Gå til innhold

Farmen 2017

Hvem håper du vinner Farmen 2017?  

452 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner Farmen 2017?

• Amalie Snøløs
      43
    • Halvor Sveen
      128
    • Kristian Krubel Djupnes
      21
    • Geir Magne Haukås
      12
    • Karianne Amlie Wahlstrøm
      8
    • Camilla Cox Barfot
      16
    • Eunike Hoksrød
      44
    • Karoline Røed
      1

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer

• Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.
  • Meningsmålingen stengt 16. des. 2017, 12:50

Fremhevede innlegg

Skrevet
2 timer siden, Vera skrev:

Å se hvordan Kristian manipulerer og psyker Geir Magne ned før tvekampen..fy faen :kvalm: Firerbanden minner egentlig mest om gribber når man ser hvordan de deretter leter seg ut et nytt offer - og hvordan de koser seg når de klarer å lage helvete..Eunike står ofte i front. Og Karianne..virkelig? At hun vil fremstå så dum og lettlurt gjør meg direkte flau på hennes vegne. Jeg ser for meg Kristian og Eunike med tråder på fingrene hvor de styrer de andre deltakerne som dukker.

Jeg blir direkte kvalm og trist over å se at voksne folk virkelig kan synke så lavt. Det er fullt mulig å vinne farmen på ærlig vis, uten det skitne spillet disse 4 spiller. Bare så synd at de som gjør et ærlig forsøk sannsynligvis ryker kun fordi de er for mange mot èn. 

Jeg tror Amalie har gitt opp hele ukesoppdraget, fordi hun skjønner spillet de 4 spiller - hun gir faen rett og slett, for finalekniv har hun uansett. Jeg håper hun og Halvor finner en måte å splitte opp banden på, og at de tar dem på fersken en etter en mtp stjeling av egg, brev osv. 

Får tidligere deltakere se alle episodene før de skal avgi stemme i finalen? Hvis ikke kommer feil person til å vinne..

Amalie burde velge Kristian som førstekjempe sånn at Halvor blir andrekjempe og KNUSER Kristian i slegge!

• Liker 19
Videoannonse
Annonse
Gjest Stringfellow1
Skrevet

ifølge program-oversikten for TV 2 så skal storbonden altså velge en førstekjempe i onsdagens episode, og ettersom finale-uken begynner å nærme seg så er det ""veldig viktig å velge taktisk, selv om dette muligens kan gå på bekostning av nære vennskap"" :P 

så kanskje storbonden velger en nær venn, og det blir litt dramatikk og krangel der? 

Skrevet

Jeg forstår godt at Amalie valgte bare Halvor som hjelper. Makan til folk de andre der altså! Hun og Karianne er visst ikke på talefot idag og der forstår jeg Amalie veldig godt. Karianne er bare en mobber uten egne meninger som bare er opptatt av å være kul, kose seg og bli likt. Skulle tro hun var 14 år. Håper Kristian ryker ut før finaleuken, fy for en fæl type han er! Han er egentlig den verste av mobben. 

• Liker 13
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke likt amalie så veldig godt tidligere, men etter tvekampen på søndag så har jeg endret mening. Hun gikk rett bort til Geir, som satt helt fortapt på bakken og så skikkelig trist ut, og sa han var en god mann. Sympatiske og empatiske mennesker vinner meg alltid over. Hun og Halvor er de jeg heier på nå :) 

Anonymkode: 29b61...751

Ja, det var rørende. Var akkurat det han trengte å høre etter den psykiske terroren til Kristian.

Anonymkode: 7b7f5...6dd

• Liker 12
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Karianne forklarer at det ikke var mobbing/utfrysing av Geir, for de som stod for dette ikke synes at det var det, og at det var Geir sin egen skyld fordi han er den han er:

http://www.tv2.no/v/1258133/

Anonymkode: 094ac...5e7

Fy flate! Som framtidig lærer burde Karianne vite at det er mobbeofferet som selv avgjør om han/hun blir mobbet eller ei! Jeg jobber på vgs, og de få gangene jeg har opplevd å ta tak i mobbeproblematikk så har mobberne vært veldig hyggelige, søte, sagt ting som "hva??? har hun sagt at vi mobber??? det stemmer ikke, for vi liker henne, jooo" - med skikkelig smiskestemme. Dette har vært skoleflinke jenter som har godt forhold til voksne. Etter en stund har mobbeofferets foresatte vist oss horrible meldinger som har blitt sendt av disse "flinke, hyggelige" jentene...... Karianne, du leser sikkert her inne, sjekk ut denne siden, og jobb med holdningene dine, uavhengig om du blir lærer eller ei http://barneombudet.no/dine-rettigheter/mobbing/hva-er-mobbing/

Anonymkode: 5bf46...12d

• Liker 15
Skrevet

Tråden er ryddet for personangrep og latterliggjøring.
/lillesky (mod)

Gjest Catalina Culès
Skrevet (endret)
46 minutter siden, Salka skrev:

Jeg forstår godt at Amalie valgte bare Halvor som hjelper. Makan til folk de andre der altså! Hun og Karianne er visst ikke på talefot idag og der forstår jeg Amalie veldig godt. Karianne er bare en mobber uten egne meninger som bare er opptatt av å være kul, kose seg og bli likt. Skulle tro hun var 14 år. Håper Kristian ryker ut før finaleuken, fy for en fæl type han er! Han er egentlig den verste av mobben. 

