Gå til innhold

Farmen 2017

Hvem håper du vinner Farmen 2017?  

452 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner Farmen 2017?

• Amalie Snøløs
      43
    • Halvor Sveen
      128
    • Kristian Krubel Djupnes
      21
    • Geir Magne Haukås
      12
    • Karianne Amlie Wahlstrøm
      8
    • Camilla Cox Barfot
      16
    • Eunike Hoksrød
      44
    • Karoline Røed
      1

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer

• Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.
  • Meningsmålingen stengt 16. des. 2017, 12:50

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 time siden, Sitronmelis skrev:

Og i tillegg tar de storbondebrevet og skal ta det de finner i skattejakten selv og! Jeg syns Gaute burde kommet inn og tatt en alvorsprat med de etter den hendelsen. Håper Halvor og Amalie finner ut av det og klikker.

Ja, TV2 burde grepet inn og sagt at mobbing ikke tolereres på farmen. Men hva tillater de vel ikke for å få drama og seertall? 

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det blir jo bare verre og verre! 

Karianne som vil så gjerne bli med i den kule gjengen og gjør alt hun kan for å bli godtatt. Er ikke Eunike nesten 50 og oppfører seg som en fjortis? For en ufordragelig gjeng de er. Nå som Geir er ute, har de funnet seg en ny hakkekylling.

Jeg skjønner at Amalie har gitt opp. Fornuftig av henne å spare krefter til finsleuka enn å streve med ukesoppdraget som blir sabotert likevel. 

Anonymkode: 891a6...9fd

• Liker 14
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det blir jo bare verre og verre! 

Karianne som vil så gjerne bli med i den kule gjengen og gjør alt hun kan for å bli godtatt. Er ikke Eunike nesten 50 og oppfører seg som en fjortis? For en ufordragelig gjeng de er. Nå som Geir er ute, har de funnet seg en ny hakkekylling.

Jeg skjønner at Amalie har gitt opp. Fornuftig av henne å spare krefter til finsleuka enn å streve med ukesoppdraget som blir sabotert likevel. 

Anonymkode: 891a6...9fd

Eunike er bare 39, uten at det unnskylder oppførselen hennes. 

• Liker 2
Skrevet (endret)

Sååå grusomt at Amalie plukker bær til seg selv og ikke deler (egentlig skulle hun hatt bærene i en veske, så hadde hun blitt nye Ronja :fnise:), men at Kristian stjeler egg er hysterisk morsomt! Greit det er egoistisk å spise så mye grøt og ikke dele bær, men stjele egg er vel hakket verre. Tenk om det hadde vært Halvor eller Amalie som stjal egg. Tipper det hadde blitt baluba da! Håper Karianne ryker ut denne uka, hun har blitt helt ufordragelig! Tenker bare på å kose seg og bli likt, koste hva det koste vil. Og hun skal bli lærer! Huff! 

Endret av Salka
Leif
  • Liker 18
Skrevet
1 minutt siden, Salka skrev:

Sååå grusomt at Amalie plukker bær til seg selv og ikke deler (egentlig skulle hun har bærene i en veske, så hadde hun blitt nye Ronja :fnise:), men at Kristian stjeler egg er hysterisk morsomt! Greit det er egoistisk å spise så mye grøt og ikke dele bær, men stjele egg er vel hakket verre. Tenk om det hadde vært Halvor eller Amalie som stjal egg. Tipper det hadde blitt baluba da! Håper Karianne ryker ut denne uka, hun har blitt helt ufordragelig! Tenker bare på å kose seg og bli likt, koste hva det koste vil. Og hun skal bli lærer! Huff! 

Skremmer meg at hun skal lære barn på ungdomsskolen (er ofte mye mobbing der!) At mobbing ikke er greit, og at alle skal inkluderes selv om de er annerledes :/

Anonymkode: 7b7f5...6dd

• Liker 18
Skrevet

Til og med i Paradise Hotell griper programlederen inn og sier i fra om at mobbing ikke tolereres, men ikke i Farmen! Hva er det TV 2 lærer de yngste seerne sine? At det er greit å fryse ut folk man ikke kommer overens med?

Har opplevd utfrysning og mobbing selv og må si at jeg har fått skikkelig vondt i magen av de siste episodene. Kjenner meg igjen i det som vises og ser mye av mobberne i Eunike, Kristian, Camilla og Karianne.

Skjønner at mye spisses i klippen, men utgangspunktet er uansett det samme. Og uttalelsene fra f.eks. Kristian nå i ettertid er ikke klippet.

At Karianne, men sine dårlige holdninger og sitt enorme popularitetsønske, skal bli lærer er skremmende! Denne TV-opptrednen kan ikke være noen god referanse. Heldigvis kanskje.

Anonymkode: 01acf...ade

• Liker 17
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skremmer meg at hun skal lære barn på ungdomsskolen (er ofte mye mobbing der!) At mobbing ikke er greit, og at alle skal inkluderes selv om de er annerledes :/

Anonymkode: 7b7f5...6dd

Så enig! Fysj! Tenk om det begynner en liten "Geir" i en av klassene hun skal undervise da. :/

• Liker 10
Skrevet

Karianne nekter jo for å ha mobbet Geir, men er det ikke typisk? Ingen vil innrømme at de mobber. Og det var kanskje ikke ment som mobbing heller, men det er faktisk "offeret" som avgjør om man blir mobbet eller ikke. Omgivelsene kan også reagere på mobbing, noe flere her på KG har gjort. 

