Gå til innhold

Farmen 2017

Hvem håper du vinner Farmen 2017?  

452 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner Farmen 2017?

• Amalie Snøløs
      43
    • Halvor Sveen
      128
    • Kristian Krubel Djupnes
      21
    • Geir Magne Haukås
      12
    • Karianne Amlie Wahlstrøm
      8
    • Camilla Cox Barfot
      16
    • Eunike Hoksrød
      44
    • Karoline Røed
      1

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer

• Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.
  • Meningsmålingen stengt 16. des. 2017, 12:50

Fremhevede innlegg

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Var nok en bruker som ville at det skulle fremstå slik.

Her står litt om kampen: https://www.dagbladet.no/kjendis/roper-ukjent-drama-etter-farmen-exit-brukne-ribbein-og-hemmelig-gaute-prat/68891553

Anonymkode: e019a...d61

Jeg har da ikke fremstilt det som om det kun var Kristian sine hestesko som ble flyttet nærmere, det var selvsagt likt for begge, ellers ville nok Geir protestert kraftig :)

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Imponerende hvordan en person (Kristian) mister all likeability i løpet av én episode. Uttalelsene gitt til media i nåtid viser at dette var hans sanne jeg. Han driter seg ut uten å skjønne det selv. Da kan man bare ønske lykke til.

Anonymkode: c4725...b6a

Enig.  Han viste skuffende dårlige holdninger i siste episode.

• Liker 5
Skrevet
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Imponerende hvordan en person (Kristian) mister all likeability i løpet av én episode. Uttalelsene gitt til media i nåtid viser at dette var hans sanne jeg. Han driter seg ut uten å skjønne det selv. Da kan man bare ønske lykke til.

Anonymkode: c4725...b6a

Tenker at han prøvde å spille en rolle de første ukene for å se bra ut på TV, men at han til slutt ikke klarte dette lenger og ble nødt til å vise sitt sanne jeg.

Tenker tilbake på da Geir valgte Kristian som hjelper og de var sammen på markedet, og Geir kjøpte en stor røyk til han... Da virket det helt greit mellom han og Kristian, stakkars Geir som fant ut at Kristian egentlig har hatet han hele tiden. Snakk om å være falsk

Anonymkode: 7b7f5...6dd

• Liker 20
Skrevet

TV 2 har tydeligvis veldig lite å lage "nyheter" om på Nyhetskanalen sin, for tiden...    

Flere minutter lang reportasje (med intervju av ett par deltakere!) for litt siden... 

Anonymkode: 3963f...c1b

• Liker 1
Skrevet

Har ikke fått sett episoden før nå og blir helt sjokkert hvordan voksne mennesker oppføre seg. Fysj!

1. Geir fikk NULL cred for at han Margit ble så flink. Dårlig gjort synes jeg av Karianne 

2. Da Camilla ropte "gleder meg til å se deg etter tvekampen Kristian" for en unødvendig kommentar!

3. Da Geir ville ha besøk av Amalie, så sier han "fordi du skal manipulere henne enda mer?" Og han kunne bare glemme å få besøk av han ho. Han SKULLE ha besøk av Camilla nemlig

4. Folk heiet bare på Kristian under kampen og jublet og hoppet da han vant. Mens Geir ble sittende lei seg. Var vel kun Amalie, Eunike og Halvor som trøstet han. Mens de andre sto å godtet seg. Åh, hadde vært SÅÅÅ digg å sett trynene på de andre hvis Geir vant.

Geir var voksen og be om tilgivelse, barnslige Kristian nekter å tilgi han 

Håper inderlig Amalie blir storbondeog Camilla førstekjempe og  Karianne andrekjempe. Det fortjener å ut i kamp nå

• Liker 16
Skrevet

Nå har jo Geir ansett seg selv som bedre enn alle der. Vært arrogant og prøvd å sette de andre opp mot hverandre. Han mangler de sosiale antennene. Jeg skjønner at de andre ble lei hele fyren. 

Begret rant nok over for de. Men synes litt synd på han også. Han fikk en real lærepenge der. Kanskje han blir mer ydmy fremover nå? 

Anonymkode: fccd4...04c

• Liker 4
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå har jo Geir ansett seg selv som bedre enn alle der. Vært arrogant og prøvd å sette de andre opp mot hverandre. Han mangler de sosiale antennene. Jeg skjønner at de andre ble lei hele fyren. 

