Gå til innhold

Farmen 2017

Hvem håper du vinner Farmen 2017?  

452 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner Farmen 2017?

• Amalie Snøløs
      43
    • Halvor Sveen
      128
    • Kristian Krubel Djupnes
      21
    • Geir Magne Haukås
      12
    • Karianne Amlie Wahlstrøm
      8
    • Camilla Cox Barfot
      16
    • Eunike Hoksrød
      44
    • Karoline Røed
      1

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer

• Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.
  • Meningsmålingen stengt 16. des. 2017, 12:50

Fremhevede innlegg

Skrevet

Herregud, tør ikke å gå imot de andre og sier hun vil til finalen. Eh? 

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

🤦🏼‍♀️

Anonymkode: 29b61...751

Skrevet

Da var det nok "dødsdommen" for Geir i Farmen.

• Liker 4
Skrevet

Geir er nok sjanseløs, kan ikke velge Halvor, ta blir han knust i slegge. Blir da trolig Kristian, som nok velger tautrekking. 

Men rart at ikke Karianne prøvde å få ut en av favorittene, dette ser vi merkelig ofte. F.eks da Eilev vant uten å ha vært i kamp eneste gang. Folk syntes han var så snill og grei. Marte som var i finalen hadde muligheten til å få ham ut rett før finaleuka, hadde hun gjort det ville hun trolig vunnet selv. Utrolig så mange tåpelige valg som blir gjort :)

• Liker 7
Skrevet

Karianne sank litt nå. Gikk for det letteste valget. Er for feig til å gå i mot venninnene sine. Håper hun neste ut. Hun fortjener litt motgang og ut i kamp.

Anonymkode: 2e644...6ee

• Liker 12
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Karianne sank litt nå. Gikk for det letteste valget. Er for feig til å gå i mot venninnene sine. Håper hun neste ut. Hun fortjener litt motgang og ut i kamp.

Anonymkode: 2e644...6ee

Det var ingen logisk grunn til å velge Geir verken den første gangen Karianne var storbonde eller nå, foruten: Karianne liker ikke Geir.

Anonymkode: 094ac...5e7

• Liker 8
Skrevet

Skulle ønske hun hadde turt å velge Amalie.

• Liker 5
Skrevet

Stemmer det at Halvor faktisk er hentet rett fra 1917 og inn til årets Farmen?

• Liker 5
Skrevet (endret)

Karianne velger jo utifra trivsel og ikke konkurranse, og det er ikke lurt i uke 8 (edit), syns jeg.

Endret av stf
  • Liker 6
Skrevet
1 minutt siden, stf skrev:

Karianne velger jo utifra trivsel og ikke konkurranse, og det er ikke lurt i uke 7, syns jeg.

Nei, det er helt latterlig, men så er det vel ingenting ellers som tyder på at hun er spesielt lur..

• Liker 7
Skrevet

Jeg kledde meg ut som Skipsreder Taraldsen på halloween i år. Det var sweet.

• Liker 4
Skrevet

Deltakere i slike TV-programmer innbiller seg at de er en slags "vennegjeng" som bare skal ha det morsomt hele tiden. 

Skjedde ikke noe lignende for en sesong eller to siden? En eller annen storbonde gikk faktisk imot "kameratene" sine og hun valgte en stor konkurrent, isteden for å velge den "upopulære" som kameratene hennes ønsket at hun skulle velge. Men når den storbonden  valgte en av de større konkurrentene, så ble fleire av de andre deltakerne noen sure sutrekopper fordi de ikke fikk viljen sin... 

Anonymkode: 3963f...c1b

• Liker 6
Gjest Catalina Culès
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Deltakere i slike TV-programmer innbiller seg at de er en slags "vennegjeng" som bare skal ha det morsomt hele tiden. 

Skjedde ikke noe lignende for en sesong eller to siden? En eller annen storbonde gikk faktisk imot "kameratene" sine og hun valgte en stor konkurrent, isteden for å velge den "upopulære" som kameratene hennes ønsket at hun skulle velge. Men når den storbonden  valgte en av de større konkurrentene, så ble fleire av de andre deltakerne noen sure sutrekopper fordi de ikke fikk viljen sin... 

Anonymkode: 3963f...c1b

Stemmer det, det var Ali og gjengen.

Gjest NotNaomi
Skrevet
På 13.11.2017 den 22.04, AnonymBruker skrev:

Bare jeg som synes litt synd på Geir? Føler han ikke blir inkludert ordentlig.

Anonymkode: 700c8...8a0

Tror han takler det. Men blir litt lei av Eunike i opposisjon. Hun virker så umoden. Tror også det er klippet sånn at vi ser mest mulig " drama ". Fordi de andre latterligjør Geir så ofte , håper jeg nesten at han vinner hele greia. Men må tilstå at jeg finner han irriterende. Han er ikke helt ærlig,og prøver for ofte å være overlegen. Det er likevel tragisk å se hvordan de andre og spesielt Eunike snakker om ham. Eunike oppfører seg som den yngste der inne spør en meg. Barnslig.

Gjest Catalina Culès
Skrevet

Da blir Kristian 2 kjempe, aldri om Geir tørr å velge Halvor.

Skrevet
3 timer siden, Horten Market skrev:

Det kan være sjalu kvinner i overgangsalderen som har fått mørk stemme. ;) Uansett er det ikke friske mennesker som gjør slikt. Enten psykisk ustabil eller syk av sjalusi.

Mener du dette alvorlig, at det skulle være et slags stemmeskifte når man kommer i overgangsalderen?

• Liker 6
Skrevet

Karianne sier hun vil til finalen, men velger Geir KUN pga trivsel. Hun er mer opptatt av å ha det hyggelig og bli godt likt av alle. Camilla og Karianne har vel ikke vært i kamp enda. Håper de to må i kamp neste uke.

• Liker 8
Skrevet

I reklamen om søndagens episode klippet de inn et grimase fra Eunike under tvekampen. Alle skjønner hva det betyr. De vil vi skal tenke «det betyr at Geir vinner». Men de som ikke er født i går skjønner selvsagt at det betyr med 100 % sikkerhet at Geir taper :)

• Liker 6
Skrevet
14 minutter siden, Arabella skrev:

Mener du dette alvorlig, at det skulle være et slags stemmeskifte når man kommer i overgangsalderen?

Noen kvinner opplever det. Du har vel lagt merke til at enkelte eldre kvinner har dyp stemme? Kanskje er det resultat av en mislykket hormonbehandling i overgangsalderen. Mye rart ble gjort for noen år siden.

Skrevet
23 minutter siden, JackIost skrev:

I reklamen om søndagens episode klippet de inn et grimase fra Eunike under tvekampen. Alle skjønner hva det betyr. De vil vi skal tenke «det betyr at Geir vinner». Men de som ikke er født i går skjønner selvsagt at det betyr med 100 % sikkerhet at Geir taper :)

Hehe, men det var ikke bare Eunike som skar grimaser. Jeg tenker det betyr at tvekampen ble mer spennende enn noen hadde regnet med. Eller de vil ha oss til å tro det, ja.

Hvordan kan Geir vinne? Halvor er ikke den skarpeste kniven i skuffen. Han kan tenkes å velge en gren han ikke er åpenbart overlegen i, med en merkelig begrunnelse som bare han kan formulere.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...