.kjempene ikke velger grenene de er best i. 🤔 

Skrevet
8 timer siden, fitnessjenta skrev:

Da sitter vi fortsatt igjen med spørsmålet om hvorfor 2.kjempene ikke velger grenene de er best i. 🤔 

Det velger det de tror de er best i. 

• Liker 2
Skrevet

Blir jævlig spennende i morgen 😱 Tror nesten jeg ikke tør å se. Krysser fingrene for at Halvor vinner. Blir gøy å se trynet på trekløveren hvis Kristian taper :fnise:

• Liker 7
Skrevet
18 timer siden, fitnessjenta skrev:

Det jeg ikke skjønner er hvorfor folk egentlig gidder å melde seg på slike show som Farmen, hvis de faktisk ikker motivert i det hele tatt... 

Det er vel temmelig mange andre søkere som burde ha fått muligheten til å være med da, og som muligens ville ha vært langt mer motiverte...

Anonymkode: 3963f...c1b

• Liker 3
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det jeg ikke skjønner er hvorfor folk egentlig gidder å melde seg på slike show som Farmen, hvis de faktisk ikker motivert i det hele tatt... 

Det er vel temmelig mange andre søkere som burde ha fått muligheten til å være med da, og som muligens ville ha vært langt mer motiverte...

Anonymkode: 3963f...c1b

Man kan jo ikke vite akkurat hvordan det blir hvis man ikke har vært med før. Dessuten er ikke produsenten synsk. 

• Liker 5
Skrevet
12 minutter siden, penny_ skrev:

Man kan jo ikke vite akkurat hvordan det blir hvis man ikke har vært med før. Dessuten er ikke produsenten synsk. 

Og i Sunniva sitt tilfelle ble bestemoren brått alvorlig syk før innspillingen startet. Det er jo ikke noe hun kunne forutsett da hun meldte seg på.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...