Gå til innhold

Farmen 2017

Hvem håper du vinner Farmen 2017?  

452 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner Farmen 2017?

• Amalie Snøløs
      43
    • Halvor Sveen
      128
    • Kristian Krubel Djupnes
      21
    • Geir Magne Haukås
      12
    • Karianne Amlie Wahlstrøm
      8
    • Camilla Cox Barfot
      16
    • Eunike Hoksrød
      44
    • Karoline Røed
      1

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer

• Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.
  • Meningsmålingen stengt 16. des. 2017, 12:50

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

.

Endret av nutella
  • Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
40 minutter siden, nutella said:

Fikk inntrykket av at Mentor og kjerringa faktisk ble forbanna på ekte, ikke bare skuespill :ohmy: Hadde pisset i buksa hvis jeg var Amalie, synes hun taklet det ganske bra 

det er bare skuespill. De er jo tross alt ansatt som skuespillere

• Liker 1
Skrevet
18 minutter siden, Aurora** skrev:

Ja, det stemmer nok det at de oppkalte hunden etter denne Margit :P

Ja, herregud, det er da ikke hunden som eier gården og skal bestemme neste ukes ukesoppdrag! :laugh:

Anonymkode: 1f0c0...599

• Liker 3
Skrevet

Jeg heier på Amalie, men tror ikke hun har så veldig stor sjans. Trekløveren velger nok Amalie til førstekjempe og Halvor velger kanskje Eunike. Da hun sa melkespann, så tenkte jeg hun kom til å vinne. Karianne er ikke særlig sterk. 

Amalie vinner nok ikke Farmen, håper Halvor vinner. Bare ikke en fra trekløveren vinner 🙄

• Liker 7
Skrevet
4 minutter siden, nutella skrev:

Nå er jeg skikkelig stygg. Men det ser ut som Kristian ikke pusser tennene hjemme heller, så gule tenner som han har

De ser gulere ut fordi han har mørk hud. Vil heller to at kaffe og røyk har satt sine spor, enn at han ikke pusser tennene. Når det er sagt, så har jeg ikke lagt merke til at han har spesielt gule tenner.

• Liker 2
Skrevet

Min tipping for neste uke: Eunike blir storbonde og det blir guttekamp fordi hun ikke vil sette Camilla i fare i tillegg til at hun ser på Halvor som en stor konkurrent. I motsetning til Amalie. Halvor vinner tvekampen over Kristian siden han er for god og sterk i alt 😅 

Anonymkode: 7eba5...985

• Liker 5
Skrevet
2 minutter siden, Snuppah00 skrev:

Jeg heier på Amalie, men tror ikke hun har så veldig stor sjans. Trekløveren velger nok Amalie til førstekjempe og Halvor velger kanskje Eunike. Da hun sa melkespann, så tenkte jeg hun kom til å vinne. Karianne er ikke særlig sterk. 

Amalie vinner nok ikke Farmen, håper Halvor vinner. Bare ikke en fra trekløveren vinner 🙄

Nå er det Camilla eller Eunike som blir storbonde. Begge vil nok helst ha ut Amalie, men begge kan nok også tenke taktisk nok til at de velger Halvor som førstekjempe. 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

De ser gulere ut fordi han har mørk hud. Vil heller to at kaffe og røyk har satt sine spor, enn at han ikke pusser tennene. Når det er sagt, så har jeg ikke lagt merke til at han har spesielt gule tenner.

trodde det ar motsatt, at tennene ser hvitere ut på en mørkhudet person pga kontrasten. Har heller ikek lagt merke til at han har gule tenner

• Liker 8
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Camilla klager på hygienen til Kristian.. hun er ikke akkurat renslig selv, og ser ut som en fuzz. Ekkelt å dele seng med henne som har dreads som hun ikke vasker på flere mnd.. æsj... Hun ser oppspist opp i trynet, og fråtser så jeg blir dårlig..egotripp skal være visst.

Anonymkode: fe2e5...c26

Ja hun er ekkel

• Liker 4
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå er det Camilla eller Eunike som blir storbonde. Begge vil nok helst ha ut Amalie, men begge kan nok også tenke taktisk nok til at de velger Halvor som førstekjempe. 

Enig, Amalie blir ikke sett på som noen trussel. Guttekamp mest trolig :)

Betyr i så fall at Amalie trolig går til finale. Vinner hinderløypa, vinner melkespann og vips, til finale.

• Liker 1
Skrevet

Karianne klaget over at Amalie ullen valgte en av de to herrebøndene, fordi de er favoritter.

Komisk, Karianne hadde to muligheter selv til å gjøre dette, men valgte Geir.

I tillegg ville guttekamp nå sendt Amalie ut som førstekjempe med 100 % sikkerhet neste uke.

Ubetalelig :)

• Liker 7
Skrevet

Noen som kan oppsummere hva Karianne sier i klippene som har blitt lagt ut på TV2 i kveld? Jeg får ikke sett dem på mobilen, og jeg har ikke data.

