Gå til innhold

Farmen 2017

Hvem håper du vinner Farmen 2017?  

452 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner Farmen 2017?

• Amalie Snøløs
      43
    • Halvor Sveen
      128
    • Kristian Krubel Djupnes
      21
    • Geir Magne Haukås
      12
    • Karianne Amlie Wahlstrøm
      8
    • Camilla Cox Barfot
      16
    • Eunike Hoksrød
      44
    • Karoline Røed
      1

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer

• Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.
  • Meningsmålingen stengt 16. des. 2017, 12:50

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Geir er spik spenna gæern. Selvinsikt er en fin bil. 

Håper Eunike velger kunnskap mot Karoline. 

Anonymkode: fccd4...04c

Nå er det jo andrekjempen som velger gren da.......

Endret av tirben
  • Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
13 minutter siden, Winza skrev:

Håper han forblir programleder i alle år framover, ville ikke blitt det samme uten han

Frithjof Wilborn må tilbake! Farmen var mye kulere med han som programleder.

Anonymkode: 094ac...5e7

• Liker 7
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Når var han programleder for Farmen?

Skrevet

Karoline blir valgt og som personligtrener velger hun melkespannholding. Hett tips. Eunike velger storbonde som igjen velger Geir til førstekjempe uka etter.

• Liker 5
Skrevet
10 minutter siden, Arabella skrev:

Når var han programleder for Farmen?

1 sesong som Gaute vant tror jeg

• Liker 3
Skrevet (endret)
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Aldri sett han på farmen :P Han jobber ikke i tv bransjen lenger heller, han er lærer nå

Endret av Winza
Skrevet

Sarah Natasha Melbye var programleder første sesongen da Gaute vant, så var Fritjof Wilborn programleder for sesong 2. Etter det har det vært Gaute. Han har ledet sesong 3-13 + 1 sesong av Farmen kjendis. 

Anonymkode: 1f0c0...599

• Liker 4
Skrevet

Så barnslig av Eunike å si til Geir "du vant" da hun ble valgt. Som om Amalie bare er en dum 21 åring uten egen vilje som bare kan bli manipulert av de eldre til å ta et valg. Eunike har virkelig sunket i mine øyne, håper hun ryker.. Camilla har derimot forbedret seg i det siste syns jeg.

• Liker 17
Skrevet
4 minutter siden, fitnessjenta skrev:

Så barnslig av Eunike å si til Geir "du vant" da hun ble valgt. Som om Amalie bare er en dum 21 åring uten egen vilje som bare kan bli manipulert av de eldre til å ta et valg. Eunike har virkelig sunket i mine øyne, håper hun ryker.. Camilla har derimot forbedret seg i det siste syns jeg.

Enig i det.Var helt unødvendig både overfor Amalie og Geir. Amalie virker nå som en av de smarteste der inn forresten.

Anonymkode: 85524...934

• Liker 7
Skrevet

Var det noen andre her som la merke til jubelbrølet i siste sekund av episoden (reklamen for neste episode)? Syns det høres ut som Eunike som roper/brøler JAA, men kan ikke si det for sikkert.

• Liker 1
Skrevet
14 minutter siden, Poppzy skrev:

Var det noen andre her som la merke til jubelbrølet i siste sekund av episoden (reklamen for neste episode)? Syns det høres ut som Eunike som roper/brøler JAA, men kan ikke si det for sikkert.

Ikke jeg men nå spoilet du for oss som ikke fikk med oss :P

Skrevet
9 timer siden, fitnessjenta skrev:

Enig. Jeg likte henne i starten, men ikke nå lenger. Hun er så barnslig! Amalie er bare 21, men mer voksen enn Eunike. Hun tror at Amalie har blitt manipulert av Geir. Jeg likte ikke Amalie så godt før, men hun virker moden for alderen og har bein i nesa. Jeg hadde blitt irritert om noen trodde jeg ikke kunne klarte å ta egne valg og hadde bare blitt manipulert. Amalie gjennomskuet vel Eunike og hun prater så mye dritt om Geir hele tiden. 

• Liker 8
Skrevet
8 timer siden, Winza skrev:

Ikke jeg men nå spoilet du for oss som ikke fikk med oss :P

Det beklager jeg så mye. 

