Gå til innhold

Farmen 2017

Hvem håper du vinner Farmen 2017?  

452 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner Farmen 2017?

• Amalie Snøløs
      43
    • Halvor Sveen
      128
    • Kristian Krubel Djupnes
      21
    • Geir Magne Haukås
      12
    • Karianne Amlie Wahlstrøm
      8
    • Camilla Cox Barfot
      16
    • Eunike Hoksrød
      44
    • Karoline Røed
      1

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer

• Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.
  • Meningsmålingen stengt 16. des. 2017, 12:50

Fremhevede innlegg

Gjest Catalina Culès
Skrevet

Lurer på hvem Geir velger som storbonde? Har faktisk en følelse på at det blir Enuike

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er overrasket over at det ikke har eskalert før, jeg. Geir har gang på gang fått beskjed om at flere ikke er interessert, men har allikevel fortsatt med pratet sitt. Og ja, man kan si det bare er prat, om man ikke er inne på en gård i to måneder med et begrenset antall personer og få steder å gå. Jeg har klikket på folk for langt mindre enn det, for å si det sånn. Jeg synes det er rart at folk plutselig synes så synd på Geir, når man som voksen kar bør forstå når nok er nok. Hvilke andre virkemidler hadde de andre egentlig igjen? De har jo sagt fra at nok er nok. Hvordan ville dere her inne taklet det? Og husk, det er etter to måneder med samme gjengen, samme fyren som stadig sier det samme, som ikke hører når du sier at nok er nok ... 

Anonymkode: d3e32...43a

• Liker 15
Skrevet

Overrasker meg å at så mange syns så synd på Geir Magne. Han har snakket mye om at de som  velger han som førstekjempe vil bli rammet av en boomerang effekt, altså hevn fra han. Han har prøvd å lyve til folk om hva andre har sagt. Og han klarer ikke å slutte å snakke om religion, selv når de andre sier de har fått nok. Selv når Euinike forteller om sitt vanskelige forhold til religion. Han er minst like hovmodig som det Kristian var i søndagens episode. Kristian har fått nok og med god grunn. Geir Magne har ekstremt dårlige sosiale antenner, samtidig som han er frekk og nedlatende. Da han sang før han forlot gården så tenkte jeg virkelig at det var årets merkeligste tv øyeblikk.

Anonymkode: aeb0b...78a

• Liker 17
Skrevet

Grunnen til at så mange reagerer, er fordi det var alle de andre mot én. Geir ble holdt utenfor, og utfrysing er en form for mobbing. 

• Liker 19
Skrevet
2 timer siden, Calandria skrev:

Lurer på hvem Geir velger som storbonde? Har faktisk en følelse på at det blir Enuike

Jeg tror også det blir Eunike! 

Han som er så for rettferdighet må jo ønske at Eunike også skal få en runde som storbonde. :P

• Liker 2
Skrevet

Fryktelig skuffet over Karianne. Hun kunne holdt seg for god for å baksnakke Geir overfor Kristian. 

Og Kristian, som frem til gårsdagens episode virket ordentlig og var bare ufin og ufordragelig. Camilla kunne virkelig latt være å fortelle Kristian høyt om at hun gleda seg til å få han tilbake etter tvekampen. 

Amalie og Halvor er de to som har oppført seg redelig og holdt seg unna intriger. 

Anonymkode: 891a6...9fd

• Liker 23
Skrevet

Avisen fremstiller det som en unik affære at stolpene ble satt nærmere dem etter en stund. Dette er noe som gjøres hver gang om noe tar lang tid, det var ikke unikt for denne tvekampen.

Jeg har ikke hatt sansen for Geir Magne fra første stund han åpnet munnen. Han har en egen evne til å snakke som om hvert eneste ord han sier er de viktigste i verden, og slik coaching-prat provoserer meg bare. Allikevel, fliring og blikk når han prater foran dem er direkte ufint uansett hvordan han har oppført seg. Kanskje kvinner legger bedre merke til dette enn menn med tanke på at det er en velkjent kvinnelig mobbemetode; utfrysing, blikk, fliring når den de ønsker å støte ut åpner munnen. Karianne er en sau. Hun følger saueflokken og tar valg som gjør at hun er inkludert og godt likt av gruppa. Hun er en typisk person som ikke står i front for mobbing, men blir dratt med av andre hun ser opp til og blir med på det fordi hun da er en del av gruppa. Det er skammelig at hun som ønsker å bli lærer ikke er mer selvreflektert over egen person, men kanskje ikke forunderlig at hun ikke ser det. Uten å gå videre inn på årsaken til dette.

