Gå til innhold

Farmen 2017

Hvem håper du vinner Farmen 2017?  

452 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner Farmen 2017?

• Amalie Snøløs
      43
    • Halvor Sveen
      128
    • Kristian Krubel Djupnes
      21
    • Geir Magne Haukås
      12
    • Karianne Amlie Wahlstrøm
      8
    • Camilla Cox Barfot
      16
    • Eunike Hoksrød
      44
    • Karoline Røed
      1

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer

• Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.
  • Meningsmålingen stengt 16. des. 2017, 12:50

Fremhevede innlegg

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Får helt vondt av Geir. Synes alle oppfører seg helt ufyselig! Spiller ingen rolle hvor irriterende man synes noen er - utfrysning, baksnakking, latterliggjøring, det hører til ungdomskolen. Karianne som går rundt og forteller folk alt om Geir, ler og gjør narr av ham bak ryggen hans og forteller til ham at de er så gode venner og de har det så koselig. Ganske så two-faced. Og hun skal jobbe på skole sa du? Da er det nettopp denne type oppførsel man skal ta avstand fra. 

Kristian har jeg alltid likt godt, men han har sunket betraktelig i mine øyne. Så kvalmende cocky!

Jeg får helt vondt av å se på dette :( 

Anonymkode: 29b61...751

Godt poeng. At hun med de holdningene ovenfor andre skal bli lærer er skremmende. Ikke rart det er vanskelig å få bukt med mobbing og utfrysing i dag.

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, Øyeblikk skrev:

Det hadde vært helt fantastisk spør du meg! Geir har ikke oppført seg perfekt på noen måter der inne, men han har i alle fall ikke drevet med den type utfrysning, latterliggjøring og mobbing av de andre deltakerene. Bare det at han ikke ble gitt NOE cred av de andre for dressuren av Margit gjorde meg både trist og forbanna!!

Helt enig med deg! Helt på trynet!

• Liker 7
Skrevet

Kjenner at jeg blir sint å se på dette. Spesielt når Geir sto der fremme og pratet, og Eunike og Camilla flirer av han. Skikkelig barneskole oppførsel 😡

Anonymkode: b85d5...e54

• Liker 17
Skrevet

Måtte Geir under tvekampen bli så lynings som han aldri før har vært, slik at han vinner rubbel og raka:)

• Liker 20
Skrevet

Håper Geir klarer å gi alt og ikke er så lei seg at at han bare lar Kristian vinne. Kristin sank en million hakk idag altså! Snakk om cocky fyr! 

• Liker 11
Skrevet

Håper egentlig Geir vinner, for Eunike sin skyld. 

Geir vinner = Eunike storbonde, deretter Geir førstekjempe på ny og kamp mot Halvor som gruser Geir. 

EZ. 

Uansett outcome så er det Eunike som vinner i kveld. 

Anonymkode: de93d...57c

• Liker 1
Skrevet

må jo omtrent være første gangen de taper en konkuranse på markedet. Har alltid hadd inntrykk av at de som deltar der er intsruert til å tape med vilje. Mulig hun bare var så treig at hun statisten ikke fikk til å tape. 

• Liker 14
Skrevet
1 minutt siden, Salka skrev:

Håper Geir klarer å gi alt og ikke er så lei seg at at han bare lar Kristian vinne. Kristin sank en million hakk idag altså! Snakk om cocky fyr! 

Jeg mistenker at Geir vinne rhele farmen på grunn av tidligere erfaring med hvordan tv2 setter fokus på deltakerne. 

Vinner Geir blir jeg :sur: Krisitian må sende han på "hue og ræva ut," for å bruke mannens egne ord.

Anonymkode: cb1f9...b80

• Liker 2
Skrevet

Karianne er litt av en bitch. Ikke bare er hun skrekkelig lite intelligent, men en lærer som står i bresjen for mobbing og utfrysing slik vi har sett her er usmakelig. Både dum og usympatisk er hun.

Anonymkode: 094ac...5e7

• Liker 26
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Karianne er litt av en bitch. Ikke bare er hun skrekkelig lite intelligent, men en lærer som står i bresjen for mobbing og utfrysing slik vi har sett her er usmakelig. Både dum og usympatisk er hun.

Anonymkode: 094ac...5e7

Ja, satt og tenkte at jeg håper nesten den fremtidige arbeidsgiver har sett farmen og at hun kommer til å slite med å få jobb. Jeg vil ikke at mine unger skal ha en lærer som har så dårlig etikk og moral.