Og hun skal bli lærer :dry: Likte henne til å begynne med, da var hun bare den som ikke kunne forskjell på høne og påfugl, men nå taklerjeg henne ikke, samme med Kristian helt ufyselige typer. Håper Amalie og Halvor i finalen.

Endret av Catalina Culès
Skrevet
1 time siden, Stringfellow1 skrev:

ifølge program-oversikten for TV 2 så skal storbonden altså velge en førstekjempe i onsdagens episode, og ettersom finale-uken begynner å nærme seg så er det ""veldig viktig å velge taktisk, selv om dette muligens kan gå på bekostning av nære vennskap"" :P 

så kanskje storbonden velger en nær venn, og det blir litt dramatikk og krangel der? 

Har Amalie noen nære venner på farmen da? 

• Liker 1
Skrevet

Jeg antar Amalie velger enten Camilla eller Karianne til førstekjempe denne gangen. Håper hun velger Camilla så Karianne blir valgt som andrekjempe (bare for at hun får se at Camilla velger eunike foran Karianne, for hun hadde aldri valgt den gode venninna si som andrekjempe foran Karianne) 

karianne har snudd seg etter vinden, gikk ikke hun og Amalie godt overens i starten? Eller husker jeg helt feil? Nå som Geir har gått ut så er det Amalie som er syndebukken der inne .. fader for en gjeng !! Klager på lille Amalie spiser litt for mye bær og tar litt for mye melk, men at de selv stjeler og lyver, nei det er ikke så nøye med! Kristian med eggstjeling, Camilla og eunike med mat og solkrem/kukremstjeling og nå tar de storbondebrevet?? Og ingen skyr stjeling når de lager mat til fattigfolket, da står de som gribber og skal spise opp kjøttet og andre smaksprøver .. nei fysj for en gjeng!! 

Heier egentlig kun på Halvor nå, men Amalie kan godt komme til finalen sammen med ham! 

Anonymkode: 395da...564

• Liker 9
Skrevet
15 minutter siden, Calandria skrev:

Og hun skal bli lærer :dry: Likte henne til å begynne med, da var hun bare den som ikke kunne forskjell på høne og påfugl, men nå taklerjeg henne ikke, samme med Kristian helt ufyselige typer. Håper Amalie og Halvor i finalen.

Helt enig. Jeg likte henne også veldig godt i starten. Hun var så positiv og virket så snill og god. Vel, skinnet har bedratt. Nå er hun egentlig den verste sammen med Kristian. Helt sykt at "noe sånt" skal bli lærer. Håper på Halvor og Amalie i finalen jeg og, men at Halvor vinner. For å sitere enn viss anonym bruker, Halvor er en hedersmann! 

• Liker 5
Skrevet (endret)
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg antar Amalie velger enten Camilla eller Karianne til førstekjempe denne gangen. Håper hun velger Camilla så Karianne blir valgt som andrekjempe (bare for at hun får se at Camilla velger eunike foran Karianne, for hun hadde aldri valgt den gode venninna si som andrekjempe foran Karianne) 

karianne har snudd seg etter vinden, gikk ikke hun og Amalie godt overens i starten? Eller husker jeg helt feil? Nå som Geir har gått ut så er det Amalie som er syndebukken der inne .. fader for en gjeng !! Klager på lille Amalie spiser litt for mye bær og tar litt for mye melk, men at de selv stjeler og lyver, nei det er ikke så nøye med! Kristian med eggstjeling, Camilla og eunike med mat og solkrem/kukremstjeling og nå tar de storbondebrevet?? Og ingen skyr stjeling når de lager mat til fattigfolket, da står de som gribber og skal spise opp kjøttet og andre smaksprøver .. nei fysj for en gjeng!! 

Heier egentlig kun på Halvor nå, men Amalie kan godt komme til finalen sammen med ham! 

Anonymkode: 395da...564

Som Geir så fint sa, nå får Karianne bomerangen i trynet😂 uansett hvem som blir valgt som storbonde av jentene så blir Karianne 2.kjempe. Tror ikke hun har en sjans mot Eunike eller Camilla, og ryker derfor ut. Fortjent.

Endret av fitnessjenta
Hater autocorrect
  • Liker 12
Skrevet
3 timer siden, Stringfellow1 skrev:

Er vel mer at om det blir jentekamp må hun som blir valgt velge en av sine to jentevenner.

Anonymkode: a792b...f08

• Liker 5
Skrevet

Geir prøvde å redde seg selv med og prøve å la Karianne forstå at dette blir det karma av hvis hun velger Geir. Hun mente han vare var slu og manipulerene, men det er faktisk det beste rådet hun har fått der inne. Amalie kommer til å velge Camilla på onsdagen, Camilla velger Karianne og Karianne ryker.