Anonymkode: 7eba5...985

• Liker 11
Gjest justcurious
Skrevet

Håper Geir velger Amalie som storbonde. Om han velger Eunike blir nok Amalie førstekjempe 

Skrevet
17 minutter siden, justcurious skrev:

Håper Geir velger Amalie som storbonde. Om han velger Eunike blir nok Amalie førstekjempe 

Håper han velger Halvor eller Amalie som storbonde jeg. 

Da tipper jeg Camilla blir førstekjempe uansett. 

• Liker 3
Gjest justcurious
Skrevet
Akkurat nå, tonebelinda skrev:

Håper han velger Halvor eller Amalie som storbonde jeg. 

Da tipper jeg Camilla blir førstekjempe uansett. 

Jeg er fornøyd så lenge Karianne og Kristian ikke kommer til finaleuka. Hvis Halvor bli storbonde nå ryker i alle fall ikke Kristian ut neste gang, siden det blir jentekamp. Får håpe Karianne eller Camilla ryker neste gang. Holder en knapp på Amalie jeg :) 

Skrevet

Jeg synes også det var vondt å se episoden i går. Vi diskuterte det her hjemme, og for meg er forskjellen at Geir har vært provoserende, påståelig, overlegen, arrogant, og lite sympatisk. MEN, de andre var regelrett slemme! Geir har ikke vært slem mot noen, de andre var stygge mot Geir. Det første skaper ikke mindreverdighetsfølelse og lavt selvbilde, det siste gjør det. At Geir selv har satt seg i situasjonen ved feilslått taktikk spiller ingen rolle, det er fortsatt ikke greit å behandle noen slik de andre har gjort mot Geir nå. 

Ble forresten ganske rørt da Geir var ferdig, og Halvor kom og rakk ut hånden. Det synes jeg var fint å se. 

Anonymkode: 82e93...784

• Liker 23
Skrevet

Ble overrasket over oppførselen til Kristian i går. Hadde stemt på han i pollen her, men den stemmen mistet han til Halvor nå. Uspiselig var han.

• Liker 10
Skrevet

Hva skjer om Halvor eller Kristian blir storbonde og velger den andre som førstekjempe? Hvem blir utfordrer da?

Skrevet

Det går vel ikke an at det blir guttekamp denne uka. Er vel regler om det

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror eunike blir storbonde , men jeg håper Halvor. 

Skrevet
7 timer siden, Calandria skrev:

Tror han tenker faktisk ovenfor hvem han vil ha ut, tror derfor at han velger Amalie

• Liker 3
Skrevet

Imponerende hvordan en person (Kristian) mister all likeability i løpet av én episode. Uttalelsene gitt til media i nåtid viser at dette var hans sanne jeg. Han driter seg ut uten å skjønne det selv. Da kan man bare ønske lykke til.

Anonymkode: c4725...b6a

• Liker 18
Skrevet
36 minutter siden, nutella skrev:

Det går vel ikke an at det blir guttekamp denne uka. Er vel regler om det

Det går vel an så lenge storbonden er en dame? Men at Kristian eller Halvor som storbonde ikke kan velge den andre, det stemmer nok. Litt av poenget er vel at deltakerne selv skal se at det er lurt å ta ut ca. like mange av hvert kjønn. Karianne har jo feilet kraftig der. Hun har vært storbonden to ganger og fått ut menn begge gangene. Nå er jo sannsynligheten meget stor for at hun selv må ut i kamp, enten som førstekjempe eller andrekjempe. 

Anonymkode: 1f0c0...599

• Liker 6
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det går vel an så lenge storbonden er en dame? Men at Kristian eller Halvor som storbonde ikke kan velge den andre, det stemmer nok. Litt av poenget er vel at deltakerne selv skal se at det er lurt å ta ut ca. like mange av hvert kjønn. Karianne har jo feilet kraftig der. Hun har vært storbonden to ganger og fått ut menn begge gangene. Nå er jo sannsynligheten meget stor for at hun selv må ut i kamp, enten som førstekjempe eller andrekjempe. 

Anonymkode: 1f0c0...599

Jaa, tenkte litt feil der..

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...