Gå til innhold

Farmen 2017

Hvem håper du vinner Farmen 2017?  

452 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner Farmen 2017?

• Amalie Snøløs
      43
    • Halvor Sveen
      128
    • Kristian Krubel Djupnes
      21
    • Geir Magne Haukås
      12
    • Karianne Amlie Wahlstrøm
      8
    • Camilla Cox Barfot
      16
    • Eunike Hoksrød
      44
    • Karoline Røed
      1

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer

• Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.
  • Meningsmålingen stengt 16. des. 2017, 12:50

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg likte  Karianne før og forsvarte henne da folk kritiserte henne, men nå bare irriterer hun meg! Blir irritert at hun tar konkurransen så useriøst og målet er å bli godt likt av alle. Bryr seg ikke om de har dårlig tid. Her må vi skynde oss sakte 🙈 Hallo, det er et spill, men hun viste hvor feig hun var som valgte Geir. Sikkert mye press fra de andre, med Eunike i spissen. Så sier hun at hun tok valget selv og ikke lot seg påvirke. Ja særlig 🙄 Amalie var tøff som valgte Eunike til førstekjempe.. 

Jeg likte ikke Geir før, men får bare vondt av han jeg. Uansett hvordan han oppfører seg, så klager de andre. Mest Karianne og Eunike. Det han sa til Karianne var jo sant. Følte ikke han truet henne, men prøvde å være brutalt ærlig og få henne til åinnse det er dumt å velge han 

Margit var hans eneste venn og var flink med henne, så bare gir Karianne alt ansvaret over på Camilla. Dårlig gjort synes jeg. Eunike er jeg så pisslei nå at jeg ikke en gang gidder å si noe særlig om henne.

Jeg heier på Amalie, Halvor og Geir nå 😁

Anonymkode: dc769...50c

• Liker 17
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Karianne mobber Geir, jeg liker IKKE det. (ps jeg er ikke noe fan av Geir men jeg liker ikke sånn holdning på folk)

• Liker 14
Skrevet

Det spiller vel egentlig ikke noen særlig rolle om ukesoppdraget går fullstendig ad undas.        

Deltakerne får sannsynligvis akseptert ukesoppdraget nærmest uansett hvor elendig det går... 

Anonymkode: 3963f...c1b

• Liker 3
Gjest chisandra
Skrevet
18 minutter siden, Blod skrev:

Er det finaleuke neste uke?

Nei, det er vel 2-3 uker igjen?

Skrevet

Mistet helt sansen for Karianne nå. Greit forrige gang hun valgte Geir som førstekjempe. Men, var helt unødvendig gjøre det om igjen- og med samme usmakelige begrunnelse om at «hun ikke blir trigget» av personen. Det var viktigere for henne velge utfra personlige egenskaper, enn av konkurransemessige grunner. Æsj. Synes synd i Geir som blir mobbet på den måten. Håper Geir vinner farmen!

Anonymkode: 21f61...fe3

• Liker 20
Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt og svar til dette. 

Mynona, mod.

Skrevet

Jeg syns altså denne "du trigger meg ikke"-begrunnelsen er så rar. Skjønner hun selv hva hun mener? Taktisk var det jo helt bak mål å velge Geir når det er så mange jenter igjen. Jeg synes det er på tide at Camilla kommer seg ut i kamp nå. 

Anonymkode: 1f0c0...599

• Liker 17
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg likte  Karianne før og forsvarte henne da folk kritiserte henne, men nå bare irriterer hun meg! Blir irritert at hun tar konkurransen så useriøst og målet er å bli godt likt av alle. Bryr seg ikke om de har dårlig tid. Her må vi skynde oss sakte 🙈 Hallo, det er et spill, men hun viste hvor feig hun var som valgte Geir. Sikkert mye press fra de andre, med Eunike i spissen. Så sier hun at hun tok valget selv og ikke lot seg påvirke. Ja særlig 🙄 Amalie var tøff som valgte Eunike til førstekjempe.. 

Jeg likte ikke Geir før, men får bare vondt av han jeg. Uansett hvordan han oppfører seg, så klager de andre. Mest Karianne og Eunike. Det han sa til Karianne var jo sant. Følte ikke han truet henne, men prøvde å være brutalt ærlig og få henne til åinnse det er dumt å velge han 

Margit var hans eneste venn og var flink med henne, så bare gir Karianne alt ansvaret over på Camilla. Dårlig gjort synes jeg. Eunike er jeg så pisslei nå at jeg ikke en gang gidder å si noe særlig om henne.

Jeg heier på Amalie, Halvor og Geir nå 😁

Så enig!

• Liker 2
Skrevet

Yezz! Takk Karianne! Nå håper jeg virkelig den fyren forsvinner, makter ikke se på den hykleren mer! Truer storbonden nok en gang, som sist, og jo jeg forstår godt at Karianne følte det som en trussel. Men tydelig han er en god manipulator siden dere faktisk synes synd på han :alice: Han har lagt opp til alt selv, og dere hører vel dere også hva han faktisk sier til kamera, alt er kalkulert, nøye! Og at han ikke prater så mye nå....nei om han ikke får prate om guden sin, så har han vel ingenting å prate om...annet enn å jatte med :P sorry, men jeg får en skikkelig dårlig følelse hver gang jeg ser han. Heldigvis fikk han ikke de 8 disiplene han ønsket seg ved innsjekk! 

