Gå til innhold

Farmen 2017

Hvem håper du vinner Farmen 2017?  

452 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner Farmen 2017?

• Amalie Snøløs
      43
    • Halvor Sveen
      128
    • Kristian Krubel Djupnes
      21
    • Geir Magne Haukås
      12
    • Karianne Amlie Wahlstrøm
      8
    • Camilla Cox Barfot
      16
    • Eunike Hoksrød
      44
    • Karoline Røed
      1

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer

• Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.
  • Meningsmålingen stengt 16. des. 2017, 12:50

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
11 timer siden, Gregor Clegane skrev:

Kom til å tenke på at de andre deltakerne var så opptatt av å kommentere matinntaket til Amalie. At hun slo over litt ekstra melk i grøten sin, og tok en halv skje mer enn vanlig, var liksom så utrolig ille. Ikke måte på hvordan de overdramatiserte situasjonen. Den rant da faen meg ikke over, slik de fremstilte det. Selv har ikke Camilla og Eunike noe imot å høste inn maisen, uten å dele med alle. Rimelig dobbeltmoralsk av dem.

Helt enig. Det var ikke måte på til baksnakking og hvor fæl Amalie var som tok litt ekstra melk og hadde bær på, som hun selv hadde plukket. Men de er jo MYE verre!

Hadde de klart å finne den kisten selv (de fant den ikje og måtte derfor si ifra til Amalie) og det var sjokoladekake oppi, så hadde de spist alt selv! Ikke sagt det til noen. Eller kanskje sagt det til Kristian. Hyklere!

Endret av smalls
  • Liker 9
Videoannonse
Annonse
Skrevet
11 minutter siden, tonebelinda skrev:

Jeg kan aldri tenke meg at Kari Anne velger noen andre enn Eunike eller Camilla til storbonde. 
Og jeg tenker at da blir det Halvor som blir førstekjempe

Håper jeg tar feil altså, for jeg håper Halvor kommer seg til finalen. 

Hadde vært gøy om Camilla kom i kamp før finalen også 

Nei ikke jeg heller, men Karianne sier jo at hun er så taktisk smart. Og her har hun faktisk en stor mulighet til å faktisk gjøre det. Siden det er to menn igjen, hvis en mann blir storbonde, vil det ikke kunne bli guttekamp. Da må det bli jentekamp, og Kristian velger jo da Amalie. 

Men nei jeg tror ikke Karianne er smart, så hun har nok ikke gjort dette.

Anonymkode: 59983...691

• Liker 7
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei ikke jeg heller, men Karianne sier jo at hun er så taktisk smart. Og her har hun faktisk en stor mulighet til å faktisk gjøre det. Siden det er to menn igjen, hvis en mann blir storbonde, vil det ikke kunne bli guttekamp. Da må det bli jentekamp, og Kristian velger jo da Amalie. 

KariAnne er nok alt annet enn taktisk smart. 

Selv om hun selv klaget på at Amalie ikke tenkte taktikk, for da burde hun valgt guttekamp nå denne uka. Og sa hvor viktig det var å få ut Halvor, fordi han var den sterkeste. Hun har selv hatt TO anledninger til å velge Halvor som førstekjempe, men valgte Geir begge gangene. 

Nei, vi skal nok ikke tro at KariAnne er taktisk nå heller, selv om hun absolutt ikke ønsker Amalie i finalen

• Liker 5
Skrevet

Jeg tror Eunike blir storbonde. Karianne har jo vist hun ikke er særlig smart. Hadde vært gøy hvis Kristian og Halvor må ut i kamp. Halvor vinner og egoet til Kristian kommer ned på jorda igjen 

• Liker 6
Gjest Gregor Clegane
Skrevet

Ser at mange klager over Geir sin oppførsel i sosiale medier. Akkurat som det han gjorde var så forferdelig galt. Mange folk ser ut til å være totalt blottet for evnen til å se det store bildet, og se ting i sammenheng.

Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, nå er du skikkelig stygg. Jeg synes det er en uting å kommentere andre sine tenner. Det kan være mange grunner til misfargede tenner, og årsaken er sjelden at man ikke pusser tennene. I noen tilfeller er det faktisk snakk om medisinske tilstander. 

Anonymkode: 5ee38...f50

Tar selvkritikk på den, det var en unødvendig kommentar av meg. Blir litt for inn i bobla, og liker ikke Kristian for tiden, men jeg dro den for langt med den kommentaren. Det beklager jeg!

• Liker 8
Gjest Caroline91
Skrevet

Jeg frykter at Halvor blir førstekjempe, og at Kristian velger melkespann slik at Halvor taper .. 

Skrevet
3 minutter siden, Caroline91 skrev:

Jeg frykter at Halvor blir førstekjempe, og at Kristian velger melkespann slik at Halvor taper .. 

Dette er nok dessverre et veldig sannsynlig scenario. Eunike(Camilla) storbonde. Halvor er jo ikke så god i melkespann (skulderproblemer). 

Irriterende. Vært kult med en semifinale/finale med både Kristian og Halvor, fått noen kule konkurranser. 

• Liker 5
Skrevet

Men hvor har @Winza egentlig blitt av? :P

Han pleide jo å henge her veldig mye... 

