Gå til innhold

Farmen 2017

Hvem håper du vinner Farmen 2017?  

452 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner Farmen 2017?

• Amalie Snøløs
      43
    • Halvor Sveen
      128
    • Kristian Krubel Djupnes
      21
    • Geir Magne Haukås
      12
    • Karianne Amlie Wahlstrøm
      8
    • Camilla Cox Barfot
      16
    • Eunike Hoksrød
      44
    • Karoline Røed
      1

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer

• Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.
  • Meningsmålingen stengt 16. des. 2017, 12:50

Fremhevede innlegg

Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan det være en reaksjon fordi hun ble flau eller satt ut da? Jeg skjønner hvorfor hun ikke ville være på spa med han fordi hun ikke ville gi han feil inntrykk. Men dama er ikke perfekt. Det ser jo jeg og :) men det er det heller ingen andre som er. I går klippa de henne kjempelat når årsaken til at hun lå på sofaen mest sannsynlig var sykdom/smerte. Ref Amalie sin info til media om at legehjelp osv ble klippet bort.

Anonymkode: 7eba5...985

Jeg vet ikke, men hun lo skikkelig ekkelt av han. Sånn ondskapsfull præhæhæhæ-latter, liksom. Skjønner hvorfor hun ikke ville på spa med han jeg og, men det var jo på god kveld Norge (tror jeg) og litt barnslig å nekte å la seg intervjue sammen med han, så de måtte ta det hver for seg. Klippet ligger på tv2.no. Huff ja, hun var sikkert dårlig da hun lå på sofaen igår. Det tenkte jeg også. Men selv om hun lo ekkelt av Mats og jeg ikke har allverdens til overs for henne er hun tusen ganger bedre enn mobbegjengen. Kristian er bare fæl, fy faen altså. Grusom type. Olav fra 2014 er jo rene englegutten i forhold.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hadde vært interessant å vite hvem de er, de 22 medlemmene som fremdeles mener at Kristian fortjener å vinne Farmen 2017. Og like mange mener at Eunike bør vinne. 

Det hadde også være interessant med en graf som viser stemmene på den enkelte, hvordan de går opp eller ned etter hvert som medlemmene flytter stemmen sin til en annen deltaker. For det går faktisk an å ombestemme seg i avstemmingen. 

• Liker 7
Skrevet
15 minutter siden, Salka skrev:

Jeg vet ikke, men hun lo skikkelig ekkelt av han. Sånn ondskapsfull præhæhæhæ-latter, liksom. Skjønner hvorfor hun ikke ville på spa med han jeg og, men det var jo på god kveld Norge (tror jeg) og litt barnslig å nekte å la seg intervjue sammen med han, så de måtte ta det hver for seg. Klippet ligger på tv2.no. Huff ja, hun var sikkert dårlig da hun lå på sofaen igår. Det tenkte jeg også. Men selv om hun lo ekkelt av Mats og jeg ikke har allverdens til overs for henne er hun tusen ganger bedre enn mobbegjengen. Kristian er bare fæl, fy faen altså. Grusom type. Olav fra 2014 er jo rene englegutten i forhold.

Olav Harald Ulstein var og forblir en hedersmann!

Anonymkode: 094ac...5e7

• Liker 5
Skrevet
5 minutter siden, Chiubi skrev:

Det hadde også være interessant med en graf som viser stemmene på den enkelte,

Da hadde nok ingen turt å stemme, husk at dette er forumet for doble anonymbrukere. :)

Men merkelig at Kristian har fått en ny stemme i dag. Er han selv aktiv her?

• Liker 6
Skrevet (endret)
34 minutter siden, AnonymBruker said:

Kristian er yngre, tyngre og større enn Geir, så egentlig er det jo flaut at han slet såpass med å vinne i tautrekking at de måtte flytte hesteskoene nærmere. 

