Gå til innhold

Farmen 2017

Hvem håper du vinner Farmen 2017?  

452 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner Farmen 2017?

• Amalie Snøløs
      43
    • Halvor Sveen
      128
    • Kristian Krubel Djupnes
      21
    • Geir Magne Haukås
      12
    • Karianne Amlie Wahlstrøm
      8
    • Camilla Cox Barfot
      16
    • Eunike Hoksrød
      44
    • Karoline Røed
      1

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer

• Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.
  • Meningsmålingen stengt 16. des. 2017, 12:50

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Og hvorfor burde Caroline velge Eunike selv om hun ikke har vært storbonde enda?

Anonymkode: 700c8...8a0

Hvorfor skal Karoline bry seg om hva som er smart å velge? Hun har jo røket ut...

Anonymkode: 7b7f5...6dd

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Gjest Gregor Clegane
Skrevet

Var morsomt at noen endelig valgte tautrekking.

Skrevet
50 minutter siden, JackIost skrev:

Førstekjempen har jo tapt nesten hver gang. Utrolig så dårlig de er til å velge gren! Melkespann i dag var en nobrainer :)

Du mener vel andrekjempen? Og ja, dette er jo veldig spesielt. Så vidt jeg kan huske fra tidligere sesonger, så var det som regel andrekjempen som vant. Er Line den eneste førstekjempen som har røket i år? Hun hadde forøvrig også vunnet overlegent hvis hun bare hadde sjekket den spikeren. 

Anonymkode: 1f0c0...599

• Liker 4
Skrevet

Nå er det Nok! Eunike er en hederskvinne!

Anonymkode: fe2e5...c26

• Liker 6
Skrevet

Artig at Eunike vant og kom tilbake. Synes hun er morsom :)

• Liker 12
Skrevet

Wow! Jeg er så imponert av Eunike. Kjempe gøy med tautrekking tvekamp :) 

Anonymkode: ca600...c2f

• Liker 6
Skrevet

Amalie blir nok storbonde igjen, eller kanskje Karianne. Regner med at Karoline ønsker at en av dem to vinner farmen, siden det var de ho fikk mest kontakt med. 

• Liker 1
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du mener vel andrekjempen? Og ja, dette er jo veldig spesielt. Så vidt jeg kan huske fra tidligere sesonger, så var det som regel andrekjempen som vant. Er Line den eneste førstekjempen som har røket i år? Hun hadde forøvrig også vunnet overlegent hvis hun bare hadde sjekket den spikeren. 

Anonymkode: 1f0c0...599

Ja, selvsagt :)

Er vel bare Halvor som har vunnet som andrekjempe i år? Fulgte ikke så godt med i starten. Men utrolig så dårlig enkelte er til å velge gren. Karoline hadde nok vunnet enkelt i melkespannholding :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg heier verken på Eunike eller Geir, men kan skjønne at Eunike ikke stoler på Geirs forsoningsteknikk. Jeg blir rett og slett irritert over hvordan Geir undervurderer motstanderne og tror at manipulering er måten å gjøre det på. Han har jo selv sagt at han hovedsakelig  er der inne for å fronte hans og konas bedrift og tankesett/livssyn. Så dette han har nok i bakhodet hele tiden, han vil fremstå som en jovial, klok mann/coach som kan løse alle problemer. I mine øyne er han kun en sleip selger som tror at pjattet hans kjøpes av alle. 

• Liker 12
Skrevet

Morsomt når folk er ganske sikre på å vinne, men så blir de slått ned i støvlene 😅 Caroline trodde hun kom til å vinne pga styrke i beina og god teknikk, men kroppsvekt spiller jo en stor rolle og fikk vi vi jo se. 

Skjønner ikke hvorfor de er så dårlig til å velge gren?! Caroline hadde nok hatt en sjanse til å vinne i melkespann. Var egentlig litt sikker på hun ville velge det men men. Kjipt å være utfordrer da de ofte ryker ut fort.

• Liker 4
Skrevet

Hvor forsvant Amalie på slutten av gårdagens episode?

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, Smørbukk skrev:

Hvor forsvant Amalie på slutten av gårdagens episode?

Det reagerte jeg og på. Du så vel å pottesur hun ble når Karoline tapte. Satt sikkert å grein for seg selv i storbondehuset. Mulig vi får greie på det i kveld.

• Liker 3
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå er det Nok! Eunike er en hederskvinne!

Fordi? 

• Liker 2
Skrevet

Håper ikke Amalie blir storbonde igjen. Håper på Karianne og at det blir jentekamp igjen og st Amalie blir 2.kjempe og ryker ut. Er så lei av henne nå. 

Kampen igår var en av de kuleste tvekampene jeg har sett tror jeg. Karoline hadde det bare i kjeften. :hoho: Hun hadde nok vunnet om hun valgte melkespann, glad hun ikke gjorde det. 

• Liker 3
Skrevet

Gårsdagens kamp var råkul mest fordi det ikkje var øksekast med 49% økser som flyr over og 49% for kort og et par randome treff. Noen av de kampene kunne vært å trekke kort fra toppen av en kortstokk. Like spennende. 

Anonymkode: de93d...57c

• Liker 5
Skrevet

Bare fordi hun er PT og har muskler, så betyr ikke det hun automatisk kommer til å vinne. Hun virkelig feilberegnet der. Hun fikk ikke en hestesko oppi en gang og på slutten hadde hun ikke sjans. Så må hun skylde på at Gaute forvirret henne og hun egentlige ville velge slegge. Hadde sikkert tapt i slegge og 🙊🙊

Anonymkode: a137c...787

• Liker 7
Gjest chisandra
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bare fordi hun er PT og har muskler, så betyr ikke det hun automatisk kommer til å vinne. Hun virkelig feilberegnet der. Hun fikk ikke en hestesko oppi en gang og på slutten hadde hun ikke sjans. Så må hun skylde på at Gaute forvirret henne og hun egentlige ville velge slegge. Hadde sikkert tapt i slegge og

Anonymkode: a137c...787

"Han lot meg kjenne på slegga!" :hoho:

Hvis Amalie blir valgt til storbonde igjen, så spørs det jo om de unner henne 2 kniver da, eller om de vil sabotere.

Skrevet
6 minutter siden, chisandra skrev:

"Han lot meg kjenne på slegga!" :hoho:

Hvis Amalie blir valgt til storbonde igjen, så spørs det jo om de unner henne 2 kniver da, eller om de vil sabotere.

Tja, de ser gjerne ikke på Amalie som noen konkurrent uansett. Men for all del, hun kan fint vinne hinderløypa så liten og spretten som hun er. Er vel kanskje bare Kristian som kan klare å slå henne i den. Og da vil hun være i semifinalen, og hun vinner selvsagt ikke den, men vil kunne få finaleplass gjennom melkespannholdning, for det vil være umulig for de andre å slå henne der. Jenter vinner alltid, og hun er den med best forutsetninger blant jentene. I finalen må hun ha masse kniver, og trenger vel også "deltagerkniven" for å ha en sjanse, om hun skulle møte Kristian eller Halvor f.eks.

Anonymkode: a792b...f08

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...