Gå til innhold

Farmen 2017

Hvem håper du vinner Farmen 2017?  

452 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner Farmen 2017?

• Amalie Snøløs
      43
    • Halvor Sveen
      128
    • Kristian Krubel Djupnes
      21
    • Geir Magne Haukås
      12
    • Karianne Amlie Wahlstrøm
      8
    • Camilla Cox Barfot
      16
    • Eunike Hoksrød
      44
    • Karoline Røed
      1

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer

• Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.
  • Meningsmålingen stengt 16. des. 2017, 12:50

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har hatt mine problem med fremtoningen til Geir (som kristen selv), men jeg kjenner det gjør så vondt å se mennesker blir fryst ut, ikke anerkjent og nesten en mentalitet med alle mot Geir. 

Det er verre enn måten han oppførte seg, og er ikke greit under noen omstendigheter. Håper han kommer tilbake. 

• Liker 22
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, dovrefaller skrev:

Har hatt mine problem med fremtoningen til Geir (som kristen selv), men jeg kjenner det gjør så vondt å se mennesker blir fryst ut, ikke anerkjent og nesten en mentalitet med alle mot Geir. 

Det er verre enn måten han oppførte seg, og er ikke greit under noen omstendigheter. Håper han kommer tilbake. 

Enig. Synes Karianne begynner å bli ufyselig.

• Liker 21
Skrevet

For en ekkel gjeng som er igjen nå. Det er blitt dem mot han. Det er feigt og unødvendig. Ja, Geir har vært irriternede men ingen mennesker fortjener å bli behandlet slik.

Anonymkode: f3580...7f0

• Liker 22
Skrevet (endret)

Trodde aldri jeg skulle si dette, men jeg håper Geir vinner tvekampen! Synes Kristian virker altfor cockey og høy på seg selv. Prøver å skremme og psyke ned Geir.... 

Endret av Snabeltann
  • Liker 17
Skrevet
4 minutter siden, Sh999 skrev:

Enig. Synes Karianne begynner å bli ufyselig.

Karianne er såpass ovenpå fordi hun er inne i klikken med Eunike, Camilla og Kristian. Alene tror jeg det hadde sett annerledes ut. 

Anonymkode: 5e7d1...c29

• Liker 7
Skrevet

HEIA Geir! Håper Kristian ryker nå, så høy på seg selv som han er.

Skammelig oppførsel av de andre.

• Liker 8
Skrevet

Får egentlig litt vondt av Geir nå. De er fæle mot han. 

Anonymkode: 5e7d1...c29

• Liker 15
Skrevet

Irriterer meg at alt liksom skal være så hyggelig og koselig! Det er farmen for faen!

• Liker 4
Skrevet (endret)

Kristian sank betraktelig i mine øyne nå ja.. han kunne spart seg for mye av det han sa da han ble valgt. Jeg har utrolig vondt av Geir som gjennomgår/fikk gjennomgå den type utfrysning og mobbing av de andre.

Håper faktisk Geir knuser Kristian i tvekampen!!

Endret av Øyeblikk
Skrivefeil
  • Liker 14
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

For en ekkel gjeng som er igjen nå. Det er blitt dem mot han. Det er feigt og unødvendig. Ja, Geir har vært irriternede men ingen mennesker fortjener å bli behandlet slik.

Anonymkode: f3580...7f0

Tenker akkurat det samme. Ok, Geir er en særing og har sagt og gjort mye rart, men det har de da for pokker gjort alle som en!

Når han så velger kong Kristian som andrekjempe, og istedet for å vise et snev av anstendighet så kommer denne 7-klasse gjengen med kommentar "gleder oss til å se deg imorgen kveld, Kristian!" Glise, glise...Ekkel oppførsel

• Liker 10
Skrevet
6 minutter siden, Snabeltann skrev:

Trodde aldri jeg skulle si dette, men jeg håper Geir vinner tvekampen! Synes Kristian virker altfor cockey og høy på seg selv. Prøver å skremme og psyke ned Geir.... 

Helt enig! Jeg har hele tiden irritert meg over Geir, men Kristian er faen meg verre. Selv om Geir på mange måter har lagt opp til ting selv. 

• Liker 6
Gjest Caroline91
Skrevet

Fy søren, dette var skikkelig skikkelig vondt å se .... :( Så innmari fæl Kristian er. Jeg har aldri likt Geir så godt, men nå begynte jeg nesten å gråte. Både hvordan han og de andre oppførte seg mot Geir over andrekjempe-valget, og hvordan han var mot Geir nå nettopp. 

Skrevet

Hva feiler det Kristian? Herregud han burde ta å klappe igjen! 

Har likt han hele tiden, men nå fikk jeg helt avsmak! Fysj!

• Liker 12
Skrevet

For en ufyselig fyr. Hele Norge heier nå på Geir.

• Liker 15
Skrevet

Heia Kristian! Geir må ut.

Anonymkode: ca7bd...2b2

• Liker 3
Skrevet

Heia Geir, men er redd han ryker. Gjør han det håper jeg han velger Amalie som storbonde.

• Liker 4
Skrevet

Får helt vondt av Geir. Synes alle oppfører seg helt ufyselig! Spiller ingen rolle hvor irriterende man synes noen er - utfrysning, baksnakking, latterliggjøring, det hører til ungdomskolen. Karianne som går rundt og forteller folk alt om Geir, ler og gjør narr av ham bak ryggen hans og forteller til ham at de er så gode venner og de har det så koselig. Ganske så two-faced. Og hun skal jobbe på skole sa du? Da er det nettopp denne type oppførsel man skal ta avstand fra. 

Kristian har jeg alltid likt godt, men han har sunket betraktelig i mine øyne. Så kvalmende cocky!

Jeg får helt vondt av å se på dette :( 

Anonymkode: 29b61...751

• Liker 14
Skrevet
Akkurat nå, Donout skrev:

Hva feiler det Kristian? Herregud han burde ta å klappe igjen! 

Har likt han hele tiden, men nå fikk jeg helt avsmak! Fysj!

Samme her.. ble regelrett paff og ganske sjokkert over reaksjonen hans og måten å svare på da Geir valgte han som andrekjempe. Trist...

• Liker 6
Skrevet
Akkurat nå, Øyeblikk skrev:

Samme her.. ble regelrett paff og ganske sjokkert over reaksjonen hans og måten å svare på da Geir valgte han som andrekjempe. Trist...

Ja fy f..

Håper Geir gruser Kristian!

• Liker 5
Skrevet
Akkurat nå, Donout skrev:

Ja fy f..

Håper Geir gruser Kristian!

Det hadde vært helt fantastisk spør du meg! Geir har ikke oppført seg perfekt på noen måter der inne, men han har i alle fall ikke drevet med den type utfrysning, latterliggjøring og mobbing av de andre deltakerene. Bare det at han ikke ble gitt NOE cred av de andre for dressuren av Margit gjorde meg både trist og forbanna!!

• Liker 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...