Det er ganske skremmende å se at en fremtidig lærer ikke gjenkjenner mobbing, til tross for at hun deltar selv. 

• Liker 21
Skrevet
1 minutt siden, Chiubi said:

Karianne nekter jo for å ha mobbet Geir, men er det ikke typisk? Ingen vil innrømme at de mobber. Og det var kanskje ikke ment som mobbing heller, men det er faktisk "offeret" som avgjør om man blir mobbet eller ikke. Omgivelsene kan også reagere på mobbing, noe flere her på KG har gjort. 

Det er ganske skremmende å se at en fremtidig lærer ikke gjenkjenner mobbing, til tross for at hun deltar selv. 

Hun burde jo blitt spurt om hun hadde godtatt samme oppførsel blant elevene i sin klasse. 

Anonymkode: a72a2...c15

• Liker 10
Skrevet

Å se hvordan Kristian manipulerer og psyker Geir Magne ned før tvekampen..fy faen :kvalm: Firerbanden minner egentlig mest om gribber når man ser hvordan de deretter leter seg ut et nytt offer - og hvordan de koser seg når de klarer å lage helvete..Eunike står ofte i front. Og Karianne..virkelig? At hun vil fremstå så dum og lettlurt gjør meg direkte flau på hennes vegne. Jeg ser for meg Kristian og Eunike med tråder på fingrene hvor de styrer de andre deltakerne som dukker.

Jeg blir direkte kvalm og trist over å se at voksne folk virkelig kan synke så lavt. Det er fullt mulig å vinne farmen på ærlig vis, uten det skitne spillet disse 4 spiller. Bare så synd at de som gjør et ærlig forsøk sannsynligvis ryker kun fordi de er for mange mot èn. 

Jeg tror Amalie har gitt opp hele ukesoppdraget, fordi hun skjønner spillet de 4 spiller - hun gir faen rett og slett, for finalekniv har hun uansett. Jeg håper hun og Halvor finner en måte å splitte opp banden på, og at de tar dem på fersken en etter en mtp stjeling av egg, brev osv. 

Får tidligere deltakere se alle episodene før de skal avgi stemme i finalen? Hvis ikke kommer feil person til å vinne..

• Liker 11
Skrevet

Heier på Amalie og Halvor håper de står i finalen til slutt. De eneste som er verdige vinnere.

• Liker 7
Gjest Catalina Culès
Skrevet
42 minutter siden, makkapakka skrev:

Heier på Amalie og Halvor håper de står i finalen til slutt. De eneste som er verdige vinnere.

Enig, jeg håpet på Camilla og Halvor tidligere, men nå har Camilla sunket hos meg. 

Gjest chisandra
Skrevet

Trodde aldri jeg skulle heie på Amalie etter oppførselen hennes tidlig i sesongen, men nå gjør jeg faktisk det. Sammen med Halvor.

Skrevet
56 minutter siden, Vera skrev:

Får tidligere deltakere se alle episodene før de skal avgi stemme i finalen? 

Eh. Nei.

Anonymkode: 95e28...98e

• Liker 3
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Jeg håper Kristian eller Karianne blir første kjempe.

Skrevet

Jeg har ikke likt amalie så veldig godt tidligere, men etter tvekampen på søndag så har jeg endret mening. Hun gikk rett bort til Geir, som satt helt fortapt på bakken og så skikkelig trist ut, og sa han var en god mann. Sympatiske og empatiske mennesker vinner meg alltid over. Hun og Halvor er de jeg heier på nå :) 

Anonymkode: 29b61...751

• Liker 12
Skrevet (endret)

Ser det er dårlig oppførsel av Eunike Kristian og Camilla og Karianne denne uka (klipp vist) helt sikker på når alt er ferdig får vi lange gråtehistorier om at det er ikke sånn de er, og det var boblen på farmen som gjør at de oppfører seg som de gjør der inne. 

Problemet er vel at de faktisk viser at de kan være med på en sånn oppførsel uansett hvilken setting det er. 

Endret av makkapakka
  • Liker 15
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har ikke likt amalie så veldig godt tidligere, men etter tvekampen på søndag så har jeg endret mening. Hun gikk rett bort til Geir, som satt helt fortapt på bakken og så skikkelig trist ut, og sa han var en god mann. Sympatiske og empatiske mennesker vinner meg alltid over. Hun og Halvor er de jeg heier på nå :) 

Anonymkode: 29b61...751

Eunike var den første som var borte å ga ham en klem.

Anonymkode: e019a...d61

• Liker 2
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eunike var den første som var borte å ga ham en klem.

Anonymkode: e019a...d61

Ja, etter å ha kastet seg rundt halsen på Kristian.

Anonymkode: 5e7d1...c29

• Liker 8
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Eh. Nei.

Anonymkode: 95e28...98e

Eh. Neivel.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...