Gå til innhold

Farmen 2017

Hvem håper du vinner Farmen 2017?  

452 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner Farmen 2017?

• Amalie Snøløs
      43
    • Halvor Sveen
      128
    • Kristian Krubel Djupnes
      21
    • Geir Magne Haukås
      12
    • Karianne Amlie Wahlstrøm
      8
    • Camilla Cox Barfot
      16
    • Eunike Hoksrød
      44
    • Karoline Røed
      1

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer

• Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.
  • Meningsmålingen stengt 16. des. 2017, 12:50

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Av alle de ukene jeg har sett er det Halvor og Amalie som står igjen som de mest redelige spør du meg. Av de to er nok Halvor en mer verdig vinner (på tross av at jeg har stor sans for Amalie). Svært mange av ukesoppdragene hadde nok ikke blitt bra uten hans gode håndverk og arbeidsevne. Han har virkelig stått på.

Anonymkode: 7eba5...985

HELT enig!!! :)

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bra Geir måtte hjem med tanke på at han har en sønn på litt over et år ventende hjemme. 

• Liker 2
Skrevet

Synes Kristian var så hot under tvekampen i dag:blush: Likevel ville jeg ha ham ut i og med at han er så innmari cocky.

Anonymkode: 0dd34...a38

Skrevet

Fikk så utrolig vondt av Geir i episode 31. Ble veldig lei meg fordi jeg kan kjenne på hvordan det er å være utfryst, og det er ikke godt. Dette er voksne mennesker som skal lære barna sine at mobbing ikke er greit, og så gjør de det selv foran hele Norges befolkning på TV. Særlig reagerte jeg på hvordan Kristian satt og sa foran alle at han var lykkelig over å få sende Geir ut fordi at han er en fæl person og at han var den svakeste. Hva et vitsen? Hvorfor ikke bare si takk for utfordringen og holde slikt for seg selv. Å henge ut noen foran en hel gruppe er utrolig slemt og unødvendig, spesielt siden Geir faktisk ikke har gjort noe galt, annet enn å mangle litt sosiale antenner. Samtalen på hytta var bare verre, og det var vondt å se Geir med tårer i øynene. "Ingen liker deg, du er ingenting", var det som gikk igjen... Tydelig at Kristian har noen problemer selv når han går så hardt ut mot å såre en person. Håper Geir kan trøste seg med at han kom bedre ut av det i etterkant, fordi det er Kristian som framstår som en arrogant mobber på TV (ikke så heldig på CV-en kanskje) og ikke Geir. 

Amalie har vært åpen om mobbing selv, og klarer sikkert å se Geir på en annen måte enn de andre. Det er bra at han hadde ihvertfall henne på gården. Heier på henne og Halvor nå, flinke og redelige mennesker!

• Liker 11
Skrevet

Klarte ikke se mer enn de første 15-20 minuttene av første dagens episode... Synes slikt er skikkelig vondt å se på, ufyselige mennesker! Måtte inn her for å se hvem som vant, dessverre var der Kristian. 

Er enig med mange her om at Halvor og Amalie er de eneste der inne som jeg synes fortjener og vinne og som jeg kan ha respekt for, de andre mistet jeg respekten for for lengst. Så allerede i løpet av tredje uke eller noe slikt at Kristian ikke var en god person, ler hånlig, ekle blikk og baksnakker, selv om det var mer skjult der.

Men Camilla også! Hun hadde vokst litt på meg i det siste, men nå er hun tilbake til å være ufyselig. Spesielt da en tydelig såret Geir prøvde å snakke med henne angående hunden, men hun ikke gidder å svare og sender ekle blikk osv. Håper deltakerne skammer seg når de ser dagens episoder, spesielt Kristian, Karianne og Camilla...

Anonymkode: 4c462...a9a

• Liker 15
Skrevet

Har fortsatt samme dårlige oppfattning av Geir, men i dag heiet jeg på han! Fy for en ufyselig oppførsel fra de andre, ikke greit!! Av en eller annen grunn, så har jeg aldri likt Kristian, tydeligvis med god grunn! 

• Liker 9
Skrevet

syns de har mobbet og vært svært ufine. 

Anonymkode: 4e8d4...ed1

• Liker 3
Skrevet

Mobbing er en stygg ting!

Anonymkode: 094ac...5e7

• Liker 4
Skrevet
6 timer siden, Chiubi skrev:

Hadde det vært opp til seerne å stemme ut deltakere, hadde det ikke vært Geir som måtte forlate Farmen i dag. 

