Gå til innhold

Farmen 2017

Hvem håper du vinner Farmen 2017?  

452 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner Farmen 2017?

• Amalie Snøløs
      43
    • Halvor Sveen
      128
    • Kristian Krubel Djupnes
      21
    • Geir Magne Haukås
      12
    • Karianne Amlie Wahlstrøm
      8
    • Camilla Cox Barfot
      16
    • Eunike Hoksrød
      44
    • Karoline Røed
      1

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer

• Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.
  • Meningsmålingen stengt 16. des. 2017, 12:50

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg må ha gått glipp av noe underveis her, hva er det Geir har sagt eller gjort mot Kristian, siden det er så fokus på akkurat Kristians (Kristus?:fnise:) tilgivelse?

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, NullHull skrev:

Jeg må ha gått glipp av noe underveis her, hva er det Geir har sagt eller gjort mot Kristian, siden det er så fokus på akkurat Kristians (Kristus?:fnise:) tilgivelse?

Kortversjonen: Egentlig har ikke Geir gjort Kristian noe, men Kristian vil uansett aldri tilgi Geir, fordi han ikke liker trynet på ham. 

• Liker 7
Skrevet (endret)

For en råtten gjeng de er. Håper virkelig at tv2 har klippet dette veldig til at vi bare ser Geir sin side. Satser på Amalie som storbonde neste uke, så vi får enten Karianne eller Kristian på huet og ræva ut. Kristian klarte virkelig å ødelegge inntrykket jeg hadde av ham på en episode. Karianne er bare så utrolig fæl, later som hun er så fantastisk blid og bare vil ha god stemning men er den verste mobberen samtidig. Heia Halvor! 

Endret av nutella
  • Liker 12
Skrevet
1 minutt siden, Chiubi skrev:

Kortversjonen: Egentlig har ikke Geir gjort Kristian noe, men Kristian vil uansett aldri tilgi Geir, fordi han ikke liker trynet på ham. 

Åja, så modent av Kristian...:sarkasme:

• Liker 7
Skrevet

...og der mista jeg all respekt for Kristian og Karianne. Eunike er raus, der har de noe å lære. Heia Halvor, Eunike og Amalie.

Anonymkode: 90b20...f3b

• Liker 8
Skrevet

Karianne er helt uspiselig. Grøss. Håper hun ryker neste uke. Håper på Halvor og Eunike i finalen. 

• Liker 6
Skrevet

– Nei, tilgivelsen kan han se langt etter. Jeg er ikke en som tilgir i øst og vest. Folk har sagt unnskyld i århundrer og fortsatt med å oppføre seg dårlig. Hvis TV-seerne synes jeg er streng, så er det greit. Tilgivelse blir for dumt i mine øyne. Ikke det at Geir Magne har gjort noe så veldig feil, men han oppfører seg på en måte jeg ikke tåler. Selv om han skjerper seg, får han ikke tilgivelse fra meg.

https://www.vg.no/rampelys/tv/farmen/kristian-i-farmen-tilgir-aldri-geir-magne/a/24190193/

WTF? Hvordan går det an å både si at Geir ikke har gjort noe veldig feil, men likevel si at han aldri kan tilgi Geir? 

• Liker 15
Skrevet (endret)

Vi vet alle hvor vanskelig det er å be om unnskyldning eller tilgivelse når vi har gjort noe galt. Det krever en god karakter. Den som avslår en utstrakt hånd har tilsvarende dårlig karakter.

Endret av Horten Market
  • Liker 15
Skrevet
2 minutter siden, potetstappe said:

– Nei, tilgivelsen kan han se langt etter. Jeg er ikke en som tilgir i øst og vest. Folk har sagt unnskyld i århundrer og fortsatt med å oppføre seg dårlig. Hvis TV-seerne synes jeg er streng, så er det greit. Tilgivelse blir for dumt i mine øyne. Ikke det at Geir Magne har gjort noe så veldig feil, men han oppfører seg på en måte jeg ikke tåler. Selv om han skjerper seg, får han ikke tilgivelse fra meg.

https://www.vg.no/rampelys/tv/farmen/kristian-i-farmen-tilgir-aldri-geir-magne/a/24190193/

WTF? Hvordan går det an å både si at Geir ikke har gjort noe veldig feil, men likevel si at han aldri kan tilgi Geir? 

Geir snakket som om han var så sykt mye bedre enn alle de andre, det reagerte kristian på og det tok han opp med Geir når de to satt og snakket før de dro til hver sin kjemper hytte.

• Liker 3
Skrevet
Just now, Morten1 said:

Geir snakket som om han var så sykt mye bedre enn alle de andre, det reagerte kristian på og det tok han opp med Geir når de to satt og snakket før de dro til hver sin kjemper hytte.

Sært å snakke om hvor mye bedre man er enn alle andre, men å ikke kunne tilgi noen for å mangle sosiale antenner er drøyt. 

• Liker 2
Skrevet

Kjenner jeg blir skikkelig provosert nå! Greit nok at det er et spill og at alle går ikke bra sammen med alle osv. Men når det blir himling med øynene, uthenging , og regelrett  utfrysing da mister jeg litt troen på menneskeheten. At voksne folk skal få lov å holde på slik i beste sendetid er ikke noe jeg vil støtte. Geir er en sær person med meninger som viker fra normalen, men det gir de ingen rett til å holde på slik de gjør. At Eunike jobber i helsevesenet og Karianne er lærerstudent er skremmende! Jeg jobber selv i helsevesenet og en av de grunnleggende tingene vi lærer er hvordan man skal respektere og behandle mennesker. (helhetlig menneskesyn) Amalie som er yngst er den mest oppegående av de alle. Og Kristian, fy f... for en råtten fyr.. Blæh! Dagens utblåsing. Takk

Anonymkode: 462ac...9fb

• Liker 12
Skrevet

Kristian klager på oppførselen til Geir, men er mye verre selv imot Geir. Hoven blei er det han er..