Anonymkode: 59983...691

• Liker 9
Skrevet

Kristian var rett og slett motbydelig mot Geir etter at han ble valgt som andrekjempe. "Koffer ska du ha besøk a ho Amalie? Så du kan hjernevask ho enda mere?!" Hvordan kan et voksent menneske finne på å si noe sånt til en person han har hakket på og snakket dritt om og til i lang tid?

Kristian er kliss lik alle mobbere jeg har møtt! Ufordragelig. Og harmet hans er ikke akkurat noe bedre.

Dette var direkte vondt å se på. Håper karma slår så j**elig hardt tilbake!

• Liker 14
Skrevet
18 timer siden, Salka skrev:

Det er sant og det reagerte jeg ikke på i det hele tatt, jeg lo jeg også, men det med Mats var neppe humor. Greit han hadde misforstått signalene hennes, men å le rått da han sa at han håpet på en date syns jeg var ekkelt gjort. Hun kunne vel bare sagt at hun ikke var interessert vel... Hun nektet også å bli intervjuet sammen med han og dro på det spaet alene. Jeg har ikke så mye til overs for Mats altså, men det å le så rått var ikke akkurat hyggelig. Den latteren var nesten litt ondskapsfull. Hun er også falsk siden hun liksom var såååå lei seg for at Trym dro og rett etter går hun til media og sier hun var glad han dro. Så er en del ting hun har gjort og sagt som ikke er så bra. Men når det er sagt håper jeg heller hun vinner enn Camilla, Karianne og Kristian. De tre har jeg langt oppe i halsen nå. 

Kan det være en reaksjon fordi hun ble flau eller satt ut da? Jeg skjønner hvorfor hun ikke ville være på spa med han fordi hun ikke ville gi han feil inntrykk. Men dama er ikke perfekt. Det ser jo jeg og :) men det er det heller ingen andre som er. I går klippa de henne kjempelat når årsaken til at hun lå på sofaen mest sannsynlig var sykdom/smerte. Ref Amalie sin info til media om at legehjelp osv ble klippet bort.

Anonymkode: 7eba5...985

• Liker 2
Skrevet

Helt forferdelig hvordan de holder på. Voksne mennesker! Jeg trodde Amalie og Karianne var så gode venner, hva skjedde der? Nå er hun med i mobbegjengen. Måten de behandlet Geir var helt grusomt. Minner meg om folk som går i 8 klasse. Han prøvde jo å be om om unnskyldning. Jeg håper Halvor kan KNUSE Kristian i tvekampen. Så kan han slutte å være så jævlig cocky. Da ler jeg 

Nå som Geir er borte, så går de etter Amalie. Baksnakker og rotter seg sammen. Fysj. Egentlig bør Camilla og Karianne ut i kamp nå. Trenansbanden må bli splittet opp nå.

HEIA AMALIE OG HALVOR :duskedame:

• Liker 6
Skrevet
5 timer siden, Anonym2467 skrev:

Amalie burde velge Kristian som førstekjempe sånn at Halvor blir andrekjempe og KNUSER Kristian i slegge!

Enig! Så kan Kristian få jekket seg ned 1000 hakk

• Liker 4
Skrevet
2 minutter siden, smalls skrev:

Helt forferdelig hvordan de holder på. Voksne mennesker! Jeg trodde Amalie og Karianne var så gode venner, hva skjedde der? Nå er hun med i mobbegjengen. Måten de behandlet Geir var helt grusomt. Minner meg om folk som går i 8 klasse. Han prøvde jo å be om om unnskyldning. Jeg håper Halvor kan KNUSE Kristian i tvekampen. Så kan han slutte å være så jævlig cocky. Da ler jeg 

Nå som Geir er borte, så går de etter Amalie. Baksnakker og rotter seg sammen. Fysj. Egentlig bør Camilla og Karianne ut i kamp nå. Trenansbanden må bli splittet opp nå.

HEIA AMALIE OG HALVOR :duskedame:

Det som skjedde var at Karianne ville være med i den "kule" gjengen og derfor ble med på å rotte seg mot Amalie. Typisk usikker jente som gjør alt for å passe inn, til og med å mobbe sin tidligere venninne for å stille seg selv i et bedre lys. Mentalitet som en ungdomsskoleelev

• Liker 7
Skrevet
9 minutter siden, fitnessjenta skrev:

Det som skjedde var at Karianne ville være med i den "kule" gjengen og derfor ble med på å rotte seg mot Amalie. Typisk usikker jente som gjør alt for å passe inn, til og med å mobbe sin tidligere venninne for å stille seg selv i et bedre lys. Mentalitet som en ungdomsskoleelev

Huff ja. Så utrolig svak hun er. Minner meg en 14 åring som var upopulær og fikk en dag lov til å være med i den kule gjengen på ungdomsskolen. 

• Liker 8
Skrevet

Kristian er yngre, tyngre og større enn Geir, så egentlig er det jo flaut at han slet såpass med å vinne i tautrekking at de måtte flytte hesteskoene nærmere. 

Anonymkode: 1f0c0...599

• Liker 9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...