Gå til innhold

Farmen 2017

Hvem håper du vinner Farmen 2017?  

452 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner Farmen 2017?

• Amalie Snøløs
      43
    • Halvor Sveen
      128
    • Kristian Krubel Djupnes
      21
    • Geir Magne Haukås
      12
    • Karianne Amlie Wahlstrøm
      8
    • Camilla Cox Barfot
      16
    • Eunike Hoksrød
      44
    • Karoline Røed
      1

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer

• Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.
  • Meningsmålingen stengt 16. des. 2017, 12:50

Fremhevede innlegg

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Syns ikke det virker som at Karianne egentlig vil vinne Farmen, men at hun bare er med for å ha det hyggelig og kose seg

Anonymkode: 7b7f5...6dd

Samme tenker jeg. Når hun er storbonde er det viktiigste å ha det hyggelig enn å stresse Vinner de i det hele tatt en pengepremie? 

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
9 timer siden, nutella skrev:

Synes også synd på Geir! Han ser trist ut. Kan ikke være lett å ikke føle man har noen å prate med i gruppa

Nei, tror ikke Geir vet hvordan han skal oppføre seg. I gårsdagens episode så han bare lei seg ut 😕

• Liker 3
Skrevet
9 timer siden, Gregor Clegane skrev:

Mitt inntrykk av Geir er at han er en snill fyr. Hvis jeg hadde vært med der, ville nok ikke han vært den jeg hadde irritert meg mest over. Hadde faktisk likt å diskutere litt av det han har tatt opp i løpet av serien, men kan godt forstå for eksempel Eunike også da, siden hun har hatt et såpass turbulent forhold til religion i oppveksten.

Kjedelig hvis Geir ikke føler at han er en del av gjengen, det bør være rom for å være seg selv der inne. Bra at noen tør å skille seg ut litt. Samtidig har flere tilbragt en del tid med han, blant annet Tom. Av det som ble vist på TV, så fikk jeg inntrykket av at han satte oppriktig pris på Geir. Amalie har også omtalt han positivt.

Enig i dette.. men tror det har litt med at de «velger side» også. De som er med eunike velger henne. 

• Liker 1
Skrevet

Synes Camilla kan bli valgt til førstekjempe. Hun er vel den eneste som ikke har vært i kamp enda. Men hun velger neppe henne. Tipper hun velger Geir eller Halvor jeg 

• Liker 3
Skrevet (endret)
1 minutt siden, smalls skrev:

Synes Camilla kan bli valgt til førstekjempe. Hun er vel den eneste som ikke har vært i kamp enda. Men hun velger neppe henne. Tipper hun velger Geir eller Halvor jeg 

Ja det var derfor jeg håpte at Amalie skulle bli storbonde igjen. På tide at Camilla havner i kamp

Endret av fitnessjenta
Skrivefeil
  • Liker 4
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men det er ikke greit å fryse ham ut av den grunn.

Anonymkode: d02dd...782

Det har jeg ikke sagt. Men hadde han ikke valgt å oppføre seg manipulerende og forkynnende og oppført seg sånn som han gjør når han er snill og i godt humør hele tiden hadde han neppe blitt fryst ut. Ingen liker manipulerende mennesker som i tillegg skal prakke på dem Jesus. Så jeg forstår godt at de tar litt avstand fra han. Han har seg selv å takke. Jeg hadde også tatt avstand om noen hadde prøvd å manipulere meg og prakke på meg religion. Det er jo en naturlig reaksjon. 

• Liker 6
Skrevet
11 minutter siden, fitnessjenta skrev:

Ja det var derfor jeg håpte at Amalie skulle bli storbonde igjen. På tide at Camilla havner i kamp

Men jeg tror hun velger Geir. Det er liksom det letteste valget. Hun som er så opptatt av å bli likt alle 🙄

• Liker 3
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Hvor lenge er det igjen til finale uka ?