• Liker 13
Skrevet

Kristians oppførsel på Farmen blir jo så godt som CVen hans. Og jeg kan ikke tenke meg til at noen får noe positivt inntrykk av han! For en usmakelig drittunge. Rett og slett. Karianne, Camilla og Eunike står ikke så veldig høyt i kurs hos meg heller. Eunike er kanskje ikke like ille som de andre, men hun er ikke helt grei hun heller.

Heier på Amalie!

Anonymkode: 01acf...ade

• Liker 13
Skrevet

Jeg likte Kristian best tidligere, men han sank betraktelig i denne eppisen, og jeg endte opp med å heie på Geir. Fikk vanvittig vondt han av i dagens episode, selvom jeg syns Geir har sider ved seg som ikke er gode. MEN å se noen bli utfryst er ikke godt. Tidligere har jeg glemt at Kristian bare er 21 år, men i dag fikk jeg en uheldig påminnelse. Umoden oppførsel. 

Anonymkode: cd513...d2b

• Liker 11
Skrevet

Må vel ha i minnet at TV2 klipper slik de ønsker. Med tanke på hva slags medievirksomhet de driver (se tråden sim heter Aleksander Schau), så er det ikke spesielt overraskende at vi får servert plot twists som er både konstruerte og overdrevne.

Alle voksne mennesker må selv ta ansvar for det de velger. Geir har, ut fra det vi har fått se på skjermen, fremstått nokså ute av en normal sosial kontekst. Greit nok - i det virkelige livet kan man velge sitt nettverk. I et lite, avgrenset samfunn må man velge annerledes.

Geir har uttalt at «fra nå av er spillet i gang.» Han er dermed ikke er uvitende, uskyldig offer for det som skjer, 47 år gammel. Han har valgt sin rolle bevisst. Han bommet - og dette ble konsekvensen.

Spent på hvem han har baller til å velge. Hvis han skal leve som han preker er det bare en kandidat og det er Karianne - det ville, for en gangs skyld i Farmen, vært overraskende, i tillegg til at han da «vender andre kinnet til» ;) Dersom tilgivelse osv er så viktig for han bør han vise det i handling.

Anonymkode: e54e4...b26

• Liker 6
Skrevet

Jeg fikk rett og slett vondt i hjerte av å se denne episoden i kveld. ALLE mot en er noe av det verste jeg vet.

Sånn som Camilla, Karianne, (Eunike) og Kristian har rottet seg sammen mot Geir synes jeg er helt forkastelig.... 

Hva er det Geir har gjort mot de andre som er så forferdelig????

Heia Amalie og Halvor!! 

• Liker 8
Skrevet

Hadde det vært opp til seerne å stemme ut deltakere, hadde det ikke vært Geir som måtte forlate Farmen i dag. 

• Liker 7
Skrevet

Geir velger helt sikkert Amalie som storbonde. Amalie er smart nok til å velge en av samme kjønn som førstekjempe. Få ut en sterk konkurrent. Jeg tipper hun da velger Eunike eller Camilla. Ingen av disse vil velge hverandre som andrekjempe så Karianne skal garantert ut i kamp neste søndag. Så gjenstår det å se hvem som går ut av den kampen. 

Anonymkode: 7eba5...985

• Liker 7
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker said:

Må vel ha i minnet at TV2 klipper slik de ønsker. Med tanke på hva slags medievirksomhet de driver (se tråden sim heter Aleksander Schau), så er det ikke spesielt overraskende at vi får servert plot twists som er både konstruerte og overdrevne.

Alle voksne mennesker må selv ta ansvar for det de velger. Geir har, ut fra det vi har fått se på skjermen, fremstått nokså ute av en normal sosial kontekst. Greit nok - i det virkelige livet kan man velge sitt nettverk. I et lite, avgrenset samfunn må man velge annerledes.

Geir har uttalt at «fra nå av er spillet i gang.» Han er dermed ikke er uvitende, uskyldig offer for det som skjer, 47 år gammel. Han har valgt sin rolle bevisst. Han bommet - og dette ble konsekvensen.

Spent på hvem han har baller til å velge. Hvis han skal leve som han preker er det bare en kandidat og det er Karianne - det ville, for en gangs skyld i Farmen, vært overraskende, i tillegg til at han da «vender andre kinnet til» ;) Dersom tilgivelse osv er så viktig for han bør han vise det i handling.

Anonymkode: e54e4...b26

Nå har jo Kristian selv sagt at det Geir gjorde ikke var så ille. Da er dr det ikke noe grunnlag å spekulere i at Geir har vært noe verre utenfor skjermen enn det vi har fått sett. 

Ja Geir er en sær fyr og han har spilt spillet, men det er jo noe man må forvente på et realityshow. Det er jo hva som blir underholdning. Utfrysning er ikke underholdning. Det er vondt ment og det er jævlig å bli utsatt for. 

• Liker 8
Skrevet

Av alle de ukene jeg har sett er det Halvor og Amalie som står igjen som de mest redelige spør du meg. Av de to er nok Halvor en mer verdig vinner (på tross av at jeg har stor sans for Amalie). Svært mange av ukesoppdragene hadde nok ikke blitt bra uten hans gode håndverk og arbeidsevne. Han har virkelig stått på.

Anonymkode: 7eba5...985

• Liker 24

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...