Eller kanskje du undervurderer Geir?  Er gjerne litt "old-man strength" i en mann i 40-årene og når ribben brekkes tyder det jo på at det har vært krefter i sving og to som har gitt alt. Uten veldig stor tyngdeforskjell tror jeg tautrekking kan være ganske jevnt når man kan stampe føttene og låse seg mot den midterste stolpen.

Endret av kubrak
Skrevet
4 minutter siden, Horten Market skrev:

Da hadde nok ingen turt å stemme, husk at dette er forumet for doble anonymbrukere. :)

Men merkelig at Kristian har fått en ny stemme i dag. Er han selv aktiv her?

Jeg mener ikke en graf som viser hvem som har stemt, men en graf som viser hvordan den enkelte deltakers stemmer svinger utfra hvordan de oppfører seg. 

• Liker 1
Skrevet
4 hours ago, fitnessjenta said:

Som Geir så fint sa, nå får Karianne bomerangen i trynet😂 uansett hvem som blir valgt som storbonde av jentene så blir Karianne 2.kjempe. Tror ikke hun har en sjans mot Eunike eller Camilla, og ryker derfor ut. Fortjent.

karianne er jo en del større enn de to andre og bør kunne ta de i tautrekking.

Skrevet

Håper det ligger en taktisk vurdering bak latskapen til Amalie. Hun lar de andre slite seg ut, så spiser hun opp maten i tillegg. Samler krefter og bygger seg opp.

• Liker 3
Gjest chisandra
Skrevet
56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var sesongen sin, det! 😍

Skrevet
1 time siden, kubrak skrev:

karianne er jo en del større enn de to andre og bør kunne ta de i tautrekking.

Dette tror jeg det er noe i. Camilla er veldig til å jobbe og veldig handy, men hun er ganske tynn. Eunike tror jeg heller ikke er noe særlig trent, og jeg tror hun vant over Karoline kun pga stor vektforskjell. Karianne veier muligens mer enn Eunike igjen, og har i tillegg tidligere drevet med fitness. Jeg tror faktisk både Camilla og Enikue skal få slite hardt mot Karianne i tautrekking. 

Anonymkode: 1f0c0...599

• Liker 2
Skrevet
10 timer siden, Vera skrev:

Får tidligere deltakere se alle episodene før de skal avgi stemme i finalen? Hvis ikke kommer feil person til å vinne..

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Eh. Nei.

Du er kanskje ikke klar over det, men denne måten å ordlegge seg på fremstår utrolig nedlatende. Det var et betimelig spørsmål som sikkert mange har tenkt på.

• Liker 8
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dette tror jeg det er noe i. Camilla er veldig til å jobbe og veldig handy, men hun er ganske tynn. Eunike tror jeg heller ikke er noe særlig trent, og jeg tror hun vant over Karoline kun pga stor vektforskjell. Karianne veier muligens mer enn Eunike igjen, og har i tillegg tidligere drevet med fitness. Jeg tror faktisk både Camilla og Enikue skal få slite hardt mot Karianne i tautrekking. 

Anonymkode: 1f0c0...599

Samtidig tenker jeg det spiller ingen rolle om det er Camilla eller Karianne som ryker, det viktigste er at Karianne får se at det ikke lønner seg å snu seg dit vinden blåser, plutselig snur den! Hjelper ikke smiske seg inn i en gjeng å snu ryggen til andre venner når du mest sannsynlig er den første som blir valgt til 2. Kjempe 🙈

Anonymkode: 395da...564

• Liker 3
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Haha! Jeg venta på den! :hoho: og i forhold til Kristian er mannen med det doble kongenavnet en hedersmann, ja! 

• Liker 3
Skrevet
3 timer siden, Chiubi skrev:

Det hadde vært interessant å vite hvem de er, de 22 medlemmene som fremdeles mener at Kristian fortjener å vinne Farmen 2017. Og like mange mener at Eunike bør vinne. 

Det hadde også være interessant med en graf som viser stemmene på den enkelte, hvordan de går opp eller ned etter hvert som medlemmene flytter stemmen sin til en annen deltaker. For det går faktisk an å ombestemme seg i avstemmingen. 