Skrevet

Geir hadde i utgangspunktet de samme forutsetninger som alle andre for å skaffe seg venner og allianser på Farmen. Han har selv valgt å delta på Farmen for å promotere det han jobber med og brenner for, men han burde kanskje lagt igjen jobben sin i 2017, og heller fokusert på å være en del av det teamet man må være for å "overleve" kampen for tilværelsen på Farmen anno 1917. 

• Liker 5
Skrevet

Jeg håper hun velger Camilla, men tror hun velger geir eller Halvor. 

• Liker 2
Gjest Lexie Grey
Skrevet
13 minutter siden, Calandria skrev:

Hvor lenge er det igjen til finale uka ?

Kan det være neste mandag den starter, tro? I de tidligere sesongene har det vært 6 deltakere igjen når finaleuka starter, og det blir det jo til søndag når det er tvekamp og en ryker ut. 

Skrevet
29 minutes ago, Salka said:

Det har jeg ikke sagt. Men hadde han ikke valgt å oppføre seg manipulerende og forkynnende og oppført seg sånn som han gjør når han er snill og i godt humør hele tiden hadde han neppe blitt fryst ut. Ingen liker manipulerende mennesker som i tillegg skal prakke på dem Jesus. Så jeg forstår godt at de tar litt avstand fra han. Han har seg selv å takke. Jeg hadde også tatt avstand om noen hadde prøvd å manipulere meg og prakke på meg religion. Det er jo en naturlig reaksjon. 

Enig med deg. Han hadde neppe selv likt personer som oppførte seg som han, men f.eks hadde en annen religion. 

Anonymkode: a72a2...c15

Skrevet
13 minutter siden, Moondance skrev:

Kan det være neste mandag den starter, tro? I de tidligere sesongene har det vært 6 deltakere igjen når finaleuka starter, og det blir det jo til søndag når det er tvekamp og en ryker ut. 

Det tror jeg ikke. Det er bare episode 33 av 44 på mandag. 

Anonymkode: 6207d...044

Skrevet
2 timer siden, Moondance skrev:

Geir sier jo at den som er storbonde nå, om den spiller kortene riktig så kommer den helt til finaleuken. Om det er neste uke hadde jo storbonden kommet til finaleuken uansett vel? 🤔 Så da er det kanskje uken etter det igjen da? 

Anonymkode: 4c462...a9a

• Liker 2
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Geir sier jo at den som er storbonde nå, om den spiller kortene riktig så kommer den helt til finaleuken. Om det er neste uke hadde jo storbonden kommet til finaleuken uansett vel? 🤔 Så da er det kanskje uken etter det igjen da? 

Tror finaleuka starter 4. Desember :) episode 39 og 40 går søndag 3. Desember. 

Anonymkode: 6207d...044

Skrevet

Jeg tror det er igjen tre eller fire uker, før hele programmet er ferdig! :P

Anonymkode: 3963f...c1b

Gjest Lexie Grey
Skrevet
55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ah, det fikk jeg ikke med meg at han sa. Da begynner den nok ikke enda nei 🤔 Men jeg føler aldri de pleier å informere på forhånd om når finaleuka starter, plutselig kommer bare Gaute og ser dønn alvorlig ut og sier "finaleuka starter nå. Om litt skal dere møtes der borte og konkurrere i øksekast. Gjør dere klare" og blabla. Spennende blir det uansett :jepp:

Skrevet
42 minutter siden, Moondance skrev:

Ah, det fikk jeg ikke med meg at han sa. Da begynner den nok ikke enda nei 🤔 Men jeg føler aldri de pleier å informere på forhånd om når finaleuka starter, plutselig kommer bare Gaute og ser dønn alvorlig ut og sier "finaleuka starter nå. Om litt skal dere møtes der borte og konkurrere i øksekast. Gjør dere klare" og blabla. Spennende blir det uansett :jepp:

Jeg tror de vet når den er. Det "overraskende" pleier vel å være at finaleuka ikke starter på en mandag, men søndagen før.

Anonymkode: 1f0c0...599

Skrevet
7 timer siden, Moondance skrev:

Blir nok bare fire stykker i finaleuken i og med at to stykker har trukket seg.

Anonymkode: 67b59...b99

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...