Gå til innhold

Farmen 2017

Hvem håper du vinner Farmen 2017?  

452 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner Farmen 2017?

• Amalie Snøløs
      43
    • Halvor Sveen
      128
    • Kristian Krubel Djupnes
      21
    • Geir Magne Haukås
      12
    • Karianne Amlie Wahlstrøm
      8
    • Camilla Cox Barfot
      16
    • Eunike Hoksrød
      44
    • Karoline Røed
      1

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer

• Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.
  • Meningsmålingen stengt 16. des. 2017, 12:50

Fremhevede innlegg

Skrevet
3 minutter siden, makkapakka skrev:

Aldri vært på Farmen han..

I sesong 2

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, fitnessjenta skrev:

Nei. Amalie hadde valgt Eunike eller Camilla uavhengig av hva Geir eller noen andre sa. Hun visste om at de har stjålet fra fellesskapet, og at de bare tenker på seg selv. Dermed er de store konkurrenter og ikke til å stole på. 

Hvordan vet du det? Jeg mener ikke at jeg kan vite det selv heller, men det er hva jeg TROR. Store konkurrenter, ja men Geir er ikke akkurat til å stole på han heller. Ville stolt mer på to kremtyver enn en giftig, manipulerende predikant tror jeg. :fnise: 

Når det er sagt trodde jeg hun ville velge Eunike uansett, det har jeg skrevet tidligere i tråden også. Geir er ingen konkurrerent nå nei, men i en eventuell finale blir han jo det. Dessuten tviler jeg på at hun er så glad i han som hun sier, kanskje hun egentlig bare er redd han og redd for hva han ville gjort om han ble valgt. Han er jo steike, hakke gæren. 

• Liker 3
Skrevet
7 minutter siden, Salka skrev:

Hvordan vet du det? Jeg mener ikke at jeg kan vite det selv heller, men det er hva jeg TROR. Store konkurrenter, ja men Geir er ikke akkurat til å stole på han heller. Ville stolt mer på to kremtyver enn en giftig, manipulerende predikant tror jeg. :fnise: 

Når det er sagt trodde jeg hun ville velge Eunike uansett, det har jeg skrevet tidligere i tråden også. Geir er ingen konkurrerent nå nei, men i en eventuell finale blir han jo det. Dessuten tviler jeg på at hun er så glad i han som hun sier, kanskje hun egentlig bare er redd han og redd for hva han ville gjort om han ble valgt. Han er jo steike, hakke gæren. 

Vet ingenting jeg heller, litt dumt formulert av meg, men tror ikke at Geir påvirket valget hennes så mye som visse vil få det til å virke som😂 Jeg syns ikke Geir er så "farlig" heller, det er jo et faktum at Eunike sa at hun ville ødelegge ukesoppdraget, og han ville advare Amalie. Ja, han er en manipulerende smisker, men tror de fleste på gården har gjennomskuet han.

Skrevet

Jeg er litt uenig i Eunike som går og hauser på Geir fordi han er kristen, jeg syns hun er litt for personlig hatsk mot han på tide å slappe av litt. 

Derfor syns jeg det var på sin plass at Eunike ble valgt til førstekjempe trenger å bli jekka litt ned. 

• Liker 12
Skrevet

Jeg tror Eunike velger Caroline. Eller kanskje Karianne, men velger garantert ikke Camilla, tror jeg :P

Men det er umulig for oss å vite hvorfor hun valgte Eunike. Hun kan ha blitt påvirket av Geir eller hadde bestemt seg selv at hun ville ha ut Eunike. Komisk at de begge snakker så mye dritt om hverandre til Amalie :hoho:

Anonymkode: 2aeae...4bb

• Liker 3
Skrevet

Buuuu, jeg har fått låne en sumokonto, og nå er den ikke aktivert lenger  :raven:

Haha, ilandsproblem altså, men :sulosi:

Anonymkode: dd47e...103

• Liker 1
Gjest chisandra
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror Eunike velger Caroline. Eller kanskje Karianne, men velger garantert ikke Camilla, tror jeg :P

Men det er umulig for oss å vite hvorfor hun valgte Eunike. Hun kan ha blitt påvirket av Geir eller hadde bestemt seg selv at hun ville ha ut Eunike. Komisk at de begge snakker så mye dritt om hverandre til Amalie :hoho:

Tror du hun tør å velge Caroline da? Hun virker sterk og smidig. 

Skrevet
1 time siden, chisandra skrev:

Tror du hun tør å velge Caroline da? Hun virker sterk og smidig. 

Når jeg tenker meg om så tror jeg hun velger Karianne. Caroline velger sikkert melkespann og Eunike har ikke sjans der.

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når jeg tenker meg om så tror jeg hun velger Karianne. Caroline velger sikkert melkespann og Eunike har ikke sjans der.

Tror også hun velger Karianne, men håper hun velger Caroline, fordi da vinner nok Caroline.