Begret rant nok over for de. Men synes litt synd på han også. Han fikk en real lærepenge der. Kanskje han blir mer ydmy fremover nå? 

Hvordan har han prøvde å sette de andre opp mot hverandre? Aldri greit å fryse ut personer bare fordi du ikke liker de.

Anonymkode: 2e644...6ee

• Liker 11
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan har han prøvde å sette de andre opp mot hverandre? Aldri greit å fryse ut personer bare fordi du ikke liker de.

Han masa jo hele tiden på at den og den ikke måtte høre på de og de. 

• Liker 2
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan du komme med litt konkrete eksempler? Hvem maset han på?

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Var det ikke flere av de andre deltskerne som forsøkte å sette storbonden opp mot han Geir da? :P

Anonymkode: 3963f...c1b

• Liker 4
Skrevet (endret)

Jaaaaaa!!!!!! Amalie!!:nordvesta:

....og jubelen i flokken ville ingen ende ta...nesten:icon_lol:

Endret av NullHull
  • Liker 7
Skrevet (endret)

Æsj jeg blir kvalm av Kristian og Eunike sin oppførsel! Kristian er jammen meg FÆL! Syns det var dårlig gjort att de flytta skiltet med Eunikes vei til utedassen, altså Geir gjorde det jo bare for å være hyggelig!
Jammen bra Amalie ble storbonde!! YES. Heier på henne og Halvor nå! Bra hun tok med Halvor i storbondehuset. Så kan kvalmegjengen (mobbegjengen) sitte igjen. Bare det at de påstår Geir har manipulert Amalie, herregud, Amalie bestemmer jo helt og holdent over seg selv.

Endret av Sitronmelis
  • Liker 20
Skrevet

Mentors kone er en hederskvinne!

Anonymkode: 094ac...5e7

• Liker 9
Skrevet

Veldig glad Amalie ble storbonde jeg og selv om jeg egentlig ikke har så mye til overs for henne etter den videoen hvor hun lo så rått av Mats. Håper Karianne og Camilla skal ut i kamp! De er jo de eneste som ikke har vært i kamp enda. Håper Karianne ryker da. 

• Liker 6
Skrevet

Fy fader, så innmari fæle og barnslige Kristian og Eunike er mtp. det skiltet. 

Anonymkode: cd513...d2b

• Liker 21
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Enig, det var skikkelig stygt gjort! Han "ga" henne jo veien og satte opp skiltet som en gave til henne. Greit han er slitsom altså, men det der var skikkelig utakknemlig og råttent gjort! Håper Halvor vinner hele skiten. Har heiet på han hele tiden. Kristian håper jeg ryker tidlig i finaleuka eller rett før. For en kulten type! 

• Liker 18
Skrevet
1 minutt siden, Salka skrev:

Veldig glad Amalie ble storbonde jeg og selv om jeg egentlig ikke har så mye til overs for henne etter den videoen hvor hun lo så rått av Mats. Håper Karianne og Camilla skal ut i kamp! De er jo de eneste som ikke har vært i kamp enda. Håper Karianne ryker da. 

Hun lo rått nå når hun fleipa med å bruke alle pengene på seg selv på markedet. Tror bare ikke enkelte skjønner humoren hennes jeg. Hun tar ikke ting så selvhøytidelig og det var vel hennes måte å le det bort på. Om det skjedde noe mellom dem en kveld trenger ikke hele Norge få greie på det. Hun er jo mer moden enn mange på hennes alder, og i alle fall Mats...

Anonymkode: 7eba5...985

• Liker 7
Skrevet (endret)

Er det ikke på tide med en kvinnelig mentor i Farmen snart, og så «mentors mann» til å ta seg av alt som har med mat og husstell å gjøre?

Anonymkode: 094ac...5e7

Endret av lillesky
  • Liker 14
Skrevet

Må da være veldig masse fattigbarn som skal spise alle kompene?

• Liker 3
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, lavmål! Eunike valgte også på eget initiativ å prate ut med Geir og fortelle om fortiden hennes. Geir var respektfull og lyttet. Hvorfor ville hun gjøre det og så tråkke sånn på Geir etterpå? 

• Liker 21

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...