Skrevet
3 minutter siden, JackIost skrev:

Enig, Amalie blir ikke sett på som noen trussel. Guttekamp mest trolig :)

Betyr i så fall at Amalie trolig går til finale. Vinner hinderløypa, vinner melkespann og vips, til finale.

Nja. Tror nok Amalie lett kan ta hinderløypa. Av de gjenstående om man antar Halvor vinner tvekampen neste uke  tror jeg faktisk han eller Camilla gjør det dårligst i hinderløypa. Og om det står mellom Amalie og Eunike i melkespann vinner nok Eunike lett den kampen.

• Liker 1
Skrevet

Det som er synd nå, er at blir det guttekamp neste uke, og det er det stor mulighet for at det blir, så blir nok Halvor 1. kjempe, Kristian velger melkespann og Halvor er ute, pga skulderskaden han har 😞 

• Liker 1
Gjest Gregor Clegane
Skrevet

Godt å få ut den masekjerringa Karianne. Blir deilig med en uke uten det uintelligente visvaset hennes. Boomerangen kom definitivt tilbake!

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen som kan oppsummere hva Karianne sier i klippene som har blitt lagt ut på TV2 i kveld? Jeg får ikke sett dem på mobilen, og jeg har ikke data.

Hun sa hun inne unte Amalie finaleplass fordi Amalie har stortsett sovet seg gjennom oppholdet..

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nja. Tror nok Amalie lett kan ta hinderløypa. Av de gjenstående om man antar Halvor vinner tvekampen neste uke  tror jeg faktisk han eller Camilla gjør det dårligst i hinderløypa. Og om det står mellom Amalie og Eunike i melkespann vinner nok Eunike lett den kampen.

Amalie har lette armer, det er en fordel. Men ja, om Eunike er motstander for Amalie i melkespann er kampen mer åpen. Det forutsetter at Eunike går videre, da må hun vinne matlagingskonkurransen eller den tredelte gårdskonkurransen :)

• Liker 1
Skrevet

Takk og pris at Karianne røyk ut. Det var vel fortjent etter hvordan hun oppførte seg mot Geir i forrige uke.

• Liker 4
Skrevet
5 timer siden, Snabeldyr skrev:

Farmen er et spill, et spill hvor deltagerne kjemper om hovedpremien på 1 million kroner (verdien av bilen og hytta), det er en kamp for å være taktisk og dyktig for å holde ut til en står står igjen som vinner.

Toppen av naivitet vil være å tro at de som deltar i det spillet er de samme seg mens dem deltar, som dem de er privat når de lever sine egne liv i en normal hverdag. Ingen av dem er en drittekk fordi om de stjeler mat fra fellesskapet, et slikt spill, sniker seg unna oppgaver, bevisst forsøker å sabotere ukesoppdragene, lyver for eller forsøker å manipulere de andre deltagerne, eller endrer personlighet underveis...

De som deltar må og skal være taktiske, å finne enkleste og beste vei til finalen, det er innenfor spillereglene å skulle komme seg dit på bekostning av andre. Ta Geir som et eksempel, som ble fryst ut av de andre deltagerne, det var genialt av de andre synes jeg. Å bryte han ned litt i forkant av tvekampen (altså psyke han ut) er riktig og god taktikk og en ok vei mot målet.

Deltagerne kan velge mange veier mot finalen, se en taktikk og væremåte som strategisk i starten og slå om og være annerledes etter hvert. Hvem deltagerne er der inne trenger absolutt ikke fortelle mye om hvem de er i sine vanlige liv, altså i hverdagen. Derfor synser jeg ikke så mye om deltagerne og dømmer ingen av dem for å velge sin vei mot målet.

Dessuten vet jeg jo at det vi ser er en liten del av en mye større og mye mer omfattende helhet, produksjonsteamet kan klippe det til slik de selv ønsker og de presenterer det selvfølgelig slik at det gir best mulig underholdningsverdi. Det hender ofte at deltagere ikke kjenner igjen seg selv eller situasjoner og relasjoner slik dem blir presentert på TV-skjermene. Eksempelvis er det enkelt for et produksjonsteam å manipulere et lykkelig par så de virker ulykkelige sammen, er bare å vise de få uenigheter og frustrasjon m.m. og motsatt kan de få et par som ikke har det bra til å fremstå lykkelig.

Så hvorfor dere synser og mener så mye om deltagerne aner jeg ikke.

Er så enig i dette du skriver her. Jeg skjønner ikke det enorme engasjementet det har vært her inne. At så mange har latt seg provosere både av den ene og den andre. Så mye sinne og irritasjon som er uttrykt her. Er jo bare underholdning og et spill. Er min mening dette da. 

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, nutella skrev:

Nå er jeg skikkelig stygg. Men det ser ut som Kristian ikke pusser tennene hjemme heller, så gule tenner som han har

Ja, nå er du skikkelig stygg. Jeg synes det er en uting å kommentere andre sine tenner. Det kan være mange grunner til misfargede tenner, og årsaken er sjelden at man ikke pusser tennene. I noen tilfeller er det faktisk snakk om medisinske tilstander. 

Anonymkode: 5ee38...f50

• Liker 11

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...