Gå til innhold

Farmen 2017

Hvem håper du vinner Farmen 2017?  

452 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner Farmen 2017?

• Amalie Snøløs
      43
    • Halvor Sveen
      128
    • Kristian Krubel Djupnes
      21
    • Geir Magne Haukås
      12
    • Karianne Amlie Wahlstrøm
      8
    • Camilla Cox Barfot
      16
    • Eunike Hoksrød
      44
    • Karoline Røed
      1

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer

• Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.
  • Meningsmålingen stengt 16. des. 2017, 12:50

Fremhevede innlegg

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Betyr vel at hun vinner.

Anonymkode: 094ac...5e7

Ja, eller at hun er smart fordi hun har fått en del videre tilbud i rampelyset og ikke vil ødelegge den fremtidige karrieren sin (ser for meg både modell, programleder, nye realityprogrammer som 71 grader nord osv) og ligge lavt i media inntil videre. 

Anonymkode: da040...2da

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Betyr vel at hun vinner.

Det tviler jeg sterkt på at hun gjør. Da må i så fall både Halvor og Kristian ryke før finalen. 

Anonymkode: 1f0c0...599

• Liker 4
Skrevet (endret)
56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det tviler jeg sterkt på at hun gjør. Da må i så fall både Halvor og Kristian ryke før finalen. 

Anonymkode: 1f0c0...599

Må ikke. Amalie har svært gode sjanser til å havne i finalen, om hun først er i finaleuka :)

Det er fire i finaleuka, og normalt vil man kåre tre semifinalister ut fra tre konkurranser. Først en tredelt konkurranse, med diverse praktiske øvelser.Her vil Kristian trolig være favoritt, med mindre han slås ut av Halvor neste uke. De to siste plassene pleier å bli avgjort gjennom hinderløype og matlagingskonkurranse. Og hinderløypa tror jeg Amalie vil være favoritt i :)

Om Amalie først er i semi vil hun nok ikke vinne den, men den siste finaleplassen tildeles normalt vinneren av en melkespannholdingskonkurranse mellom de to tapende semifinalistene, og jeg ser på det som temmelig umulig at noen skal kunne slå Amalie der.

I en ev. finale vil nok ikke Amalie være favoritt, men mulig å vinne er det, er typisk noen spørsmål som er ren gjetning :)

Endret av JackIost
  • Liker 1
Skrevet

Ifølge den meningsmålingen i denne tråden, så er Halvor tydeligvis en veldig klar favoritt! Han har jo godt over førti prosent av stemmene... 

Anonymkode: 3963f...c1b

• Liker 4
Skrevet
56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ifølge den meningsmålingen i denne tråden, så er Halvor tydeligvis en veldig klar favoritt! Han har jo godt over førti prosent av stemmene... 

Halvor er en hedersmann!

• Liker 11
Skrevet
På 22.11.2017 den 22.33, AnonymBruker skrev:

Hun har drevet med bikini fitness så mulig hun er ganske sterk 😉

Anonymkode: 7eba5...985

Jeg tviler sterkt på at Karianne er sterk. Hun virker ganske lat. Hun trente i 6 måneder før konkurransen og røyk ut med en gang. Det er ikke en dedikert fitnessjente vi snakker om, mer en som skulle prøve det for gøy 1 gang. Bikinjenter er dessuten sjeldent særlig sterke, de bare trener litt og slanker bort fettet.

Tipper de andre jentene på Farmen er sterkere enn henne. Håper hun ryker ut, så lei av henne! Og lykke til med lærerjobb etter denne fremførelsen på tv foråsidetsånn. Typisk mobber. Ikke den som nødvendigvis går i tet, men den som henger seg på. Og så klart mener "det ikke er mobbing". Jeg blir kvalm!

Anonymkode: a49b5...b55

• Liker 21
Skrevet

Jeg har ikke fulgt Farmen helt fra begynnelsen av, men fulgt med de siste par ukene så ofte som mulig. 
Er det bare jeg som syntes hun Karianne er irriterende og hensynsløs? Så også hun sa at "hvis man har litt logisk sans, noe jeg ikke har " og syntes hun virker mindre smart men kanskje jeg har bare sett et uheldig utvalgt av episodene? 

• Liker 6
Skrevet (endret)

Hun er mest opptatt av å ha det koselig og få venner og lever etter prinsippet "festina lente", noe som kanskje ikke passer så bra i en slik konkurranse.

Endret av Arabella
  • Liker 4
Skrevet
2 timer siden, Arabella skrev:

Hun er mest opptatt av å ha det koselig og få venner og lever etter prinsippet "festina lente", noe som kanskje ikke passer så bra i en slik konkurranse.

