Gå til innhold

Farmen 2017

Hvem håper du vinner Farmen 2017?  

452 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner Farmen 2017?

• Amalie Snøløs
      43
    • Halvor Sveen
      128
    • Kristian Krubel Djupnes
      21
    • Geir Magne Haukås
      12
    • Karianne Amlie Wahlstrøm
      8
    • Camilla Cox Barfot
      16
    • Eunike Hoksrød
      44
    • Karoline Røed
      1

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer

• Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.
  • Meningsmålingen stengt 16. des. 2017, 12:50

Fremhevede innlegg

Skrevet
3 minutter siden, Horten Market skrev:

Noen kvinner opplever det. Du har vel lagt merke til at enkelte eldre kvinner har dyp stemme? Kanskje er det resultat av en mislykket hormonbehandling i overgangsalderen. Mye rart ble gjort for noen år siden.

Det kan jeg ikke si jeg har lagt merke til. Fikk kvinner behandling med mannlige kjønnshormoner for å motvirke plager? Hvor lenge siden kan dette være? (Dette er avsporing, jeg er klar over det, men syntes det var interessant.)

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, Arabella skrev:

Fikk kvinner behandling med mannlige kjønnshormoner for å motvirke plager?

Testosteron og kvinner

Skrevet

Følg med på gkv tv2. Den de intervjuer er med videre. Har skjedd hver gang. 

Anonymkode: 9273a...b91

• Liker 2
Skrevet

Er det noen her som har sumo, fungerer den nå? Jeg får bare feilmelding og server er ødelagt 

Anonymkode: 5adde...f91

Gjest chisandra
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det noen her som har sumo, fungerer den nå? Jeg får bare feilmelding og server er ødelagt 

Anonymkode: 5adde...f91

Samme her. 

Skrevet

Jeg håper nesten at Geir vinner tvekampen, bare for å se trynet til de andre😂 Farmen blir ikke det samme uten de gjennomtenkte formuleringene hans og dramaet mellom han og Eunike. Syns faktisk han fortjener å være der mer enn f.eks Karianne som kun har meldt seg på for å få seg venner.

• Liker 8
Gjest Gregor Clegane
Skrevet

For en idiotisk avgjørelse. Hun sier at hun tar sitt eget valg og ikke lar seg påvirke, men det er åpenbart at de andre har hatt en viss innflytelse her. Tror hun har misforstått hva Farmen egentlig handler om. Alt Geir sier stemmer jo på en flekk, hun må ha utrolig vondt for å innse det. Hadde hun vært tøff, ville hun gått for jentekamp også denne uken.

Dette er primært en konkurranse, ikke en feriekoloni. Tidligere sesonger har vist at mange med hell, har klart å tulle og tøyse seg inn finaleuken, uten å egentlig ha bidratt med så mye annet, noe som blir litt for dumt. Man skal selvsagt ha det hyggelig på gården, blir kjedelig uten humor og vennskapelige tilnærminger. Opplevelsen er en viktig del av oppholdet, men et sted bør det gå en grense.

Huff! Synes det blir litt for mye barnehagementalitet over mange beslutninger og taktiske tilnærminger.

Gjest Gregor Clegane
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Deltakere i slike TV-programmer innbiller seg at de er en slags "vennegjeng" som bare skal ha det morsomt hele tiden. 

Skjedde ikke noe lignende for en sesong eller to siden? En eller annen storbonde gikk faktisk imot "kameratene" sine og hun valgte en stor konkurrent, isteden for å velge den "upopulære" som kameratene hennes ønsket at hun skulle velge. Men når den storbonden  valgte en av de større konkurrentene, så ble fleire av de andre deltakerne noen sure sutrekopper fordi de ikke fikk viljen sin... 

Anonymkode: 3963f...c1b

Helt korrekt. Det var da Stine valgte Simen til førstekjempe, at rabalderet tok fullstendig fyr. Reaksjonen til "vennegjengen" var helt hinsides all sunn fornuft. Fullstendig tilbakestående oppførsel fra blant annet Åsta. Synes Stine var tøff jeg, som faktisk turte å ta en avgjørelse på egenhånd. Tydeligvis ble det for vanskelig å svelge for rosaboblegjengen.

Skrevet

Sippe-Simen blir aldri glemt :)

• Liker 4
Skrevet
9 timer siden, fitnessjenta skrev:

Jeg håper nesten at Geir vinner tvekampen, bare for å se trynet til de andre😂 Farmen blir ikke det samme uten de gjennomtenkte formuleringene hans og dramaet mellom han og Eunike. Syns faktisk han fortjener å være der mer enn f.eks Karianne som kun har meldt seg på for å få seg venner.