Heldigvis er ikke Farmen en popularitetskonkurranse på den måten. Heldigvis!

Anonymkode: 094ac...5e7

• Liker 1
Skrevet

Det Kristian ikke har skjønt, er at tilgivelse også gavner deg selv. Derfor kan Geir uttale følgende til Nettavisen:

Har du et godt forhold til de andre deltakerne i dag?

- Jeg har et meget godt forhold til dem, men de har neppe sluttet fred med meg. Men de følelsene de andre deltakerne sitter med overfor meg, må de selv ta ansvar for. Jeg synes de er herlige!

• Liker 8
Gjest Caroline91
Skrevet

Selv om Kristian vant tvekampen i går, var det han som til syvende og sist kom tapende ut av dette. Enkelt og greit. Tenk å være så innmari bitter. 

Skrevet

Kristian behandler Geir perfekt. Geir er religiøs og må da ta følgene av det.

Anonymkode: a792b...f08

• Liker 4
Skrevet

Jeg har egentlig ingen favoritter der inne, foretrekker kanskje Halvor hvis jeg skal velge. Gårsdagens episode likte ikke jeg heller, synes det var trist å se at konflikten med Geir gikk så langt. 

Men, jeg synes det er litt feil å si at Geir er blitt fryst ut av resten av gjengen. Hadde han avsluttet bibelsnakket når de andre ga uttrykk for at de ikke var interessert, så hadde nok ting vært annerledes. I stedet trakk han seg ut av gruppen og gjorde seg selv til et offer. I tillegg så gikk han inn på gården med en veldig arrogant plan, han var overbevist om at det skulle være veldig enkelt å manipulere hele gjengen. Når taktikken sviktet og han ikke kunne gjøre eller si det han ville så var det alle andre det var noe galt med. At dette førte til at alle til slutt fikk nok skjønner jeg godt. Geir (og Halvor) var eldst der inne, at Kristian som kun er 21 år oppfører seg litt usmakelig er mye lettere å forstå enn at en med mye lengre livserfaring gjør det. 

At Geir både ba om tilgivelse og sang under tvekampen tyder på at det endelig gikk opp for han at strategien hans hadde feilet.

• Liker 6
Skrevet
8 minutter siden, Ella1 skrev:

At Geir både ba om tilgivelse og sang under tvekampen tyder på at det endelig gikk opp for han at strategien hans hadde feilet.

Nei, det understreker bare det inntrykket jeg har hatt av ham hele tiden: underlig, uberegnelig og selvsentrert dramaqueen.

Når det er sagt, fremstår både Karianne, Kristian og ikke minst Camilla som noen tåpelige og sleipe sladrekjerringer. De eneste som fortjener å vinne er Halvor, Amalie og kanskje til nød Eunike.

Anonymkode: 2905d...179

• Liker 6
Skrevet

Men hva er greia med at hesteskoene til Kristian ble flyttet nærmere? Hvorfor er det ingen som snakker om det? Det kan vel ikke være lov??

• Liker 5
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Men hva er greia med at hesteskoene til Kristian ble flyttet nærmere? Hvorfor er det ingen som snakker om det? Det kan vel ikke være lov??

Hesteskoene til begge ble vel flyttet nærmere.

Anonymkode: e019a...d61

• Liker 5
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Begge ble flyttet nærmere, fordi det var en treg tvekamp som tok for lang tid. Tror nok både Geir og de andre skjønte at Kristian kom til å vinne. Geir hadde i tillegg fått revet opp hånden og hadde det vondt. 

• Liker 3
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner.
/lillesky (mod)

Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hesteskoene til begge ble vel flyttet nærmere.

42 minutter siden, gobbledigook skrev:

Begge ble flyttet nærmere, fordi det var en treg tvekamp som tok for lang tid. Tror nok både Geir og de andre skjønte at Kristian kom til å vinne. Geir hadde i tillegg fått revet opp hånden og hadde det vondt. 

Takk for oppklaring, da skjønner jeg! I tråden ble det bare postet bilde av Kristian sin side og kommentert angående han. :)

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Takk for oppklaring, da skjønner jeg! I tråden ble det bare postet bilde av Kristian sin side og kommentert angående han. :)

Var nok en bruker som ville at det skulle fremstå slik.

Her står litt om kampen: https://www.dagbladet.no/kjendis/roper-ukjent-drama-etter-farmen-exit-brukne-ribbein-og-hemmelig-gaute-prat/68891553

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...