Okei, men det er jo greit. Det er ikke noe galt å prøve å ha det koselig og få venner, men jeg har oppfatta at hun er litt intrigemaker og bidrar lite jeg. Men har som sagt ikke fulgt serien tett så derfor jeg spør for å få et mer riktig bilde av hun! :)

• Liker 3
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tviler sterkt på at Karianne er sterk. Hun virker ganske lat. Hun trente i 6 måneder før konkurransen og røyk ut med en gang. Det er ikke en dedikert fitnessjente vi snakker om, mer en som skulle prøve det for gøy 1 gang. Bikinjenter er dessuten sjeldent særlig sterke, de bare trener litt og slanker bort fettet.

Tipper de andre jentene på Farmen er sterkere enn henne. Håper hun ryker ut, så lei av henne! Og lykke til med lærerjobb etter denne fremførelsen på tv foråsidetsånn. Typisk mobber. Ikke den som nødvendigvis går i tet, men den som henger seg på. Og så klart mener "det ikke er mobbing". Jeg blir kvalm!

Lærer jobb.... Hun er med for å få seg en jobb på tvn etterpå. 

• Liker 2
Gjest Catalina Culès
Skrevet

I dag håper jeg Karianne ryker på hue og ræva ut av farmen.

Skrevet

Digger at Karianne ble førstekjempe :nori: Nå MÅ hun ta et kjipt valg og denne gangen kan hun ikke velge Geir ;)

Man er ikke sterk når man driver med fitness. Jentene er veldig magre og lav fettprosent. Da ser man musklene bedre. Karoline har en typisk fitness kropp. Hun er nok ikke særlig sterk.

• Liker 8
Skrevet

Digger at Karianne ble førstekjempe jeg også. :hoppendeglad: Haha, blir gøy når hun må ta valget i kveld. Forundrer meg ikke om hun eller om hvem hun skal velge. Elle melle deg fortelle. :hoho: Hun virker jo som hun ikke er i stand til å tenke selv. 

• Liker 4
Skrevet
4 minutter siden, Salka skrev:

Digger at Karianne ble førstekjempe jeg også. :hoppendeglad: Haha, blir gøy når hun må ta valget i kveld. Forundrer meg ikke om hun eller om hvem hun skal velge. Elle melle deg fortelle. :hoho: Hun virker jo som hun ikke er i stand til å tenke selv. 

Hvis hun får velge besøk idag, kan hun velge å få besøk av eunike, Camilla eller Kristus. 

Da får de påvirket henne til å velge storbonde. 

Anonymkode: 891a6...9fd

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvis hun får velge besøk idag, kan hun velge å få besøk av eunike, Camilla eller Kristus. 

*Kristian.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Haha, Kristus :hoho: Ja, de påvirker henne garantert. Hun er jo så lettpåvirkelig. Håper hun ryker ut idag. Drittlei Fjolla Fjollesen nå altså. 

• Liker 5
Skrevet (endret)

Jeg likte ikke Amalie i starten, men nå digger jeg henne. Håper hun vinner hele driten :)

Blir en jente storbonde, så velger de Amalie til førstekjempe. Håper Halvor blir storbonde, men tviler litt på det. Håper IKKE Karianne får besøk i alle fall. Klarer ikke å tenke selv 

Irriterende at Camilla, Eunike og Kristin enda holder sammen 

Endret av Snuppah00
  • Liker 6
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enig. At hun er fitnessjente betyr ikke at hun er sterk, det betyr bare at hun har lav fettprosent og mer synlige muskler. Tror Eunike er mye sterkere enn henne, og muligens Camilla også, fordi de er sterke på en annen måte og jeg tror de har mer viljestyrke enn Karianne. Drit lei av Karianne nå, hun hadde passet bedre i paradise hotel helt ærlig.

• Liker 3
Skrevet
57 minutter siden, fitnessjenta skrev:

hun hadde passet bedre i paradise hotel helt ærlig.

Hun er jo bff med Grunde fra årets sesong. Men helt enig i den kommentaren 

• Liker 1
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Okei, men det er jo greit. Det er ikke noe galt å prøve å ha det koselig og få venner, men jeg har oppfatta at hun er litt intrigemaker og bidrar lite jeg. Men har som sagt ikke fulgt serien tett så derfor jeg spør for å få et mer riktig bilde av hun! :)

Men TV 2 filmer vel veldig mange timer, hver eneste uke. Av alt det som blir filmet, så er det bare noen få timer som faktisk blir vist på TV-skjermen. 

TV 2 kan forsøke å fremstille  deltakerne på en bestemt måte, men dette betyr selvfølgelig ikke at deltakerne faktisk oppfører seg på den måten som de blir fremstilt på... 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...