Gå til innhold

Farmen 2017

Hvem håper du vinner Farmen 2017?  

452 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner Farmen 2017?

• Amalie Snøløs
      43
    • Halvor Sveen
      128
    • Kristian Krubel Djupnes
      21
    • Geir Magne Haukås
      12
    • Karianne Amlie Wahlstrøm
      8
    • Camilla Cox Barfot
      16
    • Eunike Hoksrød
      44
    • Karoline Røed
      1

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer

• Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.
  • Meningsmålingen stengt 16. des. 2017, 12:50

Fremhevede innlegg

Skrevet
48 minutter siden, Hottrio skrev:

Håper jeg kommer med på neste sesong av Farmen. Da skal jeg ha med meg slike pumps som du har på profilbildet ditt!! 

Det hadde tatt seg ut 😄

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest C.Tramell
Skrevet
5 minutes ago, Diamant said:

Sa han ikke at det var en av de flotteste opplevelsene da?

I så fall bør jeg få sjekket hørselen. Jeg syntes da så tydelig han sa at det var den flotteste, men jeg håper du har rett :)

Skrevet
Akkurat nå, smalls skrev:

Det hadde tatt seg ut 😄

Jeg skal ha på meg slike briller som på profilbildet mitt (og kappe) :biggrin::fnise:

Gjest C.Tramell
Skrevet
2 minutes ago, Winza said:

Askeladden Senior?

Hm.. Mer på Junior med skjeggvekst :) 

Skrevet
2 minutter siden, Sh999 skrev:

Geir er nok en mann med mye følelser. Han mente det nok som at han ble nostalgisk, tenkte på de hjemme osv.. Tror nok at når man er inni den boblen, forsterkes nok inntrykk og man glemmer litt den virkelige verden der ute.

Jeg regner jo med at han ikke var 100 % seriøs, var nok mer at det var akkurat Geir som sa det som gjorde at jeg reagerte :P Synes hele fyren er fryktelig irriterende. Men jeg tviler ikke på at han sikkert er en fin fyr på privaten, med mange gode kvaliteter!

Skrevet
Akkurat nå, C.Tramell skrev:

Hm.. Mer på Junior med skjeggvekst :) 

Eller Veslefrikk 35 år senere :P "Nå har jeg bare en skilling igjen"

Skrevet
1 minutt siden, nutella skrev:

Jeg regner jo med at han ikke var 100 % seriøs, var nok mer at det var akkurat Geir som sa det som gjorde at jeg reagerte :P Synes hele fyren er fryktelig irriterende. Men jeg tviler ikke på at han sikkert er en fin fyr på privaten, med mange gode kvaliteter!

Ja, jeg ser den;-) Han er jo en særegen type, men tror ikke det er noe vondt i han.. men irriterende av og til- helt klart:P

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, C.Tramell skrev:

Du verden.. Kanskje kona hans har bruker her? :P

Han ligner en Ivo Caprino-figur! 

Ha ha..... du har faktisk rett i det, Caprino-figur! Det grå håret (sleiken) på skrå bakover og tynn i ansiktet. Tror han gubben med 7-milsstøvlene ser ut omtrent som Geir. 

Kan jo være at kona hans har profil her på KG ja. Eller det kan jo være mange som synes han er hot. Menn også det. 

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, C.Tramell skrev:

I så fall bør jeg få sjekket hørselen. Jeg syntes da så tydelig han sa at det var den flotteste, men jeg håper du har rett :)

Jeg mener jeg hørte han sa èn av de flotteste opplevelsene, men nå ble jeg plutselig litt usikker...

Skrevet
4 minutter siden, C.Tramell skrev:

Okeeei, jeg gir meg, han sa NOEN av de flotteste :fnise: Spolte faktisk tilbake på sumo nå, så lite liv har jeg!

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, Diamant skrev:

Jeg mener jeg hørte han sa èn av de flotteste opplevelsene, men nå ble jeg plutselig litt usikker...

Vi får spørre han på facebook hva han sa :laugh:

Skrevet
33 minutter siden, Winza skrev:

Han får jo vite det i dagens episode så

Om hun ikke hadde sagt det i dagens episode ville han uansett få vite det :)

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, JackIost skrev:

Om hun ikke hadde sagt det i dagens episode ville han uansett få vite det :)

Ja og? :P 

Skrevet

Håper selv at jeg ser litt yngre ut enn Geir-Jesus. Vi er jevngamle så jeg.

Skrevet
1 minutt siden, Hottrio skrev:

Håper selv at jeg ser litt yngre ut enn Geir-Jesus. Vi er jevngamle så jeg.

Er du 46?

Skrevet
36 minutter siden, Winza skrev:

Hvordan gjør det det? Så du speilbildet gjennom øynene eller noe? :P

Det så spennende ut, deltakerne så fra side til side. Det er da neppe kunnskap (forbehold om det var en spennende praktisk øvelse i kunnskap) eller øksekast. Verken saging eller slegge ville blitt spennende.

Da gjenstår tautrekking og melkespann. Tautrekking tror jeg ikke bloggeren hadde hatt en sjanse i.

Ikke spesielt vanskelig å tippe melkespann. Hva er din teori? :)

Skrevet
2 minutter siden, Winza skrev:

Vi får spørre han på facebook hva han sa :laugh:

Trenger ikke det, @nutella kom med fasit over her :yvonne:

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Winza skrev:

Ja og? :P 

Du sa at du heller ikke ville greid å holde det hemmelig, eller noe sånt. Og jeg sa at Camilla uansett ikke hadde greid å holde det hemmelig. For selv om hun ikke hadde sagt det til Halvor ville han fått vite gjennnom å se Farmen på TV. Det er ikke verre enn det :)

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, Winza skrev:

Er du 46?

Ja

Skrevet
Akkurat nå, JackIost skrev:

Det så spennende ut, deltakerne så fra side til side. Det er da neppe kunnskap (forbehold om det var en spennende praktisk øvelse i kunnskap) eller øksekast. Verken saging eller slegge ville blitt spennende.

Da gjenstår tautrekking og melkespann. Tautrekking tror jeg ikke bloggeren hadde hatt en sjanse i.

Ikke spesielt vanskelig å tippe melkespann. Hva er din teori? :)

Saging, ville blitt spennende, det har jo nesten bare vært øksekast de siste 2 årene..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...