Skrevet
6 timer siden, fitnessjenta skrev:

Nei. Amalie hadde valgt Eunike eller Camilla uavhengig av hva Geir eller noen andre sa. Hun visste om at de har stjålet fra fellesskapet, og at de bare tenker på seg selv. Dermed er de store konkurrenter og ikke til å stole på. 

Dette tenkte jeg også! 

• Liker 3
Skrevet
På 8.11.2017 den 23.20, Winza skrev:

Aldri sett han på farmen :P Han jobber ikke i tv bransjen lenger heller, han er lærer nå

Han gjorde da comeback som programleder for TV2 i sommer, kanskje tar han over Farmen igjen også? Om Gaute skulle finne seg noe annet å gjøre er veien åpen for «Joffrey».

http://www.tv2.no/a/9175403/

Anonymkode: 094ac...5e7

• Liker 2
Skrevet
18 timer siden, makkapakka skrev:

Aldri vært på Farmen han..

Nei, alle vi andre som husker dette godt må ha drømt det.

Anonymkode: 094ac...5e7

• Liker 10
Skrevet

Tror Eunike velger Caroline men Camilla og Halvor var på GMN i dag tidlig......et tegn på at Camilla blir andre kjempe....eller kan godt være at TV2 prøver å forvirre oss :) også

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, LetsPlay skrev:

Tror Eunike velger Caroline men Camilla og Halvor var på GMN i dag tidlig......et tegn på at Camilla blir andre kjempe....eller kan godt være at TV2 prøver å forvirre oss :) også

Ja, kan jo faktisk hende hun tar et sånt "Hvis jeg ryker så skal jeg ryke mot bestevennen min" opplegg

• Liker 1
Skrevet
34 minutter siden, LetsPlay skrev:

Blir veldig overasket om hun faktisk velger Camilla 

Anonymkode: 1ff18...d08

• Liker 2
Skrevet

Så et innslag med Caroline på God-kveld-Norge, og der sa de at hun hadde fått mange grove tilbud etter to uker på Farmen.. Det betyr vel at hun ryker ut denne gangen, for nå har hun vel vært to uker der?

Anonymkode: 32dd7...f5a

Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så et innslag med Caroline på God-kveld-Norge, og der sa de at hun hadde fått mange grove tilbud etter to uker på Farmen.. Det betyr vel at hun ryker ut denne gangen, for nå har hun vel vært to uker der?

Anonymkode: 32dd7...f5a

Hun har vel fått de tilbudene nå, etter to uker på skjermen. 

Anonymkode: 1f0c0...599

• Liker 3
Skrevet

Eunike velger selvsagt ikke Camilla. 

Anonymkode: 010e7...7d9

• Liker 2
Skrevet

Måtte Eunike ryke ut nå.

Irriterer meg at hun ikke forstår at de lever i 1917, og at religion var vanlig da. Hun er ikke særlig tolerant selv når hun ikke klarer å forholde seg til det.

Ut med henne, både for deltakerne, seerne og hennes egen del. Så kommer hun seg tilbake til det ikke-troende samfunnet, hvor hun tydeligvis hører hjemme.

• Liker 4
Skrevet (endret)
På 9.11.2017 den 2.06, Poppzy skrev:

Var det noen andre her som la merke til jubelbrølet i siste sekund av episoden (reklamen for neste episode)? Syns det høres ut som Eunike som roper/brøler JAA, men kan ikke si det for sikkert.

De som har klippet sammen alt har ikke bare gjort det i en fei. De har nok hørt på hver jævla bit av alle lyder som kan avsløre noe som helst, spesielt i forbindelse med tvekampene. Det er liksom jobben deres. 

På 8.11.2017 den 22.28, JackIost skrev:

For en bombe at Eunike ble valgt, det avslørte jo egenreklamen for God Kveld Norge. De har endret algoritmen fra «den som blir utslått skal på God Kveld Norge» til enten «den som er førstekjempe skal på God Kveld Norge» eller «den som vinner tvekampen skal på God Kveld Norge». Ikke helt sikker på hvilken av de to som er riktig, mest trolig førstnevnte. Det er i så fall lurt på den måte at man ikke avslører vinneren, at førstekjempen har vunnet så mange tvekamper på rad er jo en tilfeldighet, og ganske uvanlig :)

Du kan sikkert finne en liksom-algoritme for hver deltaker som blir førstekjempe, andrekjempe, taper og vinner. Innse at det er tilfeldig nå. 

På 10.11.2017 den 14.28, LetsPlay skrev:

Det er med dere som det er med spåkoner. De slenger bare ut masse svada, og noen ganger er de heldig og får rett. 

God Kveld Norge må jo sende innslagene med deltakerne når de fortsatt er inne på gården, for det er jo da de er aktuelle. Selvfølgelig er det da en sjans for at de blir valgt, og den blir bare større og større. 
Hadde vært interessant å se en liten oppsummering av hvor ofte dere har tatt feil.

Endret av penny_
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...