Skrevet
1 time siden, smalls skrev:

Enig. Jeg likte henne i starten, men ikke nå lenger. Hun er så barnslig! Amalie er bare 21, men mer voksen enn Eunike. Hun tror at Amalie har blitt manipulert av Geir. Jeg likte ikke Amalie så godt før, men hun virker moden for alderen og har bein i nesa. Jeg hadde blitt irritert om noen trodde jeg ikke kunne klarte å ta egne valg og hadde bare blitt manipulert. Amalie gjennomskuet vel Eunike og hun prater så mye dritt om Geir hele tiden. 

Synd hun ikke klarte å gjennomskue Geir også - han er jammen en falsk og sleip slange.

Så fort han ikke ble valgt til førstekjempe, og det ble klart at det ble jentekamp, DA kom det sleske smilet igjen. Da var han så hjelpsom med å legge planer for at ukesoppdraget skulle gå i havn. Når han ble valgt som førstekjempe sist, så la han jo bort arbiedet med ukesoppdraget. Og det er det vel ingen andre som har gjort denne sesongen. 

Og at Amalie ikke ble påvirket av Geir, det er tull!

• Liker 2
Skrevet
7 minutter siden, tonebelinda skrev:

Synd hun ikke klarte å gjennomskue Geir også - han er jammen en falsk og sleip slange.

Så fort han ikke ble valgt til førstekjempe, og det ble klart at det ble jentekamp, DA kom det sleske smilet igjen. Da var han så hjelpsom med å legge planer for at ukesoppdraget skulle gå i havn. Når han ble valgt som førstekjempe sist, så la han jo bort arbiedet med ukesoppdraget. Og det er det vel ingen andre som har gjort denne sesongen. 

Amalie vil fullføre ukesoppdraget, hun er ingen trussel for Geir som Eunike er. Og Geir er den som er mest arbeidsom av Eunike og Geir. Så jo, her syns jeg amalies valg er gjennomtenkt. 

Jeg får bare mer og mer sans for Amalie denne uka. Hun oppfører seg mer voksen enn Geir og Eunike. 

Anonymkode: fe50f...da6

• Liker 5
Skrevet
1 time siden, tonebelinda skrev:

Hvordan vet du det? Kan være hun hadde bestemt seg før hun prata med Geir

• Liker 5
Skrevet
2 timer siden, tonebelinda skrev:

Jeg tror også det bare er tull at Amalie ikke lot seg påvirke av Geir. Hun ble garantert påvirket, hun vil bare ikke innrømme det, kanskje ikke en gang for seg selv. Så mye dritt som han snakket om Eunike. Geir har overtaket på henne, synd hun ikke klarer å gjennomskue han, for hun er egentlig en tøff jente med bein i nesa. Geir er helt grusom, fy faen altså! En falsk, sleip og giftig slange.  Alle har jo skjønt det, bortsett fra Amalie. Men til tross for dette håper jeg han blir helt til finaleuka og blir nr tre eller noe. Mest fordi han lager sabla god underholdning. 

Måtte le litt av hvor furt Eunike ble over å bli valgt da. :hoho: 

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, Salka skrev:

Jeg tror også det bare er tull at Amalie ikke lot seg påvirke av Geir. Hun ble garantert påvirket, hun vil bare ikke innrømme det, kanskje ikke en gang for seg selv. Så mye dritt som han snakket om Eunike. Geir har overtaket på henne, synd hun ikke klarer å gjennomskue han, for hun er egentlig en tøff jente med bein i nesa. Geir er helt grusom, fy faen altså! En falsk, sleip og giftig slange.  Alle har jo skjønt det, bortsett fra Amalie. Men til tross for dette håper jeg han blir helt til finaleuka og blir nr tre eller noe. Mest fordi han lager sabla god underholdning. 

Måtte le litt av hvor furt Eunike ble over å bli valgt da. :hoho: 

Nei. Amalie hadde valgt Eunike eller Camilla uavhengig av hva Geir eller noen andre sa. Hun visste om at de har stjålet fra fellesskapet, og at de bare tenker på seg selv. Dermed er de store konkurrenter og ikke til å stole på. 

• Liker 8
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Aldri vært på Farmen han..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...