Gå til innhold

Farmen 2017

Hvem håper du vinner Farmen 2017?  

452 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner Farmen 2017?

• Amalie Snøløs
      43
    • Halvor Sveen
      128
    • Kristian Krubel Djupnes
      21
    • Geir Magne Haukås
      12
    • Karianne Amlie Wahlstrøm
      8
    • Camilla Cox Barfot
      16
    • Eunike Hoksrød
      44
    • Karoline Røed
      1

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer

• Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.
  • Meningsmålingen stengt 16. des. 2017, 12:50

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Men om Halvor sier det er følkpiss så er det det. Katteurin lukter amoniakk.

Så nå er nok Amalie bare ute og ror...

Endret av Torden
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahaha, digger at Camilla og Eunike stikker nesene sine i følkpiss :laugh: Topp fem av morsomme hendelser på Farmen 2017 :fnise:

• Liker 3
Skrevet

Hahaha, sitter å ser opptak nå :fnise: "Halvor, nå var du en rar mann" - Eunike. Hahaha :Knegg:

• Liker 9
Skrevet
3 minutter siden, Sacramone skrev:

Hahaha, sitter å ser opptak nå :fnise: "Halvor, nå var du en rar mann" - Eunike. Hahaha :Knegg:

😂😂😂

Anonymkode: 7b7f5...6dd

• Liker 2
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men har de klaget på spisingen hennes mer enn den ene gangen da? Og da hadde de mindre mat enn de hadde uka som var. 

Anonymkode: 5e7d1...c29

Nei. Mener det bare var i en episode de snakket om det. Skjønner ikke hvorfor det fortsatt skrives om det enda. Det var da ikke en så stor sak. Lite mat hadde de også. 

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Eunike steg i mine øyne da hun valgte Amalie som hjelper!

Anonymkode: 7b7f5...6dd

Why? Hun lar Amalie få en falsk følelse av trygghet samtidig som gutta får vente i «usikkerhet» hele uka. Eunike er i en av de mest gunstige posisjonene jeg har sett i Farmen hittil, takket være Karianne-neket.

Eunike velger førstekjempe. Ved guttekamp ryker Kristian og Halvor står igjen (Kristian som førstekjempe så Halvor velger gren). Ved jentekamp ryker uansett Amalie, hun har ikke sjans, blant annet fordi hun selvsagt i så fall velges som førstekjempe slik at Camilla velger gren.

Eunikes beste sjanse til å vinne er med tre kvinner og en mann i finalen. Guttekamp next, i hvert fall hvis Eunike vil vinne.

Anonymkode: e54e4...b26

• Liker 3
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Why? Hun lar Amalie få en falsk følelse av trygghet samtidig som gutta får vente i «usikkerhet» hele uka. Eunike er i en av de mest gunstige posisjonene jeg har sett i Farmen hittil, takket være Karianne-neket.

Eunike velger førstekjempe. Ved guttekamp ryker Kristian og Halvor står igjen (Kristian som førstekjempe så Halvor velger gren). Ved jentekamp ryker uansett Amalie, hun har ikke sjans, blant annet fordi hun selvsagt i så fall velges som førstekjempe slik at Camilla velger gren.

Eunikes beste sjanse til å vinne er med tre kvinner og en mann i finalen. Guttekamp next, i hvert fall hvis Eunike vil vinne.

Hun velger garantert Halvor som 1. Kjempe. 

Anonymkode: 462ac...9fb

• Liker 7
Skrevet

Er hun lur velger hun Kristian til førstekjempe, så Halvor slår han ut. Eunike har kanskje mulighet å slå Halvor ut i melkespann i en finalerunde mtp vond skulder. Er nok ikke sikker hun har sjans mot Kristian i så mye i en finaleuke 🙈 men alt kommer an på, vennskap eller konkurranse.. vi får se på onsdag 😆 tipper Halvor som 1.kjempe. Om ikke blir det Amalie.. 

Anonymkode: 395da...564

• Liker 3
Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er hun lur velger hun Kristian til førstekjempe, så Halvor slår han ut. Eunike har kanskje mulighet å slå Halvor ut i melkespann i en finalerunde mtp vond skulder. Er nok ikke sikker hun har sjans mot Kristian i så mye i en finaleuke 🙈 men alt kommer an på, vennskap eller konkurranse.. vi får se på onsdag 😆 tipper Halvor som 1.kjempe. Om ikke blir det Amalie.. 

