Gå til innhold

Farmen 2017

Hvem håper du vinner Farmen 2017?  

452 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner Farmen 2017?

• Amalie Snøløs
      43
    • Halvor Sveen
      128
    • Kristian Krubel Djupnes
      21
    • Geir Magne Haukås
      12
    • Karianne Amlie Wahlstrøm
      8
    • Camilla Cox Barfot
      16
    • Eunike Hoksrød
      44
    • Karoline Røed
      1

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer

• Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.
  • Meningsmålingen stengt 16. des. 2017, 12:50

Fremhevede innlegg

Skrevet

Amalie kommer ved til å være smart og fikse jentekamp. 

Eller vil hun forsøke å bli kvitt Halvor før en finale? 

Anonymkode: de93d...57c

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal ikke Snøhvit og Halvor ligge i samme seng på stobondeloftet, slik tilfellet var da Mats, Amalie og.. Trym(?) var der oppe? Dette er diskriminering av den eldre garde!

Anonymkode: 094ac...5e7

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun lo rått nå når hun fleipa med å bruke alle pengene på seg selv på markedet. Tror bare ikke enkelte skjønner humoren hennes jeg. Hun tar ikke ting så selvhøytidelig og det var vel hennes måte å le det bort på. Om det skjedde noe mellom dem en kveld trenger ikke hele Norge få greie på det. Hun er jo mer moden enn mange på hennes alder, og i alle fall Mats...

Anonymkode: 7eba5...985

Det er sant og det reagerte jeg ikke på i det hele tatt, jeg lo jeg også, men det med Mats var neppe humor. Greit han hadde misforstått signalene hennes, men å le rått da han sa at han håpet på en date syns jeg var ekkelt gjort. Hun kunne vel bare sagt at hun ikke var interessert vel... Hun nektet også å bli intervjuet sammen med han og dro på det spaet alene. Jeg har ikke så mye til overs for Mats altså, men det å le så rått var ikke akkurat hyggelig. Den latteren var nesten litt ondskapsfull. Hun er også falsk siden hun liksom var såååå lei seg for at Trym dro og rett etter går hun til media og sier hun var glad han dro. Så er en del ting hun har gjort og sagt som ikke er så bra. Men når det er sagt håper jeg heller hun vinner enn Camilla, Karianne og Kristian. De tre har jeg langt oppe i halsen nå. 

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Amalie kommer ved til å være smart og fikse jentekamp. 

Eller vil hun forsøke å bli kvitt Halvor før en finale? 

Anonymkode: de93d...57c

Kvitt Halvor? Halvor er hjelper og det er åpenbart at Amalie ikke kommer til å velge ham, da heller Kristian. Men om Kristian blir slått ut blir Amalie garantert førstekjempe siste uka. Det kan hun bli uansett, men er nok litt klokere å velge en jentekamp nå, slik at det er en liten mulighet for guttekamp siste uka før finaleuka :)

• Liker 7
Skrevet

Herregud, den største tyven på farmen kjenner seg beskyldt.

• Liker 17
Skrevet

Er så lei av Eunike og Karianne nå!!! Håper Amalie velger jentekamp og får splittet trekløveret. 

• Liker 11
Skrevet

*Lukker døra sånn at vi kan få baksnakke i fred*

Anonymkode: 29b61...751

• Liker 19
Skrevet

Nå er det Amalie som skal «tas» av den kvalme firerbanden. Noen bær var et problem nå?

• Liker 17
Skrevet

Syns Karianne er blitt meget frekk og ekkel etter hun ble med i trekløveren! Baksnakking på høyt nivå. Det rant da for helvete ikke over på tallerkenen til Amalie.

• Liker 21
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nå er det Amalie som skal «tas» av den kvalme firerbanden. Noen bær var et problem nå?

Ikke sant. Nå som Geir er ute må de finne en ny en å ta. Noe så KVALMT!

• Liker 15
Skrevet

Sa ikke Camilla nettopp at hun ikke kun brydd seg mindre om noen stjal seg et egg? Men om Amalie tar litt «for mye», uten å forsøke å gjøre det bak ryggen på andre, så er det plutselig ille.

• Liker 28
Skrevet

Makan til baksnakking på den gjengen der. Skikkelig Mean Girls i realityversjon. 

Anonymkode: cd513...d2b

• Liker 17
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Sa ikke Camilla nettopp at hun ikke kun brydd seg mindre om noen stjal seg et egg? Men om Amalie tar litt «for mye», uten å forsøke å gjøre det bak ryggen på andre, så er det plutselig ille.

:klappe::klappe::klappe: Enig. Dobbeltmoralsk av de !

• Liker 10
Skrevet

Så morsomt. Når Halvor mistenker at noen tar egg, så blåser de andre av det, for hva gjør vel det om noen tar noen egg. Halvor er veldig mistenksom, altså, osv. Men når Amalie forsyner seg en ekstra tallerken, så er helvete løs. Dette er bevisst klippet, selvfølgelig, men de burde ha sett det selv.

• Liker 18
Skrevet

Kræstjan er en fjott, en dott og en bøtteknott! 

• Liker 7
Skrevet

Jeg blir sjokkert over oppførselen deres! Nå skal de spolere ukesoppdraget OG de stjeler brevet som var til storbonden! VIRKELIG? Hadde jeg vært Amalie så hadde jeg KLIKKA totalt om jeg fant ut av det. Karianne er blitt like ekkel og kvalm som E, C og K.

• Liker 21
Skrevet

Den gjengen der blir jo bare verre og verre!

• Liker 7
Skrevet

Jaja, er jo klart at en av de fire kommer til å ryke, mest sannsynlig en av jentene. 

• Liker 7
Skrevet

En stor skuffelse for mobbegjengen at Halvor ikke ble sint, men tok det som en spøk.

• Liker 19

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...