Gå til innhold

Farmen 2017

Hvem håper du vinner Farmen 2017?  

452 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner Farmen 2017?

• Amalie Snøløs
      43
    • Halvor Sveen
      128
    • Kristian Krubel Djupnes
      21
    • Geir Magne Haukås
      12
    • Karianne Amlie Wahlstrøm
      8
    • Camilla Cox Barfot
      16
    • Eunike Hoksrød
      44
    • Karoline Røed
      1

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer

• Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.
  • Meningsmålingen stengt 16. des. 2017, 12:50

Fremhevede innlegg

Skrevet
Akkurat nå, Salka skrev:

Jepp! Både Halvor og Kristian slår lett ut den spjælingen! Lett! Men håper det blir jentekamp neste uke. Kjedelig om alle gutta forsvinner før finalen. Dessuten lager jo Geir veldig god underholdning selv om han er irriterende. 

Sant det!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer på hvem han velger som storbonde. Kanskje Amalie eller Karianne?

• Liker 1
Gjest thejohan
Skrevet

Sett siste klippet fra VGTV? Der mener Bjørn-Erik han skulle vunnet. 

Skrevet

Eller hun andre utfordreren. Karoline var det det hun het? 

• Liker 1
Skrevet

Tipper Karoline. Han vil vel at den andre utfordreren skal få en sjanse

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, nutella skrev:

Tipper Karoline. Han vil vel at den andre utfordreren skal få en sjanse

Ja, det er jo mulig :)

Skrevet

Vet noen hvilken dato finalen vises?

Ellers må jeg si jeg er veldig letta over at Halvor vant, var sikker på at han skulle tape flere ganger.

Anonymkode: 0040a...2fa

• Liker 4
Skrevet

Har jeg gått glipp av noe, eller fikk vi aldri se at Camilla fortalte Halvor om når hun solgte den krabbegreia for en brunostbit? Skulle ikke det være i denne episoden?

• Liker 3
Skrevet

Reglene er jo sånn at hvis Gaute sier at du må ta opp armen din mer og du ikke klarer det - er det rett ut. Det skjedde jo med Bjørn-Erik. 

Når Bjørn-Erik røyk så sto Halvord med mer strake armer enn BE, det handler jo ikke om hvem som begynte å sjelve først. Men hvem som ikke klarer mer. Armene til BE klarte mindre enn Halvor. Og det hadde vært fryktelig trist om Bjørn-Erik skulle ha rt den som hadde sendt hjem den mest verdige vinneren av Farmen 2017. Det hadde ikke Halvor fortjent. Han fortjente heller ikke å være første kjempe, men den sjalue og bittre storbonden måtte jo velge han. Og det er ikke fordi han er redd han, men fordi han rett og slett hater han. Det lyser det av han.

Anonymkode: 59983...691

• Liker 13
Skrevet

Jeg syns faktisk at Bjørn Erik skulle vunnet. Halvor fikk alt for mange advarsler og hadde armene nede for lenge.

• Liker 6
Skrevet
5 minutter siden, Calandria skrev:

For en dårlig taper.

Ikke rart når reglene er så uklare. Gaute bare bestemmer seg for hvem som skal vinne. Hvorfor hadde de ikke noen søyler under, slik at den første som berører med et spann taper?

Anonymkode: 094ac...5e7

• Liker 9
Skrevet (endret)
23 minutter siden, nutella skrev:

Har jeg gått glipp av noe, eller fikk vi aldri se at Camilla fortalte Halvor om når hun solgte den krabbegreia for en brunostbit? Skulle ikke det være i denne episoden?

Trodde jeg også :klo: Skuffende

14 minutter siden, fitnessjenta skrev:

Jeg syns faktisk at Bjørn Erik skulle vunnet. Halvor fikk alt for mange advarsler og hadde armene nede for lenge.

Han holdt jo den oppe på slutten da bjørn ikke gjorde det, men det var såvidt. Uff får vondt bare av å tenke på det :P

Endret av Winza
Skrevet

Etter å ha lest VG artikkelen så var det kanskje greit at Bjørn-Erik røyk, om det var feigt å velge han... Tja, det er jo en konkurranse og det er vel ikke unormalt å velge den du tror du kan slå. Og historisk har vel en av utfordrende havnet ganske så raskt i kamp.

Ang hvem som vant antar jeg at TV2 har sitt  på det tørre, synes jo selv det så dårligst ut for Halvor lenge, men fullt mulig at det er klipt slik at vi skal tro han taper.

Nå har ikke jeg sett alle sesongene fullt og helt, men liker det at det er bra arbeidsmoral i år og ikke bare allianser...

Anonymkode: 0040a...2fa

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, Winza skrev:

Trodde jeg også :klo: Skuffende

Han holdt jo den oppe på slutten fa bjørn ikke gjorde det, men det var såvidt. Uff får vondt bare av å tenke på det :P

Ja på slutten ja... Men det var en periode der gaute bad Halvor om å strekke ut armene og han ikke greide det. Da burde han røket.

• Liker 4
Skrevet
Akkurat nå, fitnessjenta skrev:

Ja på slutten ja... Men det var en periode der gaute bad Halvor om å strekke ut armene og han ikke greide det. Da burde han røket.

Er ikke det en timeout på noen sekunder og hvis armene ikke heves da er de ute?

Skrevet
Akkurat nå, Winza skrev:

Er ikke det en timeout på noen sekunder og hvis armene ikke heves da er de ute?

Jo men det var jo flere sekunder... heide ikke på noen i tvekampen, men syns faktisk at Gaute valgte hvem som skulle vinne her, og det er ikke ok

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...