Gå til innhold

Farmen 2017

Hvem håper du vinner Farmen 2017?  

452 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner Farmen 2017?

• Amalie Snøløs
      43
    • Halvor Sveen
      128
    • Kristian Krubel Djupnes
      21
    • Geir Magne Haukås
      12
    • Karianne Amlie Wahlstrøm
      8
    • Camilla Cox Barfot
      16
    • Eunike Hoksrød
      44
    • Karoline Røed
      1

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer

• Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.
  • Meningsmålingen stengt 16. des. 2017, 12:50

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Noen som kan oppsummere hva Karianne sier i klippene som har blitt lagt ut på TV2 i kveld? Jeg får ikke sett dem på mobilen, og jeg har ikke data.

Anonymkode: 1f0c0...599

Karianne skulle visstnok oppgi to grunner til at hun ikke unner Amalie finaleplass. Den ene er at Amalie har sovet for mye. Den andre grunnen fikk vi ikke vite, kanskje Karianne kom ut av tellingen.

Ellers sa hun at de hadde lagt en plan for å få ut Amalie. Ikke utypisk det, å få ut den som anses å være den minste trusselen.

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Gjest chisandra
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Camilla klager på hygienen til Kristian.. hun er ikke akkurat renslig selv, og ser ut som en fuzz. Ekkelt å dele seng med henne som har dreads som hun ikke vasker på flere mnd.. æsj... Hun ser oppspist opp i trynet, og fråtser så jeg blir dårlig..egotripp skal være visst.

Anonymkode: fe2e5...c26

2 timer siden, nutella skrev:

Nå er jeg skikkelig stygg. Men det ser ut som Kristian ikke pusser tennene hjemme heller, så gule tenner som han har

En ting er at vi diskuterer deltakernes oppførsel, men jeg synes vi skal holde oss for gode til å begynne å kommentere utseendet negativt. Det harvi klart frem til nå, så da burde vi vel kunne få det til de siste 2 ukene også? 

Jammen fikk Geir rett - boomerangen traff Karianne 😅

Gjest Gregor Clegane
Skrevet

Kom til å tenke på at de andre deltakerne var så opptatt av å kommentere matinntaket til Amalie. At hun slo over litt ekstra melk i grøten sin, og tok en halv skje mer enn vanlig, var liksom så utrolig ille. Ikke måte på hvordan de overdramatiserte situasjonen. Den rant da faen meg ikke over, slik de fremstilte det. Selv har ikke Camilla og Eunike noe imot å høste inn maisen, uten å dele med alle. Rimelig dobbeltmoralsk av dem.

Skrevet (endret)

Karianne: "Eunike er min nærmeste her inne" Eunike: "jeg, Camilla og Kristian er som søsken her inne" Karianne tror virkelig at hun er en av dem og at hun er så mye bedre enn Amalie😂 hadde skjønt dette hvis de var 12-13 år, men dette er voksne mennesker. Og at de har en plan om å få ut Amalie fordi de ikke liker henne er jo så ufattelig barnslig, jeg tror faktisk ikke at de andre tenker så kort, tror heller de ser på Halvor som en trussel enn Amalie. Karianne er ikke en så god venninne av Eunike og Camilla at de vil hevne seg på vegne av henne.

Endret av fitnessjenta
  • Liker 6
Skrevet (endret)

Karianne føler seg sviktet i førstekjempehytta. Vi hadde en avtale, sier hun. Amalie skulle gjemme en pose lapper på hytta som hun skulle kose seg med. Den fant hun ikke, og uffer seg nå i kjent stil over matinntaket til Amalie. Sannsynligvis sitter Amalie akkurat nå og gomler i seg 40 lapper, de som hun hadde lovet til Karianne. Hun eter som en flodhest! Det er stort sett det Amalie har foretatt seg under oppholdet. Spist og sovet. Det som er så sykt irriterende, kan vi høre mellom linjene, er at mens kaloriene hos de andre jentene legger seg overalt der de ikke skal, så er det bare boobsene som eser ut hos Amalie. Dette er så syyykt irriterende! Og derfor fortjener ikke Amalie en plass i finaleuka.