Anonymkode: 3963f...c1b

• Liker 3
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Savner han ❤️

Anonymkode: 5e7d1...c29

• Liker 4
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Anonymkode: a72a2...c15

Skrevet

Veldig deilig at Kari Safari er ute. Var til pass. Hun fortjente ingen finaleplass 

Med mindre Halvor blir storbonde  (noe jeg ikke tror) så blir enten Amalie eller han førstekjempe. Kristian slår han i melkespann dessverre :( Er stygt redd for at en av trekløveren vinner Farmen. Da håper jeg på Eunike. Kan ikke fordra Camilla og Kristian :kjefte:

Anonymkode: dc769...50c

• Liker 6
Skrevet

Skjønner ikke helt at de velger Amalie som førstekjempe for da velger hun Camilla og dette burde da Eunike vite hvis hun blir storbonde. 

• Liker 2
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skulle Kristian valgt Amalie? Han må da se på Amalie som den svakeste konkurrenten, rett før finaleuka? Tror ikke Kristian bryr seg om hvem han er mest venn med rett før det hele skal avgjøres.

Blir nok Eunike som storbonde uansett, da :)

• Liker 1
Skrevet (endret)
1 time siden, Caroline91 skrev:

Tja, store armer er ingen fordel i den øvelsen :)

Halvor har faktisk ikke så store armer.

Endret av JackIost
Skrevet

Angående matinntaket til Amalie har jeg lyst til å si to ting:

1. Hun har i hvert fall ikke gjemt unna noe mat.

2. Hun har minst å tære på, så det kan være direkte farlig for henne å gå ned i vekt, i motsetning til enkelte av de andre deltakerne, som bare har sunt av det. 

Anonymkode: 1f0c0...599

• Liker 9
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva i alle dager? Amalie var syk i deler av oppholdet, legen ble tiltalt, og da er det vel naturlig at hun må hvile litt ekstra? Kanskje hun også fikk beskjed om å spise mer. Herregud så barnslig å hive rundt seg slike påstander som hun gjorde der!

Anonymkode: 7b7f5...6dd

Så enig. Hvis hun besvimte så kan det være pga lavt blodsukker, og da fikk hun sikkert beskjed om å spise mer mat og å hvile. Rett og slett usmakelig av Karianne å si noe sånt, hvor lite reflektert går det an å være? Karianne virker som en jente som sluker alt rått og som ikke klarer å tenke selv. Hvis den populære jenta snakker stygt om en person, så stoler hun blindt på det uten å høre den andres versjon først. Skremmer meg faktisk at hun blir lærer, fordi hun sannsynligvis kommer til å ta parti med mobbere pga naivitet. Amalie er mer voksen, reflektert og selvstendig, hun følger ikke strømmen men klarer å tenke selv. Dette gjør at hun blir sett på som en trussel fordi hun ikke kan manipuleres. Blir interessant å se hvem som blir storbonde, hun burde velge Kristian (huff), men tipper hun velger Eunike

• Liker 8
Skrevet
39 minutter siden, fitnessjenta skrev:

Så enig. Hvis hun besvimte så kan det være pga lavt blodsukker, og da fikk hun sikkert beskjed om å spise mer mat og å hvile. Rett og slett usmakelig av Karianne å si noe sånt, hvor lite reflektert går det an å være? Karianne virker som en jente som sluker alt rått og som ikke klarer å tenke selv. Hvis den populære jenta snakker stygt om en person, så stoler hun blindt på det uten å høre den andres versjon først. Skremmer meg faktisk at hun blir lærer, fordi hun sannsynligvis kommer til å ta parti med mobbere pga naivitet. Amalie er mer voksen, reflektert og selvstendig, hun følger ikke strømmen men klarer å tenke selv. Dette gjør at hun blir sett på som en trussel fordi hun ikke kan manipuleres. Blir interessant å se hvem som blir storbonde, hun burde velge Kristian (huff), men tipper hun velger Eunike

Signerer! Karianne er 26 år, men utrolig barnslig for alderen. Hun snakker drit om Amalie og mye av det hun sier henger jo ikke på greip. Prøvde å komme inn i den populære gjengen, men fikk boomerangen rett tilbake 😂 Tipper Amalie bare er glad som slipper å ha fjollete Karianne som venninne . Jeg som heiet på Karianne og faktisk forsvarte henne noen uker siden. Usj 😔

• Liker 5
Skrevet

De klager og syter over at Amalie tar litt ekstra til grøten, men at Kristian spiser 45 lapper på 11 minutter er bare morsomt. :klaske:

• Liker 11
Skrevet

Kjipt at Karianne røk ut. For en sjarmerende solstråle hun er:)

Denne uka kan vi vel garantere at det enten blir Halvor eller Amalie som blir 1.kjempe. Eunike blir trolig storbonde, og velger ikke hverandre eller kompisen Kristian.

Så det blir enten Halvor (1.kjempe) mot Kristian (2.kjempe), eller Amalie (1.kjempe) mot Camilla (2.kjempe).

Jeg har kommet frem til at jeg heier mest på Amalie nå av de som er igjen.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...