Gå til innhold

Farmen 2017

Hvem håper du vinner Farmen 2017?  

452 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner Farmen 2017?

• Amalie Snøløs
      43
    • Halvor Sveen
      128
    • Kristian Krubel Djupnes
      21
    • Geir Magne Haukås
      12
    • Karianne Amlie Wahlstrøm
      8
    • Camilla Cox Barfot
      16
    • Eunike Hoksrød
      44
    • Karoline Røed
      1

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer

• Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.
  • Meningsmålingen stengt 16. des. 2017, 12:50

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns Amalie er utrolig tøff hvertfall. Ho står opp for seg selv og nekter å la være å velge noen pga trusler!

Håper ho kommer til finalen!

• Liker 11
Skrevet

Synes ikke valget ga mening ut i fra det Amalie sa, når hun sa "en utrolig sterk konkurrent som jeg aldri ville møtt i finalen" så satt jeg og tenkte "Halvor" og så sier hun Karianne? I dont get it

• Liker 6
Skrevet
1 minutt siden, nutella said:

I dont get it

Enig!

• Liker 3
Skrevet

Yes! Tenkte Halvor jeg og når hun sa det hun sa, men veldig glad det ble Karianne. Drittlei henne nå. 

• Liker 9
Skrevet

Yes! Håper hun velger Camilla 

Men takler ikke dobbeltoralen til Eunike og Camilla. Baksnakker Amalie fordi hun tok bær og litt ekstra melk, men de stjeler jo selv. Husker jo for noen uker siden de to stjal krem og brød var det vel.

• Liker 12
Skrevet
10 minutter siden, nutella skrev:

Synes ikke valget ga mening ut i fra det Amalie sa, når hun sa "en utrolig sterk konkurrent som jeg aldri ville møtt i finalen" så satt jeg og tenkte "Halvor" og så sier hun Karianne? I dont get it

Hun har drevet med bikini fitness så mulig hun er ganske sterk 😉

Anonymkode: 7eba5...985

• Liker 4
Skrevet

Kari Safari tenker med magen, mens Amalie, som ikke har magefølelse i følge Karianne, tenker med hodet. Amalie har hode, i det minste. 

• Liker 14
Skrevet

Karianne er den fysisk sterkeste av jentene, etter alt å dømme. Det er vel derfor Amalie valgte henne. 

Ellers syns jeg Karianne sa veldig mye i denne episoden som ikke ga mening. F.eks får de beskjed om å kikke etter skatten under løse planker. "De andre så på de løse plankene, mens jeg tenkte logisk." Hun sa også at Amalie tok et rart valg taktisk. Halloooo, frøken jeg-velger-Geir-to-ganger-fordi-han-ikke-trigger-meg-til-å-fortsette-på-Farmen.

Anonymkode: 1f0c0...599

• Liker 18
Gjest Gregor Clegane
Skrevet

Fornøyd med at Karianne ble valgt til førstekjempe. Hun har også godt av å komme i kamp en gang. Virket som det var helt fjernt for henne at noen faktisk tenkte taktisk, mtp det hun sa om Amalie.

Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Karianne er den fysisk sterkeste av jentene, etter alt å dømme. Det er vel derfor Amalie valgte henne. 

Ellers syns jeg Karianne sa veldig mye i denne episoden som ikke ga mening. F.eks får de beskjed om å kikke etter skatten under løse planker. "De andre så på de løse plankene, mens jeg tenkte logisk." Hun sa også at Amalie tok et rart valg taktisk. Halloooo, frøken jeg-velger-Geir-to-ganger-fordi-han-ikke-trigger-meg-til-å-fortsette-på-Farmen.

Anonymkode: 1f0c0...599

Hvorfor kunne ikke Karianne ha valgt Halvor i forje uke isteden for Geir? Det var ikke et taktisk valg for å vinne at hun valgte Geir... Må le når Karianne velger å åpne munnen sin om taktik, hun er virkelig nøtt til å slå opp i en ordbok å lese hva det faktisk er snart, fordi dette begynner å bli flaut.

Anonymkode: 59983...691

• Liker 10
Skrevet
Spoiler
Spoiler
Spoiler

Anonymkode: f5b80...90e

• Liker 1
Gjest Gregor Clegane
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor kunne ikke Karianne ha valgt Halvor i forje uke isteden for Geir? Det var ikke et taktisk valg for å vinne at hun valgte Geir... Må le når Karianne velger å åpne munnen sin om taktik, hun er virkelig nøtt til å slå opp i en ordbok å lese hva det faktisk er snart, fordi dette begynner å bli flaut.

Anonymkode: 59983...691

Enig der. Hun kunne helt fint valgt Halvor da hun hadde muligheten, i stedet for å være ufin å velge Geir bare for enkelhetens skyld og attpåtil nesten bli sjokkskadet når Amalie velger henne.

