Gå til innhold

Farmen 2017

Hvem håper du vinner Farmen 2017?  

452 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner Farmen 2017?

• Amalie Snøløs
      43
    • Halvor Sveen
      128
    • Kristian Krubel Djupnes
      21
    • Geir Magne Haukås
      12
    • Karianne Amlie Wahlstrøm
      8
    • Camilla Cox Barfot
      16
    • Eunike Hoksrød
      44
    • Karoline Røed
      1

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer

• Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.
  • Meningsmålingen stengt 16. des. 2017, 12:50

Fremhevede innlegg

Skrevet

TV2 kan dramaturgi. Først klippes Amalie inn idet hun slynger seg sammen med Karianne på sofaen som de aller beste venninner. I neste scene velger hun "bestevenninnen" til førstekjempe. Må også si at Amalie er flink til å bygge opp med komplimenter i forkant av å dolke henne i ryggen. Så dyktig at det føles som et kompliment å bli dolket. Dette er ingen kritikk av Amalie, altså, jeg tror hun mente det hun sa. Poenget er at seerne blir manipulert. Deltakerne blir bygget opp og de blir revet ned i seernes bevissthet gjennom manipulerende klipping. Deltakerne selv har ikke så ensidig negative oppfatninger av hverandre som vi har av dem. Med noen åpenbare unntak. ;)

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Gjest Gregor Clegane
Skrevet
10 minutter siden, fitnessjenta skrev:

Hvordan kan Karianne snakke om at Amalie burde valgt taktisk og valgt Halvor, når hun valgte Geir sist uke? Kanskje Karianne burde visst bedre enn å vende venninna si ryggen for å passe inn, og velge Geir 2 ganger fordi "han trigget henne"... Tror valget til Amalie ikke bare var fordi hun er den "sterkeste", men også fordi Karianne faktisk ikke fortjener å være der. Håper virkelig at hun ryker denne uka.

Helt enig med deg. Synes hun sier så mye dumt. Hadde vært en lettelse å bli kvitt masekråka nå.

Skrevet
19 minutter siden, Horten Market skrev:

TV2 kan dramaturgi. Først klippes Amalie inn idet hun slynger seg sammen med Karianne på sofaen som de aller beste venninner. I neste scene velger hun "bestevenninnen" til førstekjempe. Må også si at Amalie er flink til å bygge opp med komplimenter i forkant av å dolke henne i ryggen. Så dyktig at det føles som et kompliment å bli dolket. Dette er ingen kritikk av Amalie, altså, jeg tror hun mente det hun sa. Poenget er at seerne blir manipulert. Deltakerne blir bygget opp og de blir revet ned i seernes bevissthet gjennom manipulerende klipping. Deltakerne selv har ikke så ensidig negative oppfatninger av hverandre som vi har av dem. Med noen åpenbare unntak. ;)

Selv om de slynget seg sammen i sofaen så tror jeg de fleste vet at de ikke akkurat er bestevenner lenger, Karianne er så falsk atte hjelp😅 

Anonymkode: 7b7f5...6dd

• Liker 6
Skrevet
10 timer siden, Krokanis skrev:

Hvis Karianne ryker nå slo kanskje boomerangen tilbake likevel? 

Det har hun skikkelig godt av!

• Liker 6
Skrevet
1 time siden, Calandria skrev:

Jøss, hadde aldri trodd Halvor var så nærtagende 

http://www.tv2.no/nyheter/9507088/

Tenk å RASE, faktisk, over uskyldig trykk på en melkekartong. Men det overrasker meg ikke, man kan ikke lenger foreta seg en dritt uten at enkeltmennesker eller grupper føler seg KRENKET på det groveste.

Men greit, da får jeg heie på Amalie, det eneste noenlunde fornuftige mennesket som er igjen der inne.

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, Garderobemannfrue skrev:

Tenk å RASE, faktisk, over uskyldig trykk på en melkekartong. Men det overrasker meg ikke, man kan ikke lenger foreta seg en dritt uten at enkeltmennesker eller grupper føler seg KRENKET på det groveste.

Men greit, da får jeg heie på Amalie, det eneste noenlunde fornuftige mennesket som er igjen der inne.

«Rase» er TV2 sine ord, og langt fra det han selv sier («jeg er litt småforbannet»). Å påpeke at dette er en skivebom, og henvise til interessekonflikten her er vel innafor. 

Anonymkode: 64599...ea5

• Liker 6
Skrevet

Camilla er som en narkoman som kaster all fornuft for en liten bit sjokolade eller sigg. Flaut! 

Anonymkode: 891a6...9fd

• Liker 12
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Å påpeke at dette er en skivebom, og henvise til interessekonflikten her er vel innafor. 

Anonymkode: 64599...ea5

En del av Tines juletema er dyrene i den norske skogen, og sist jeg sjekket var ulven en del av den gjengen. Og norske melkekyr er dessuten ikke det en ulv (eller andre rovdyr) helst vil meske seg med, eller? Jeg synes dette er langt over kanten hårsårt.

• Liker 4
Skrevet
24 minutter siden, Garderobemannfrue skrev:

En del av Tines juletema er dyrene i den norske skogen, og sist jeg sjekket var ulven en del av den gjengen. Og norske melkekyr er dessuten ikke det en ulv (eller andre rovdyr) helst vil meske seg med, eller? Jeg synes dette er langt over kanten hårsårt.

Kan dere ikke diskutere melkekartonger i en egen tråd? Dette er tråden om Farmen 2017. 

• Liker 11
Skrevet

Snart 3 000 kommentarer i denne Farmen-tråden!! 

Hvis det fortsetter sånn, så blir det kanskje 4 000 eller 5 000 kommentarer før programmet er ferdig? 

:hoppendeglad:

Anonymkode: 3963f...c1b

• Liker 1
Skrevet

HVOR er legenden @Winza? Blir helt bekymra 

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Han har tatt en pause fra forumet, så han skrev det en plass

Anonymkode: d02dd...782

• Liker 1
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker said:

Snart 3 000 kommentarer i denne Farmen-tråden!! 

Hvis det fortsetter sånn, så blir det kanskje 4 000 eller 5 000 kommentarer før programmet er ferdig? 

:hoppendeglad:

Anonymkode: 3963f...c1b

:roll: Du er en av tellerne?

Anonymkode: e019a...d61

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

:roll: Du er en av tellerne?

Anonymkode: e019a...d61

Vi er flere. :jepp:

Anonymkode: a72a2...c15

• Liker 2
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Winza er en hedersbruker!

Anonymkode: 094ac...5e7

• Liker 5
Skrevet

Karianne:

-Lite intelligent

-Sleip

-Dårlig selvinnsikt

Hva mer?

Anonymkode: 094ac...5e7

• Liker 7
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han har tatt en pause fra forumet, så han skrev det en plass

Anonymkode: d02dd...782

Han trenger ikke å ta pause midt i moroa, vel!  :ninuskapus:

Anonymkode: 5e7d1...c29

• Liker 1
Skrevet

Skjønte at Karianne ble førstekjempe siden avisene denne uken skrev at Amalie og Karianne ikke er på talefot i dag. Mye tyder derfor på at Karianne ryker på søndag.

• Liker 5
Skrevet

Hvem tror dere Karianne velger som andrekjempe? Jeg tenker at dersom hun velger Eunike, så er hun sikret å ryke. Eunike er nok sterk i kunnskap, og Karianne er vel den som har absolutt minst sjanse i kunnskap. 

Anonymkode: 1f0c0...599

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...