Gå til innhold

Farmen 2017

Hvem håper du vinner Farmen 2017?  

452 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner Farmen 2017?

• Amalie Snøløs
      43
    • Halvor Sveen
      128
    • Kristian Krubel Djupnes
      21
    • Geir Magne Haukås
      12
    • Karianne Amlie Wahlstrøm
      8
    • Camilla Cox Barfot
      16
    • Eunike Hoksrød
      44
    • Karoline Røed
      1

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer

• Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.
  • Meningsmålingen stengt 16. des. 2017, 12:50

Fremhevede innlegg

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Måtte le av ansiktet til Geir når stormvinden skulle velge hjelpere :fnise::fnise:

Det lyste "lynings" av hele han :alice::kjempesinna::hoho:

Anonymkode: 93ddf...356

Storbonden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Storbonden.

Han var ikke lynings, men ble fanget av en stormvind🤣

Anonymkode: fe50f...da6

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, Winza skrev:

Skulle likt å se disse deltakerne i paradise hotel og så må Geir og Eunike dele rom :hoho:

Hahah det hadde vært noe det 😂 Tror jeg hadde dødd av latter 😂 

Skrevet (endret)

Nei, her var det jo virkelig Geir som hadde rett. Eunike og gjengen sa jo at de skulle skynte seg langsomt og de var ikke sikre på at de orka å stå så veldig på. Helt ok det, men for Eunike å klikke sånn på noe som faktisk var sant. Kjenner jeg blir sliten av at ho klikker så veldig bare ho får en følelse av et eller anna.

Merkelig at ikke Geir klarte å forsvare seg bedre når han faktisk hadde rett. Ja, han kan være irriterende, men her hadde han rett.

Når det kommer til tvekampen som var må jeg bare nevne en ting som jeg ikke har sett her. Reglene sier at rygg og skuldre skal være rett. Skuldra til Halvor er helt på halv åtte, og så langt fra rett som du får den. Så de skulle begge ha tapt helt på slutten der når ingen av dem klarte å rette seg. Halvor skulle vel helst ha blitt disket noe før da han flere ganger slet med å rette ut armene.

Gøy at han kom tilbake på gården, men ikke på dette grunnlaget her. Nå håper jeg ikke han vinner farmen.

Endret av Sacramone
skrivefeil
  • Liker 13
Skrevet
8 timer siden, Calandria skrev:

Jeg håper Camilla og Halvor kommer til finalen.

Enig!!

• Liker 1
Skrevet
6 timer siden, Sacramone skrev:

Merkelig at ikke Geir klarte å forsvare seg bedre når han faktisk hadde rett. Ja, han kan være irriterende, men her hadde han rett.

Han greide vel ikke forsvare seg mer for han var vel kanskje i utgangspunktet med på saboteringen, og ved å sladre til Amalie var vel for å skape en splid, som gikk totalt feil når de andre deltakerne snakker med hverandre. Her syns jeg både eunike og Geir hadde både feil og rett 🙊

Anonymkode: 395da...564

• Liker 5
Skrevet (endret)

Jeg synes egentlig begge burde blitt disket når jeg tenker meg om.  da ingen av de hadde 100% rett rygg og armer på slutten. Det som jeg husker var at Halvor ikke rette opp armene helt da han fikk advarsler. Men når Bjørn ikke klarte det da ble han med en gang disket. Så litt urettferdig kamp

Men Geir hadde helt rett, men ingen turte å innrømme det. Bare skylder på Geir. Eunike prøver å få Amalie til å sende han på hode og ræva ut, og skjønner ikke vorfor hun har blitt gladi han. Er jo hun som lyver da. Han prøvde vel å ordne opp da han ville ha henne som hjelper, men hun var ikke interessert 

Endret av Aurora**
  • Liker 6
Skrevet
4 minutter siden, Aurora** skrev:

Jeg synes egentlig begge burde blitt disket når jeg tenker meg om.  da ingen av de hadde 100% rett rygg og armer på slutten. Det som jeg husker var at Halvor ikke rette opp armene helt da han fikk advarsler. Men når Bjørn ikke klarte det da ble han med en gang disket. Så litt urettferdig kamp