Enig. Tipper alle blir lange i maska og vrir seg i irritasjon hvis han vinner 

• Liker 3
Skrevet

Jeg kan godt forstå man ikke vil ta upopulære valg første uken  (tenker på da Kristian valgte Line siden alle ville ha ho ut) men finalen nærmer seg og blir for dumt man bare velger den som alle vil ha ut. Virker ikke som hun har så stor lyst til å komme til finalen. Vil ikke gjøre noen sure og vil heller at det skal være så god stemning. Blir irritert hvis hun vinner 

Anonymkode: 2e644...6ee

• Liker 8
Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan godt forstå man ikke vil ta upopulære valg første uken  (tenker på da Kristian valgte Line siden alle ville ha ho ut) men finalen nærmer seg og blir for dumt man bare velger den som alle vil ha ut. Virker ikke som hun har så stor lyst til å komme til finalen. Vil ikke gjøre noen sure og vil heller at det skal være så god stemning. Blir irritert hvis hun vinner 

Anonymkode: 2e644...6ee

Nå har jeg mine tvil om at denne dama kommer til finalen ja. 

Hadde hun valgt den sterkeste jenta til førstekjempe, så hadde nok muligheten vært større. 

• Liker 4
Skrevet
6 timer siden, Gregor Clegane skrev:

Helt korrekt. Det var da Stine valgte Simen til førstekjempe, at rabalderet tok fullstendig fyr. Reaksjonen til "vennegjengen" var helt hinsides all sunn fornuft. Fullstendig tilbakestående oppførsel fra blant annet Åsta. Synes Stine var tøff jeg, som faktisk turte å ta en avgjørelse på egenhånd. Tydeligvis ble det for vanskelig å svelge for rosaboblegjengen.

Fy f* dette glemmer jeg aldri! Makan til oppførsel på "voksne" mannfolk 😂 Det er så flaut, håper de også er flau over det de gjorde og sa... inkl Åsta! 

Anonymkode: 395da...564

• Liker 10
Skrevet

Farmen - kampen om sosial status. 

Anonymkode: de93d...57c

• Liker 3
Skrevet

VG har skrevet en artikkel om ukas drama. Mulig den røper litt for mye... 

Spoiler

«Og det var veldig vondt å gå alene. Den siste dagen tok de til og med fra meg hunden Margit, som jeg hadde i oppdrag å dressere.»

Anonymkode: b85d5...e54

• Liker 2
Skrevet

Håper ikke ukesoppdrag blir godkjent. Det er viktigere å hygge seg, ta godt med pauser, være sosial osv enn å forte seg og stresse med å bli ferdig. Karianne stresset aldri og tar alt med ro. Er hele tiden optimist. Virker mer som at hun er leder for en dugnad

Skjønner hun var skeptisk til at Geir ikke ville jobbe, men litt stygt gjort å bare ta fra han hunden. Kunne gitt han en sjanse i alle fall da.

• Liker 12
Skrevet

Jeg syns også det var stygt gjort å ta fra Geir ansvaret for Margit. Hun kunne heller overlatt hunden til Camilla om han ikke gadd å gjøre noe. Geir har riktignok lagt opp til å bli fryst ut selv med oppførselen sin, men hun kunne gitt han en sjanse. Det virket som han koste seg sånn når han drev med hunden også. 

Jeg har likt Karianne veldig godt nesten hele tiden (bare ikke i starten, men hun vokste fort på meg), men nå sank hun litt altså. Hun er bare ute etter å bli likt, være sosial og kose seg. Hun er på speiderleir hun virker det som. Tenk om hun hadde hatt guts til å velge Amalie som 1.kjempe, da hadde jeg faktisk blitt litt stolt av henne. 

• Liker 14
Skrevet
55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

VG har skrevet en artikkel om ukas drama. Mulig den røper litt for mye... 

Anonymkode: b85d5...e54

Røper vel ingenting. Hva er det å røpe? Det har vel aldri vært noen som tror noe annet enn det du her legger til grunn? Det er jo så åpenbart som de kan få blitt.

Anonymkode: a792b...f08

• Liker 1
Skrevet (endret)
1 time siden, LeilaS skrev:

Håper ikke ukesoppdrag blir godkjent. Det er viktigere å hygge seg, ta godt med pauser, være sosial osv enn å forte seg og stresse med å bli ferdig. Karianne stresset aldri og tar alt med ro. Er hele tiden optimist. Virker mer som at hun er leder for en dugnad

Skjønner hun var skeptisk til at Geir ikke ville jobbe, men litt stygt gjort å bare ta fra han hunden. Kunne gitt han en sjanse i alle fall da.

Så enig. Skjønner jeg at hun ikke stolte helt på han etter at han truet henne, men hun burde gitt han en sjanse. Hun prøver alt for hardt å bli likt av Eunike og den gjengen. Dette er ikke paradise hotel.

I tillegg hadde det passet seg med en jentekamp denne uka, mtp at de er såpass i flertall. Burde heller valgt Amalie eller Camilla.

Endret av fitnessjenta
  • Liker 5
Skrevet

Karianne bestemmer selv hva hun vil ha ut av oppholdet på Farmen. Vil hun ha speiderleir så må hun få lov til det. Det øker jo bare sjansen for at en av de andre jentene vinner. Helt greit det. Hun sier det jo rett ut også. Hun manipulerer ingen. 

Geir fortjener ikke å vinne siden han driver så veldig med manipulasjon og også trusler. Det er ikke bra. 

Anonymkode: fccd4...04c

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...