• Liker 13
Skrevet

Gaute har finlest reglementet. Når kjønnsfordelingen er fire mot to, skal den tapende i tvekampen bytte plass med en fra det overtallige kjønn. Det er den tapende selv som velger. :mrgreen:

• Liker 1
Gjest justcurious
Skrevet

Har bare sett på de to siste ukene, men heier alltid på outsideren, så jeg håper Geir knuser Kristian. Karianne er bare irriterende. 

Gjest justcurious
Skrevet

Ellers synes jeg Haldor er den som fortjener mest å vinne ut i fra det jeg har sett.

Gjest chisandra
Skrevet

Ser at stemningen har snudd inne på Facebook-sidene til farmen også, og det er ikke noe rart. Dagens episode har rett og slett vært vond å se på, så langt. 

Skrevet (endret)
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg mistenker at Geir vinne rhele farmen på grunn av tidligere erfaring med hvordan tv2 setter fokus på deltakerne. 

Vinner Geir blir jeg :sur: Krisitian må sende han på "hue og ræva ut," for å bruke mannens egne ord.

Anonymkode: cb1f9...b80

Jeg håper ikke han vinner hele farmen, men håper han vinner idag. Blir gøy å se fjeset til Kristian om Geir vinner idag. Alltid gøy når cocky folk taper. :fnise: 

Endret av Salka
  • Liker 7
Skrevet (endret)

Noen av kommentarene under andrekjempevalget var veldig unødvendig, men husk at de sannsynligvis klipper det slik at det skal se ut som de fniser av alt han sier. 

Geir har nesten garantert har sagt mye som ikke har kommet frem på tv

Endret av penny_
  • Liker 4
Skrevet

Jeg er sjokkert over hvordan mobbing kan være underholdning på tv. Det at produksjonen aksepterer dette er jo sykt. Er det rart at mobbing foregår i dagens samfunn? Voksne mennesker som skal være forbilder for barn, er med på å påvirke og akseptere mobbing. 

Geir har sagt mye rart, men det han skal ha er at han ALDRI har vært direkte frekk mot noen. I dag tok det kaka. Jeg var nesten på gråten flere ganger pga hvordan Kristian hersket med han. Jeg er på samme alder som Kristian (er 21 år), men har nok selvinnsikt og forståelse til å ikke mobbe andre. Greit nok at han var lei av Geir, men det er ingen god unnskyldning å drive på med slik oppførsel. Håper verken Kristian, Karianne, Camilla eller Eunike vinner Farmen. En verdigvinner skal ikke være best i de ulike grenene, men også et forbilde - mener jeg. Er det noen som faktisk fortjener seieren er det Geir, Halvor eller Amalie. Heia heia Geir i kveld!

Anonymkode: f501e...673

• Liker 14
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg er sjokkert over hvordan mobbing kan være underholdning på tv. Det at produksjonen aksepterer dette er jo sykt. Er det rart at mobbing foregår i dagens samfunn? Voksne mennesker som skal være forbilder for barn, er med på å påvirke og akseptere mobbing. 

Geir har sagt mye rart, men det han skal ha er at han ALDRI har vært direkte frekk mot noen. I dag tok det kaka. Jeg var nesten på gråten flere ganger pga hvordan Kristian hersket med han. Jeg er på samme alder som Kristian (er 21 år), men har nok selvinnsikt og forståelse til å ikke mobbe andre. Greit nok at han var lei av Geir, men det er ingen god unnskyldning å drive på med slik oppførsel. Håper verken Kristian, Karianne, Camilla eller Eunike vinner Farmen. En verdigvinner skal ikke være best i de ulike grenene, men også et forbilde - mener jeg. Er det noen som faktisk fortjener seieren er det Geir, Halvor eller Amalie. Heia heia Geir i kveld!

Hvordan vet du at Geit ikke har sagt noe stygt til noen? Tror du at alt blir vist på tv? Mener du at baksnakking er bedre? 

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, penny_ skrev:

Noen av kommentarene under andrekjempevalget var veldig unødvendig, men husk at de sannsynligvis klipper det slik at det skal se ut som de fniser av alt han sier. 

Geir har nesten garantert har sagt mye som ikke har kommet frem på tv

Om det er slik at de klipper det slik som dagens episode, er det produksjonen det er noe galt med. Deres syn. Det er faktisk helt ufyselig å la en mann bli brukt på denne måten. At han skal framstilles som et mobbeoffer.

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...