Men Geir hadde helt rett, men ingen turte å innrømme det. Bare skylder på Geir. Eunike prøver å få Amalie til å sende han på hode og ræva ut, og skjønner ikke vorfor hun har blitt gladi han. Er jo hun som lyver da. Han prøvde vel å ordne opp da han ville ha henne som hjelper, men hun var ikke interessert 

Det ble klippet

Skrevet
19 minutter siden, Winza skrev:

Det ble klippet

De kan ikke klippet det slik at Halvor ikke var 100% rett i rygg og armer 

• Liker 7
Skrevet
1 minutt siden, Aurora** skrev:

De kan ikke klippet det slik at Halvor ikke var 100% rett i rygg og armer 

Det er en timeout på et par sekunder 

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han greide vel ikke forsvare seg mer for han var vel kanskje i utgangspunktet med på saboteringen, og ved å sladre til Amalie var vel for å skape en splid, som gikk totalt feil når de andre deltakerne snakker med hverandre. Her syns jeg både eunike og Geir hadde både feil og rett 🙊

Anonymkode: 395da...564

Her er jeg litt uenig, han ville sjekke stemninga. Og ja, han sladret til Amalie, slik enhver med best relasjon til henne ville gjort.

Vet ikke om man kan si det kun var for å skape splid når Eunike og gjengen tydelig ikke orket å gi alt for Amalie, de mente Amalie ikke fortjente en kniv.

Jeg tenker dette kan ha reddet Amalies ukesoppdrag og tror Eunike ble så sint fordi hun visste det var sant. Nå måtte de plutselig spille Amalies gode venner og arbeidere: "ja, i morgen står vi på"....

Anonymkode: 5b8f6...699

• Liker 6
Skrevet

Tenker Geir satte det i gang for å skape splid og kanskje håpet på at noen skulle spolere ukesoppdraget. Rett og slett fordi han var pissesur fordi han ikke ble valgt til hjelper.

Anonymkode: e019a...d61

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tenker Geir satte det i gang for å skape splid og kanskje håpet på at noen skulle spolere ukesoppdraget. Rett og slett fordi han var pissesur fordi han ikke ble valgt til hjelper.

Anonymkode: e019a...d61

Nå blir han nok heller valgt som førstekjempe

Skrevet
1 time siden, Winza skrev:

Nå blir han nok heller valgt som førstekjempe

Tviler på det. Amalie skjønte at det ikke bare var løgn i det Geir fortalte. Tror heller hun velger en konkurrent, Camilla eller Eunike.

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, fitnessjenta skrev:

Tviler på det. Amalie skjønte at det ikke bare var løgn i det Geir fortalte. Tror heller hun velger en konkurrent, Camilla eller Eunike.

Håper på eunike, det ville satt sinnet i kok hos de andre 

Skrevet

Håper Amalie velger Eunike. Hun sank litt i går da hun faktisk kjefter fordi Geir liksom løy, men han var ærlig da. Eunke er bare feig og tar Geir som syndebukk. Nei, er ikke noe fan av Geir, men dette skulle ikke Geir få kjeft for.Jeg skjønner at Amalie ble forvirret. Kanskje han hadde en baktanke med å sladre, men det han sa var sant. Eunike prøvde bare redde sin egen ræv 

• Liker 9
Gjest C.Tramell
Skrevet
On 6.11.2017 at 10:45 AM, AnonymBruker said:

I 1917 ble kanskje damer kalt for kjerring? :vetikke:

Anonymkode: a137c...787

Men nå i 2017 er jo det nesten som å kalle en mørkhudet for neger.

Skrevet (endret)
22 timer siden, Winza skrev:

Endret av Ak90
Skrevet

Jeg digger at Eunike satte Geir på plass jeg da. Begge lyver og Eunike takla spillet best. Hun fikk Geir til å virke som en ustabil kristen fanatiker. Hmm vent nå litt... han er jo det :alice: 

Anonymkode: fccd4...04c

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...