Gå til innhold

Farmen 2017

Hvem håper du vinner Farmen 2017?  

452 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner Farmen 2017?

• Amalie Snøløs
      43
    • Halvor Sveen
      128
    • Kristian Krubel Djupnes
      21
    • Geir Magne Haukås
      12
    • Karianne Amlie Wahlstrøm
      8
    • Camilla Cox Barfot
      16
    • Eunike Hoksrød
      44
    • Karoline Røed
      1

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer

• Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.
  • Meningsmålingen stengt 16. des. 2017, 12:50

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå er jeg SÅ LEI Geir!! Han får så jææævlig mye tv-tid!! 😬😬😬

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan jo blir spennende med den hundedressuren 🙄

Skrevet

Får litt vondt av Geir jeg, men han gir Karianne en grunn til å velge han som førstekjempe når han begynner å snakke om den boomerangen og det.

Anonymkode: a137c...787

• Liker 14
Skrevet

Syns ikke det virker som at Karianne egentlig vil vinne Farmen, men at hun bare er med for å ha det hyggelig og kose seg

Anonymkode: 7b7f5...6dd

• Liker 9
Skrevet
56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig, Geir er en bra kar. Men Karianne kommer sikkert til å velge ham igjen. Fordi det er «lettest» å velge ham. Men det er jo Halvor og Kristian som er de sterkeste, ingen vits å prøve å få ut Geir.

Anonymkode: 094ac...5e7

Det tror jeg også, Karianne er alt for opptatt av å bli likt

• Liker 4
Skrevet (endret)

Jeg får også vondt av Geir, fordi han føler at han ikke kan være seg selv. Samtidig forstår jeg gruppa blir lei av bibelprat hele tia. Men det finnes en mellomting, isteden for å være heelt stille. 

Han er flink med Margit, selv om Geir maser litt vel mye på henne. 

Endret av ForestRun
  • Liker 6
Skrevet

Synes også synd på Geir! Han ser trist ut. Kan ikke være lett å ikke føle man har noen å prate med i gruppa

• Liker 13
Skrevet

Han har jo lagt opp til det selv med det jesuspreiket sitt. Hadde han kuttet det ut med en gang tror jeg han hadde vært en del av gruppa han også. Han er jo hyggelig også innimellom. Når han ikke er lynings eller forkynner Jesus. 

• Liker 6
Gjest Gregor Clegane
Skrevet

Mitt inntrykk av Geir er at han er en snill fyr. Hvis jeg hadde vært med der, ville nok ikke han vært den jeg hadde irritert meg mest over. Hadde faktisk likt å diskutere litt av det han har tatt opp i løpet av serien, men kan godt forstå for eksempel Eunike også da, siden hun har hatt et såpass turbulent forhold til religion i oppveksten.

Kjedelig hvis Geir ikke føler at han er en del av gjengen, det bør være rom for å være seg selv der inne. Bra at noen tør å skille seg ut litt. Samtidig har flere tilbragt en del tid med han, blant annet Tom. Av det som ble vist på TV, så fikk jeg inntrykket av at han satte oppriktig pris på Geir. Amalie har også omtalt han positivt.

Skrevet (endret)
1 time siden, ForestRun skrev:

Han er flink med Margit, selv om Geir maser litt vel mye på henne. 

Alt maset har nok blitt klippet og tilpasset den fremstillingen man ønsker av Geir. Folk hadde klikket om maset hadde vært så fremtredende som sendingen viser.

Det er mer måten Geir snakker på enn Jesus-pratet i seg selv. Han virker innbitt og angstbitersk, blir snurt når andre ikke er enig, og bruker trusler for å få folk på sin side. Dette er ikke måten å nå inn til folk på. Kanskje virker det på en hund, da. :)

Enig med Gregor. Jeg er overbevist om at hverken Amalie eller Tom hadde gitt så varm omtale av Geir om han ikke hadde gode sider som ikke er vist på TV, som mer enn overskygger det negative vi har sett av ham. Amalie sitter med Eunike og sier rett ut at hun liker Geir. Det er sterkt når hun vet at Eunike spyr bare hun hører navnet. Da må Amalie kjenne ham på en ganske annen måte en TV-seerne.

Endret av Horten Market
  • Liker 5
Skrevet

Ble litt glad for å se at det var andre som også synes synd på Geir nå. Det har blitt skrevet veldig mye dritt om han her inne, og det fortjener han ikke. Nå er jeg litt hormonell for tiden, men jeg begynte nesten å gråte av Geir denne episoden jeg, fikk så utrolig vondt av han :( Han har jo slitt mye tidligere ukene med å passe inn også, derfor han hele tiden har endret oppførsel så mye (nå skal jeg gjøre sånn og sånn osv.) han har jo bare prøvd å finne sin plass, men gruppen som er igjen nå har vel aldri hatt plass til han. Synes måten mange av de andre deltakerne snakker til han er veldig ufyselig, spesielt Camilla og Kristian...