Endret av Horten Market
  • Liker 7
Skrevet
6 minutter siden, Horten Market said:

Karianne føler seg sviktet i førstekjempehytta. Vi hadde en avtale, sier hun. Amalie skulle gjemme en pose lapper på hytta som hun skulle kose seg med. Den fant hun ikke, og uffer seg nå i kjent stil over matinntaket til Amalie. 

Kan det være at tv-teamet har funnet lappene og tatt dem?

Anonymkode: a72a2...c15

• Liker 1
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan det være at tv-teamet har funnet lappene og tatt dem?

Anonymkode: a72a2...c15

Tenkte jeg også, 

• Liker 1
Skrevet

Hva er det som skjer med nivået her inne? Å diskutere utseendet til Farmen-deltakerene bør voksne mennesker holde seg for gode til. Dette er ekstremt umodent og lavmål.

Gjelder ikke forumreglene i denne tråden? 

Anonymkode: 00a4d...2ed

• Liker 11
Skrevet

Hvis Karianne ikke unner Amalie en finaleplass, så bør hun velge en av gutta som storbonde. Da kommer iallefall Amalie nærmere en tvekamp.

Halvor er fremdeles den jeg syns fortjener å vinne hele greia.

• Liker 6
Skrevet
9 minutter siden, EvaLena skrev:

Hvis Karianne ikke unner Amalie en finaleplass, så bør hun velge en av gutta som storbonde. Da kommer iallefall Amalie nærmere en tvekamp.

Halvor er fremdeles den jeg syns fortjener å vinne hele greia.

Enig!

• Liker 2
Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det som skjer med nivået her inne? Å diskutere utseendet til Farmen-deltakerene bør voksne mennesker holde seg for gode til. Dette er ekstremt umodent og lavmål.

Nok nå! KG består utelukkende av hedersmennesker!

Anonymkode: a792b...f08

• Liker 4
Skrevet
1 time siden, Horten Market skrev:

Karianne føler seg sviktet i førstekjempehytta. Vi hadde en avtale, sier hun. Amalie skulle gjemme en pose lapper på hytta som hun skulle kose seg med. Den fant hun ikke, og uffer seg nå i kjent stil over matinntaket til Amalie. Sannsynligvis sitter Amalie akkurat nå og gomler i seg 40 lapper, de som hun hadde lovet til Karianne. Hun eter som en flodhest! Det er stort sett det Amalie har foretatt seg under oppholdet. Spist og sovet. Det som er så sykt irriterende, kan vi høre mellom linjene, er at mens kaloriene hos de andre jentene legger seg overalt der de ikke skal, så er det bare boobsene som eser ut hos Amalie. Dette er så syyykt irriterende! Og derfor fortjener ikke Amalie en plass i finaleuka.

Hva i alle dager? Amalie var syk i deler av oppholdet, legen ble tiltalt, og da er det vel naturlig at hun må hvile litt ekstra? Kanskje hun også fikk beskjed om å spise mer. Herregud så barnslig å hive rundt seg slike påstander som hun gjorde der!

Anonymkode: 7b7f5...6dd

• Liker 12
Skrevet

Å herregud så barnslig Karianne er. :rolleyes: Ikke rart om barn liker henne da, hun er jo et stort barn selv! 

