Gå til innhold

Farmen 2017

Hvem håper du vinner Farmen 2017?  

452 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner Farmen 2017?

• Amalie Snøløs
      43
    • Halvor Sveen
      128
    • Kristian Krubel Djupnes
      21
    • Geir Magne Haukås
      12
    • Karianne Amlie Wahlstrøm
      8
    • Camilla Cox Barfot
      16
    • Eunike Hoksrød
      44
    • Karoline Røed
      1

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer

• Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.
  • Meningsmålingen stengt 16. des. 2017, 12:50

Fremhevede innlegg

Skrevet

Amalie sier det blir saging, så da tror jeg på det.

Eunike hevet seg flere hakk i dag, fremsto voksen og emosjonelt moden. Klarte å koblet vekk følelsene i situasjoner der følelsene ikke hører hjemme. Holdt på å gå galt i grøftekrangelen med Halvor, men også der tok hun seg inn og valgte å føye seg fordi det tjente målet. Godt å vite at hun har også dette i seg.

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei og nei <\3 forstår Eunikes valg, det var lurt. Jeg var ganske sikker på at hun kom til å tenke taktisk, men tror Kristian er en større konkurrent i en finale. Han er smidig og sterk, så hun burde heller valgt han som 1.kjempe. Håper Halvor vinner, men er redd for at det går Kristians vei.

Skrevet
6 timer siden, fitnessjenta skrev:

Nei og nei <\3 forstår Eunikes valg, det var lurt. Jeg var ganske sikker på at hun kom til å tenke taktisk, men tror Kristian er en større konkurrent i en finale. Han er smidig og sterk, så hun burde heller valgt han som 1.kjempe. Håper Halvor vinner, men er redd for at det går Kristians vei.

Jo, for i finalen skal finalistene bryte mot hverandre.. å være smidig og sterk er dermed svært viktig.

Anonymkode: a792b...f08

• Liker 1
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kristian velger saging og Halvor knuser han i det og havnet i finalen. Det sa min krystallkule 😈

Anonymkode: 7eba5...985

Da håper jeg krystallkula di talte sant  :)

• Liker 5
Skrevet (endret)
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo, for i finalen skal finalistene bryte mot hverandre.. å være smidig og sterk er dermed svært viktig.

Endret av fitnessjenta
Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dårlig dag? :)

Skrevet

Nå han VG laget en reportasje om Camilla sitt hår. Altså! Det håret er så litt flatterende. Det er ingen som kler sånt hår, synes jeg da. Hun hadde blitt mye finere om hun hadde klippet seg kortere. Ja, jeg like overhodet ikke sånt hår. Uff! 

Anonymkode: ca600...c2f

• Liker 14
Skrevet

Jeg bare lurer på en ting  (kanskje jeg er kort) men hvordan vet dere det blir saging pga de ser opp?

Men det er vel hinderløype i finalen? Da kommer jo Halvor til å gjøre det dårlig siden han er så stor.

Anonymkode: 2e644...6ee

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bare lurer på en ting  (kanskje jeg er kort) men hvordan vet dere det blir saging pga de ser opp?

Men det er vel hinderløype i finalen? Da kommer jo Halvor til å gjøre det dårlig siden han er så stor.

Treng ikkje delta i hinderløypa om ein vinn den tredelte gardskonkurransen.

• Liker 1
Gjest chisandra
Skrevet

Nå han VG laget en reportasje om Camilla sitt hår. Altså! Det håret er så litt flatterende. Det er ingen som kler sånt hår, synes jeg da. Hun hadde blitt mye finere om hun hadde klippet seg kortere. Ja, jeg like overhodet ikke sånt hår. Uff! 

Anonymkode: ca600...c2f

Har sansen for både Camilla og håret hennes, jeg - men nå har jeg også en forkjærlighet for jenter som kanskje ikke er helt A4. Hun skiller seg ut, både utseendemessig og i yrkesvalg. 

Skrevet

De sitter oppå en trekonstruksjon og sager hverandre ned

Bilderesultat for farmen saging

Anonymkode: 25700...cee

Skrevet

Det kan vel bli melkespann når de ser opp også?

Anonymkode: 08762...823

Skrevet
14 timer siden, Knutsk skrev:

Eg trur Halvor vel Kristian som andrekjempe.

Regner med at det var ironi, siden Halvor ikke har noen andre å velge mellom. 

Skrevet
1 time siden, chisandra skrev:

Har sansen for både Camilla og håret hennes, jeg - men nå har jeg også en forkjærlighet for jenter som kanskje ikke er helt A4. Hun skiller seg ut, både utseendemessig og i yrkesvalg. 

Håret hennes ser ut som tauverk. Ikke fint. 

• Liker 6
Skrevet

Håret til Camilla må jo være utrolig tungt? Det rekker jo ned til rumpa jo 😯

• Liker 1
Skrevet
26 minutter siden, OPIgirl skrev:

Dreads skal se ut sånn :)

Anonymkode: 5e7d1...c29

• Liker 2
Skrevet
47 minutter siden, OPIgirl skrev:

På hvilken måte er det relevant her? La oss holde oss for gode til å kommentere andres utseende.

Anonymkode: 5ee38...f50

• Liker 6
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har Camilla med seg tobakk inn på gården? Ser hele tiden at hun sitter og røyker.. så jeg skjønner ikke hvorfor hun MÅ bruke av fellesbudsjettet på cigarillo?? Veldig egoistisk. Håper hun ryker..

Anonymkode: fe2e5...c26

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da kan man jo lure på hvor mye hun røyker, når det faktisk har kommet med 3 ganger på tv at hun røyker.

Anonymkode: 59983...691

Da kan jeg trøste dere bekymrede mennesker om at det er tørka mjødurt hun røyker. Neppe fra felleskassen, det :)

Anonymkode: d5ab0...2bf

• Liker 5
Skrevet
3 timer siden, OPIgirl skrev:

Regner med at det var ironi, siden Halvor ikke har noen andre å velge mellom. 

Nei, gje deg, trur du det?

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...