Jeg likte Kristian veldig godt de første to-tre ukene, men etter det synes jeg egentlig ikke han har hatt noen god personlighet. Virker som han tror han er bedre enn andre og er veldig hånlig mot de han ikke liker. Gjør ting bak ryggen til andre (later som han er hyggelig, for så å sende ekle blikk/kommentarer etc.)...

Som sagt så er veldig hormonell for tiden :fnise: men blir skikkelig påvirket av hvordan alle der inne oppfører seg nå!

Anonymkode: 4c462...a9a

• Liker 11
Skrevet

Er de forresten på samme gård vært år? Sånn alt de bygger og slikt, rives de til neste år liksom? Der er jo litt kjedelig i så fall! 

Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er de forresten på samme gård vært år? Sånn alt de bygger og slikt, rives de til neste år liksom? Der er jo litt kjedelig i så fall! 

Farmen er på et nytt sted hvert år.

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes ikke synd på Geir. Han vet så godt hva han holder på med. Han vil kun manipulere. Og noen av dere går på det. Han er bare noe klønete i sin måte å manipulerer på :P men han sliter med å tilpasse seg. Antagelig fordi han har er veldig snevert nettverk rundt seg ellers, og at han derfor blir en sosial katastrofe i nærheten av normale folk. 

Jeg synes uansett det er kult å se de koser seg sånn. De er så gode venner og trives så godt. 

Og så lurer jeg på hvorfor noen av dere her som maser om at dere er sååååå lei av den og den. Hvorfor i alle dager ser dere på da? Livet er kort. Ikke kast den bort på ting dere er såååååå lei av :P 

Anonymkode: fccd4...04c

• Liker 5
Skrevet
5 timer siden, Arabella skrev:

Farmen er på et nytt sted hvert år.

Neida, de har brukt samme sted flere ganger.

Anonymkode: 094ac...5e7

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes ikke synd på Geir. Han vet så godt hva han holder på med. Han vil kun manipulere. Og noen av dere går på det. Han er bare noe klønete i sin måte å manipulerer på :P men han sliter med å tilpasse seg. Antagelig fordi han har er veldig snevert nettverk rundt seg ellers, og at han derfor blir en sosial katastrofe i nærheten av normale folk. 

Jeg synes uansett det er kult å se de koser seg sånn. De er så gode venner og trives så godt. 

Og så lurer jeg på hvorfor noen av dere her som maser om at dere er sååååå lei av den og den. Hvorfor i alle dager ser dere på da? Livet er kort. Ikke kast den bort på ting dere er såååååå lei av :P 

Enig, hadde vært synd på han dersom oppførselen hans endret seg så radikalt helt av seg selv. Men, dette er nøye planlagt fra hans side. Han vil virke mindre provoserende, at de andre får litt vondt av han er bare en liten bonus. 

• Liker 1
Skrevet

Deltakerne virker ikke særlig praktisk anlagt. 

De har vel knapt holdt i en hammer eller en sag før.. 

Anonymkode: 3963f...c1b

• Liker 1
Skrevet
8 timer siden, Salka skrev:

Han har jo lagt opp til det selv med det jesuspreiket sitt. Hadde han kuttet det ut med en gang tror jeg han hadde vært en del av gruppa han også. Han er jo hyggelig også innimellom. Når han ikke er lynings eller forkynner Jesus. 

Men det er ikke greit å fryse ham ut av den grunn.

Anonymkode: d02dd...782

• Liker 3
Skrevet

Geir har kjørt sitt harde løp med skylapper hele veien med filosofien sin, nå viser det seg at den tøffe arrogante siden av han er begynt å bli sliten så da går han litt i kjelleren og syns synd på seg selv og plutselig oppdager at de andre er faktisk mennesker de også kristen eller ikke. 

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, makkapakka skrev:

Geir har kjørt sitt harde løp med skylapper hele veien med filosofien sin, nå viser det seg at den tøffe arrogante siden av han er begynt å bli sliten så da går han litt i kjelleren og syns synd på seg selv og plutselig oppdager at de andre er faktisk mennesker de også kristen eller ikke. 

Jepp han har vært ganske blind. Jeg tror det er bra at han er der jeg. Kanskje han får et litt mer nyansert bilde på mennesker. Og at han skjønner at folk har egne meninger som han ikke kan påvirke.  

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...