• Liker 12
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Enig, det er ikke greit. Rapporter det

Skrevet

Yes!! Virkelig godter meg over at Karianne røyk ut. Geir hadde faktisk 100% rett, men hun nektet å høre på han. Etter måten hun behandlet Geir i forrige uke på, så var det til pass at hun røyk ut ☺ Så klager hun på at Amalie ikke valgte de sterke gutta som førstekjempe.  Eh, hun gjorde jo ikke det selv en gang! Herregud :rolleyes: Deilig at fjolledama er ute :nordvesta:

Håper Kristian blir førstekjempe og Halvor KNUSER han i slegge. Dessverre skjer ikke det. Camilla og Eunike velger Amalie eller Halvor til førstekjempe. Kristian velger Amalie og Halvor velger kanskje Eunike. 

• Liker 8
Skrevet

Jeg tror Eunike blir storbonde nå og jeg håper da hun velger Amalie til 1.kjempe selv om det dessverre betyr at Kristian går til finaleuka. Hun velger jo ikke Camilla eller Kristian som 1.kjempe. Redd Halvor blir 1.kjempe uansett, for han blir neppe storbonde. Håper i så fall han slår ut Kræstian! Håper Amalie danker ut Camilla om hun blir 1.kjempe. 

• Liker 1
Skrevet

Må si jeg er litt lei av at karianne (Kari Safari,hvor vanliger det egentlig å ha kallenavn som man bruker om seg selv?) går ut i media og disser andre deltagere. "Geir ditt og datt - Amalie spiser for mye, sover for mye, er ikke venner mer, fortjener ikke vinne farmen..bla bla bla"

Sjønner ikke at hun ikke kan holde seg for god for det?

Jeg er nok litt svak for underdogs, og derfor håper jeg virkelig Amalie vinner. For det at hun har stått såpass alene der inne krever mot og styrke. Bare avgjørelsen når ingen ville være med på ukesoppdraget, ho taklet det utrolig bra. I tillegg er hun en av de yngste der inne, men likevel såpass voksen og sterk. Det er lett å være tøff i kjeften når man står i en gjeng, lurer på hvordan trekløveret + Kari safari hadde gjort det om de hadde stått like alene som Geir og Amalie.

Ellers er jeg ikke imot at Halvor kan vinne farmen. Det eneste var når han nektet andrekjempen (som var sprell ny på gården besøk). Måten han gjorde det på likte jeg rett og slett ikke. Ellers en hardtarbeidende fin fyr :)

• Liker 10
Gjest justcurious
Skrevet

Er fornøyd så lenge Kristian eller Camilla ikke vinner, Eunike har vist sider jeg liker selv om hun er en del av trekløveret. Artig at Camilla, som har dreads, uttaler seg om hygiene forresten. Amalie liker jeg godt :) 

Skrevet

Hvis Karianne er noe taktisk smart, så vil jeg tro etter hennes store ønske om å få ut Amalie, at hun velger Kristian som storbonde. Fordi da blir Amalie førstekjempe, og da er det stor sjangse for at hun ryker. Dette er Karianne sin mulighet for å påvirke at Amalie faktisk har en sjangse til å ryke. Men hun hun har valgt Eunike eller Camilla, kommer de til å velge Halvor som førstekjempe. Fordi de tenker konkurranse og ikke «hvem liker vi minst».

Anonymkode: 59983...691

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis Karianne er noe taktisk smart, så vil jeg tro etter hennes store ønske om å få ut Amalie, at hun velger Kristian som storbonde. Fordi da blir Amalie førstekjempe, og da er det stor sjangse for at hun ryker. Dette er Karianne sin mulighet for å påvirke at Amalie faktisk har en sjangse til å ryke. Men hun hun har valgt Eunike eller Camilla, kommer de til å velge Halvor som førstekjempe. Fordi de tenker konkurranse og ikke «hvem liker vi minst».

Anonymkode: 59983...691

Jeg kan aldri tenke meg at Kari Anne velger noen andre enn Eunike eller Camilla til storbonde. 
Og jeg tenker at da blir det Halvor som blir førstekjempe

Håper jeg tar feil altså, for jeg håper Halvor kommer seg til finalen. 

Hadde vært gøy om Camilla kom i kamp før finalen også 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...