Anonymkode: 395da...564

Melkespann? Halvor vinner nok semifinalen om han kommer så langt, da slipper han melkespann.

Anonymkode: a792b...f08

• Liker 6
Skrevet
9 timer siden, Torden skrev:

Ja, jeg begynner å lure. Selv om det var 2 katter så pisset, så var det utrolig mye. Dessuten har kattepiss en meget sterk lukt som ikke er til å ta feil av. Jeg heller til den tro at det er "følkpiss"

• Liker 4
Skrevet (endret)

Amalie vokser mer og mer på meg :) Smart jente og har bein i nesen. Hun ble fryktelig undervurdert i starten av mange, men har bevist hun ikke bare er en dum blondine 

Håper så inderlig Camilla eller Kristian blir førstekjempe, men har hun nok guts til å velge en av de? 🤔

Jeg har hatt mange katter og vet akkurat hvordan kattepiss lukter. Det har en sterk lukt og lukter som ammoiakk.. Mennskepiss lukter mye mindre, så han hadde luktet det med en gang hvis det var kattepiss. Var nok Amalie sitt verk det der.

Endret av smalls
  • Liker 5
Skrevet
2 minutter siden, smalls skrev:

Amalie vokser mer og mer på meg :) Smart jente og har bein i nesen. Hun ble fryktelig undervurdert i starten av mange, men har bevist hun ikke bare er en dum blondine 

Håper så inderlig Camilla eller Kristian blir førstekjempe, men har hun nok guts til å velge en av de? 🤔

Jeg har hatt mange katter og vet akkurat hvordan kattepiss lukter. Det har en sterk lukt og lukter som ammoiakk.. Mennskepiss lukter mye mindre, så han hadde luktet det med en gang hvis det var kattepiss. Var nok Amalie sitt verk det der.

Håper jeg også, men tviler sterkt på det. 

Jeg tror at det er Halvor som blir førstekjempe - men håper jeg tar feil 

• Liker 1
Skrevet
20 minutter siden, tonebelinda skrev:

Håper jeg også, men tviler sterkt på det. 

Jeg tror at det er Halvor som blir førstekjempe - men håper jeg tar feil 

Jeg tviler på det jeg og 😔 Tror nok det blir Halvor og han taper. Kristian velger garantert melkespann 😔

• Liker 1
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun gjorde jo ikke dette fordi at Amalie skal føle seg trygg, hun gjorde det så Amalie skulle slippe å sitte nede sammen med mannfolka. Synes det var kjempe fint gjort av Eunike. Amalie kunne ha sagt nei. Her gjorde faktisk Eunike noe kjempe koselig. Hun og Camilla er jo bestiser der inne, de to hadde sikkert hatt det mer gøy der oppe uten Amalie. Men Eunike så forbi det og lot Amalie bli med opp. Hva skulle Eunike ha sagt? «Ikke føl deg trygg av denne grunn, Amalie!»? 

Dette er en konurranse, men Eunike vil at folk skal ha det hyggelig for det. For Amalie er det bare konkurranse, hun klarer ikke å se igjennom spillet og få seg venner.

Anonymkode: 59983...691

• Liker 11
Skrevet

Jeg syns også det var fint gjort av Eunike å ta Amalie med opp. Hun er den jeg liker best av "trekløveret". Trygge er det ingen som er uansett. Men håper hun klarer å legge vennskap til side og velge Kristian til 1.kjempe. Men jeg tror dessverre hun velger Halvor og da er jeg redd han ryker ut. 

• Liker 5
Skrevet

Gleder meg til revy! :fnise: Håper vi får se hele.

Skrevet
12 minutter siden, hjertesukka skrev:

Gleder meg til revy! :fnise: Håper vi får se hele.

Haha, jeg og. Hadde vært morsomt om Geir enda var der :P

Anonymkode: dc769...50c

• Liker 4
Skrevet

Eunike vil vinne, og da er det bare Kristian som kan bli førstekjempe. Da får Halvor velge grein og Kristian er ute.

• Liker 1
Skrevet
15 timer siden, Torden skrev:

Katteurin fra kattunger lukter ikke det samme som fra voksne katter. 

Anonymkode: 1f0c0...599

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...