• Liker 8
Skrevet
6 timer siden, Nastine skrev:

Yezz! Takk Karianne! Nå håper jeg virkelig den fyren forsvinner, makter ikke se på den hykleren mer! Truer storbonden nok en gang, som sist, og jo jeg forstår godt at Karianne følte det som en trussel. Men tydelig han er en god manipulator siden dere faktisk synes synd på han :alice: Han har lagt opp til alt selv, og dere hører vel dere også hva han faktisk sier til kamera, alt er kalkulert, nøye! Og at han ikke prater så mye nå....nei om han ikke får prate om guden sin, så har han vel ingenting å prate om...annet enn å jatte med :P sorry, men jeg får en skikkelig dårlig følelse hver gang jeg ser han. Heldigvis fikk han ikke de 8 disiplene han ønsket seg ved innsjekk! 

Nå få det være nok Geir er en hedersmann! Å velge ham for andre gang så sent i spillet selv om han langt fra er den største konkurrenten er ren og skjær mobbing fra Karianne sin side! Så utrolig stygt!

Leser også at Karianne mener det var Geir sin egen feil at han ble «utfryst», fordi han selv valgte og slo ut sin venn Tom i tvekamp. Er Karianne helt idiot? Mener hun at Geir burde valgt Halvor eller Kristian for å selv bli slått ut i stedet? (Ja, alle har vi vel fått med oss at Karianne er nettopp helt idiot.)

Anonymkode: 094ac...5e7

• Liker 16
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nå få det være nok Geir er en hedersmann! Å velge ham for andre gang så sent i spillet selv om han langt fra er den største konkurrenten er ren og skjær mobbing fra Karianne sin side! Så utrolig stygt!

Leser også at Karianne mener det var Geir sin egen feil at han ble «utfryst», fordi han selv valgte og slo ut sin venn Tom i tvekamp. Er Karianne helt idiot? Mener hun at Geir burde valgt Halvor eller Kristian for å selv bli slått ut i stedet? (Ja, alle har vi vel fått med oss at Karianne er nettopp helt idiot.)

Anonymkode: 094ac...5e7

Jeg skjønner godt at Karianne valgte han sånn som han oppfører seg. Det er ikke mobbing å følge spillereglene. Hun måtte velge noen. Er det noen som er en mobber inne på gården, så er det Geir. Han kommer med trusler, snakker nedlatende både direkte til og om de andre for å opphøye seg selv, omtaler Karianne som et offer som om hun ikke kan tenke selv. 

• Liker 6
Skrevet

Enig med flertallet. Karianne sank i mine øyne også og hun er utrolig feig som valgte Geir. Det gjorde hun kun fordi de andre ville ha han ut. Eller Halvor sa hun burde velge Amalie. 

• Liker 18
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Karianne har sunket i mine øyne også, hun var feig som ikke  valgte  Amalie.

Skrevet

Å forsøke å bli kvitt en person bare fordi man ikke trives sammen med denne personen, det er vel egentlig ett ganske dårlig argument hvis det bare er noen få uker igjen av hele Farmen-oppholdet?         

Da burde det vel egentlig vært viktigere å få ut det man regner som sine aller største konkurrenter. :P

• Liker 11
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Å forsøke å bli kvitt en person bare fordi man ikke trives sammen med denne personen, det er vel egentlig ett ganske dårlig argument hvis det bare er noen få uker igjen av hele Farmen-oppholdet?         

Da burde det vel egentlig vært viktigere å få ut det man regner som sine aller største konkurrenter. :P

Det er din mening. Karianne prioriterer annerledes, og det må være helt i orden. 

• Liker 6
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Virker ikke som hun er så opptatt av å komme til finalen. Virker mer opptatt av å gå det mest mulig hyggelig og bli godt likt. 

• Liker 12
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nettopp. Geir er også flink til å lytte, og han har virkelig skjerpet seg med predikeringen sin. Syns samtalen med Eunike i skogen viser at han er villig til å lytte til folk som er uenige med han og at han klarer å sette seg inn i hennes situasjon. Ja, han er litt "rar", men han fortjener ikke å bli mobbet

• Liker 12
Skrevet
2 timer siden, penny_ skrev:

Det er din mening. Karianne prioriterer annerledes, og det må være helt i orden. 

Hvis dette hadde vært en av de aller første ukene inne på gården, så ville det selvfølgelig ha vært viktigere å velge noen som man overhodet ikke komer overens med. Men da er det jo tross alt fleire uker igjen, og man har ganske god tid på seg til å bli kvitt sine aller største konkurrenter... 

Men hvis det bare er noen få uker igjen fra hele oppholdet, så burde man vel egentlig begynne å tenke langt mer taktisk? 

En slitsom deltaker kan man vel holde ut med i ett par uker til om nødvendig. Men en veldig stor konkurrent utgjør vel en langt større risiko, ettersom det bare er noen få uker igjen av Farmen-oppholdet... 

• Liker 3
Skrevet

Tråden er ryddet for krenkende innlegg og svar til dette. 

Mynona, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...