Skrevet

Hvis Karianne ryker nå slo kanskje boomerangen tilbake likevel? 

• Liker 15
Skrevet

Den beste vinener nok til slutt, og de kommer garantert til å få kjenne på følelsen hvordan det er å lyve og bedra.

Det første Amalie sa da de fikk skattekista var: "Skal vi ta det.. "

Litt av en holdning de har. Stjeler de i det virkelige liv også, montro? De spiser som noen gribber, og fråtser man.

Mye, vil ha mer, og fanden vil ha fler, er det noe som heter.

Camilla har en usympatisk og dårlig karma, håper hun blir valgt denne gangen. Fysj.

• Liker 7
Skrevet (endret)
14 minutter siden, ♥Missy♥ skrev:

Det første Amalie sa da de fikk skattekista var: "Skal vi ta det.. "

Vanlig å spøke om sånt. :)

Endret av Horten Market
  • Liker 3
Skrevet

Tenker Amalie bevist ikke valgte guttekamp, da hun håper på det neste uke.. Hadde tenkt som henne, hadde hun valgt guttekamp hadde hun mest sannsynlig selv blitt førstekjempe siste uken. 

Holder med Halvor eller Amalie. Håper en av de vinner. 

• Liker 10
Skrevet (endret)

Hvordan kan Karianne snakke om at Amalie burde valgt taktisk og valgt Halvor, når hun valgte Geir sist uke? Kanskje Karianne burde visst bedre enn å vende venninna si ryggen for å passe inn, og velge Geir 2 ganger fordi "han trigget henne"... Tror valget til Amalie ikke bare var fordi hun er den "sterkeste", men også fordi Karianne faktisk ikke fortjener å være der. Håper virkelig at hun ryker denne uka.

Endret av fitnessjenta
  • Liker 9
Gjest Gregor Clegane
Skrevet

De tre gjenværende deltakerne jeg unner en seier i finalen er Halvor, Amalie og Eunike. I akkurat den rekkefølgen. De tre andre har gjort for mye dritt til at jeg synes de fortjener det, hvis man tar utgangspunkt i rettferdighet. De har ikke spilt spillet, kun opptrådt ufint og useriøst.

Halvor oppfatter jeg som en oppegående type som har mange praktiske kunnskaper. En stor og sterk fyr som har ærlige hensikter. Generelt godt humør og drar i gang en spøk av og til. Uten han tror jeg de ville slitt med å dra i land mange av ukesoppdragene. Kan kanskje ta litt mye plass i noen situasjoner. Han tok seg derimot opp stort når det gjaldt å lytte til innspill fra de andre, etter hilsenen fra Sunniva.

Amalie har tatt seg opp etter de første ukene. Opplevde henne som en smule falsk, slesk og at hun hadde litt dårlig humor, men har et bedre inntrykk nå, etter å ha observert henne over flere uker. Taktisk veldig smart og spiller faktisk spillet slik det skal gjøres. Hun har kanskje sluppet billig unna på en del områder, men det er nå for så vidt greit, da hun kompenserer for det på andre måter.

Eunike er en humoristisk dame med tidvis veldig treffende betraktninger. Hun kan bli litt for barnslig, mistenksom og sutrete i perioder, men viser også tydelig at hun har en genuin, menneskelig side ved seg. Det liker jeg. At hun var såpass åpen om sin oppvekst og tør å være seg selv fullt ut, er noe som jeg anser som veldig bra.

Kristian jobber riktignok, men synes han har blitt rimelig høy på seg selv ettersom ukene har gått. Utrolig hva han får seg til å si og gjøre. Arbeidsinnsatsen hans er godkjent, men hans generelle væremåte er ikke riktig så bra. Overdreven latterliggjøring av andre deltakere og besserwisseroppførsel har jeg ikke så mye til overs for.

Karianne oppfatter jeg som en ganske enkel person, som synes det er viktigere å tøyse og tulle enn å faktisk delta i konkurransen. Hun vil helst at Farmen skulle vært et rent sommerleiropplegg ser det ut til. Må få alt servert på enklest mulig måte for å forstå poenget og evner ikke å være tøff nok til å ta egne avgjørelser. Fremstår veldig overfladisk og delvis uten selvinnsikt. Liker hennes positivitet og engasjement, men totalpakka blir litt for drøy kost for min del i en slik setting. Mulig det funker bedre på utsiden.

Camilla er en god blanding av Kristian og Karianne i forhold til væremåte og arbeidsinnsats på gården. Blir litt mye snakk om brennevin, sigaretter, sjokolade og trøndersodd. I seg selv virker hun som en hyggelig dame, men jeg synes hun kunne vist en bedre figur enn det vi har sett hittil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...