Jeg er en av de.

Jeg ser hvorfor Geir skapte så mye rabalder hos de andre. Han er en veldig manipulerende mann, og de gjennomskuet han. 

Jeg er enig i at trekløveret har vært litt vel ufine nå, men hverken Geir eller Amalie er noe bedre. Spesielt ikke Geir. Skremmende hvordan han kun tenkte manipulasjon der inne. Og at så mange har latt seg manipulerer. 

Halvor er den mest verdige vinneren. Ferdig snakka. 

Anonymkode: fccd4...04c

• Liker 6
Skrevet

Hvorfor stemmer du på Kristian hvis du mener at Halvor er den mest verdige vinneren?

• Liker 4
Skrevet
8 minutter siden, Chiubi skrev:

Hvorfor stemmer du på Kristian hvis du mener at Halvor er den mest verdige vinneren?

Har ikke stemt på Kristian :fnise:

Skrevet

Da er du vel ikke én av de jeg snakket om. 

• Liker 6
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en av de.

Jeg ser hvorfor Geir skapte så mye rabalder hos de andre. Han er en veldig manipulerende mann, og de gjennomskuet han. 

Jeg er enig i at trekløveret har vært litt vel ufine nå, men hverken Geir eller Amalie er noe bedre. Spesielt ikke Geir. Skremmende hvordan han kun tenkte manipulasjon der inne. Og at så mange har latt seg manipulerer. 

Halvor er den mest verdige vinneren. Ferdig snakka. 

Du er ikke flink bare fordi du fikk med deg at Geir har prøvd å manipulere folk der inne, det har han jo sagt veldig tydelig fra dag en.

Men om du hadde hatt et snev av empati og evnen til å lese mennesker hadde du også sett at dette var fordi han har følt seg usikker og ikke har visst hvilken rolle han skulle ha der inne. Det er veldig vanlig å da late som man har kontroll, altså si at han styrer spillet og manipulerer de andre. Men med tanke på hvordan han har falmet frem og tilbake, på nytt og på nyt sagt (til seg selv) til kameraet hvordan han styrer spillet og skal få folk til å høre på han, prøvd seg litt, men aldri klart å finne sin plass der inne, så er det helt tydelig at dette har vært en forsvarsmekanisme.

"Om du er redd dem, bli en av dem.". Det er jo det tryggeste der og da, i lengden går det så klart utover deg, som vi fikk se på farmen, men det var ikke mer enn en mann som prøvde å skjule sin usikkerhet. Så nei, det er ikke noe skremmende ved han.

Anonymkode: 4c462...a9a

• Liker 4
Skrevet
10 timer siden, Anonym2467 skrev:

Amalie burde velge Kristian som førstekjempe sånn at Halvor blir andrekjempe og KNUSER Kristian i slegge!

:Nikke: 

Jeg er enig, men jeg tror hun går for jentekamp denne gangen..rett og slett fordi hun ikke tør å risikere at Halvor taper. Gjør han det, har også hun tapt. Får de splittet opp jentegjengen i hvert fall er de på god vei. 

• Liker 4
Skrevet
31 minutter siden, Vera skrev:

:Nikke: 

Jeg er enig, men jeg tror hun går for jentekamp denne gangen..rett og slett fordi hun ikke tør å risikere at Halvor taper. Gjør han det, har også hun tapt. Får de splittet opp jentegjengen i hvert fall er de på god vei. 

Hva for noe tull er dette? Om Halvor skulle tape en slik tvekamp vil han trolig velge Amalie til storbonde i den siste uka før finaleuka, og da er jo Amalie klar for finalen :)

Men Halvor er så god i slegge at Kristian neppe har mulighet der :)

Uansett blir det nok jentekamp, for om Kristian blir valgt og Kristian taper for Halvor, da blir Amalie førstekjempe siste uka nærmest med 100 % sikkerhet :)

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...