Gå til innhold

Farmen 2017

Hvem håper du vinner Farmen 2017?  

452 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner Farmen 2017?

• Amalie Snøløs
      43
    • Halvor Sveen
      128
    • Kristian Krubel Djupnes
      21
    • Geir Magne Haukås
      12
    • Karianne Amlie Wahlstrøm
      8
    • Camilla Cox Barfot
      16
    • Eunike Hoksrød
      44
    • Karoline Røed
      1

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer

• Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.
  • Meningsmålingen stengt 16. des. 2017, 12:50

Fremhevede innlegg

Skrevet
Akkurat nå, Hottrio skrev:

Håper jeg kommer med på neste sesong av Farmen. Da skal jeg ha med meg slike pumps som du har på profilbildet ditt!! 

Håper jeg og blir med og så havner vi i tvekamp :biggrin:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, Winza skrev:

Håper jeg og blir med og så havner vi i tvekamp :biggrin:

Jeg hadde nok tatt slegge da, hvis jeg var 2.kjempe. Jeg har jobbet mye med tømmer og ved.

Skrevet

Sjokkerende at Kristian var med på markedet, det avslørte TV2 fint med den spekulative klippingen sin i egenreklamen for programmet. Hadde et øyeblikk håpet at de skulle være litt uforutsigbare for engangs skyld, men den gang ei :)

Skrevet

Geir gjør liksom ALT så dramatisk. Et fake marked på farmen er den flotteste opplevelsen i ditt liv? 

• Liker 5
Skrevet

Jeg får blandede følelser for Geir, noen ganger er han irriterende og andre ganger hyggelig :)

Men synes det er dumt de har tobakk på markedet, de burde jo heller la de på farmen bruke dette som en måte å venne seg til å leve ut røyk 

Skrevet

Camilla avslører det med krabbeteinen til Halvor, fint at hun endelig sier det :) Jeg hadde aldri klart å holdt det hemmelig 

Skrevet

Jeg har inntrykk av at Geir er en god og snill mann, selv om han drar ting litt langt noen ganger. Karianne har begynt å bli litt mer sur i det siste syns jeg, likte henne godt, men nå vet jeg ikke helt..

• Liker 4
Skrevet

Blikkene tyder på melkespann :)

Skrevet
2 minutter siden, Winza skrev:

Camilla avslører det med krabbeteinen til Halvor, fint at hun endelig sier det :) Jeg hadde aldri klart å holdt det hemmelig 

Det hadde ikke Camilla heller. Det ble jo filmet og er blitt sendt på TV. Tipper Halvor faktisk har TV :)

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, JackIost skrev:

Blikkene tyder på melkespann :)

Hvordan gjør det det? Så du speilbildet gjennom øynene eller noe? :P

Skrevet
Akkurat nå, JackIost skrev:

Det hadde ikke Camilla heller. Det ble jo filmet og er blitt sendt på TV. Tipper Halvor faktisk har TV :)

Han får jo vite det i dagens episode så

Skrevet
11 minutter siden, JackIost skrev:

Sjokkerende at Kristian var med på markedet, det avslørte TV2 fint med den spekulative klippingen sin i egenreklamen for programmet. Hadde et øyeblikk håpet at de skulle være litt uforutsigbare for engangs skyld, men den gang ei :)

Det er kun storbonden og hjelper(ne) som får dra på markedet, så vi visste allerede at denne gangen ble det Geir og Kristian.

• Liker 4
Gjest C.Tramell
Skrevet
11 minutes ago, nutella said:

Geir gjør liksom ALT så dramatisk. Et fake marked på farmen er den flotteste opplevelsen i ditt liv? 

Jeg tenkte det samme. Det slår å bli far, ja absolutt alt annet, liksom? Stakkars mann i så fall. 

Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke så snart å øve på det, da er han jo utslitt før han har begynt! Slik Ørjan gjorde i 2014, øvde tidligere samme dag, valgte melkespann og tapte for gamlingen Finn.

Anonymkode: 094ac...5e7

Haha akkurat det jeg tenkte også! Jeg er i alle fall helt ødelagt i armene flere dager etter å ha trent vekter. Vondt for å bare løfte hendene opp til tastaturet. 

Anonymkode: 7eba5...985

• Liker 2
Skrevet
14 minutter siden, C.Tramell skrev:

Jeg tenkte det samme. Det slår å bli far, ja absolutt alt annet, liksom? Stakkars mann i så fall. 

Sa han ikke at det var en av de flotteste opplevelsene da?

• Liker 4
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Når det kommer til at Halvor tror jeg ikke han velger Kristian ettersom han var skuffet over å bli valgt siden han gjør en god jobb på gården. Han likte altså ikke tankegangen om å danke ut de beste. Så å velge Kristian vil gå i mot hans holdninger. Han ser på de som gjør minst og er mer rettferdig. Derfor tror jeg han velger sist inn-først ut. Altså bloggeren.

Anonymkode: 7eba5...985

Har du glemt at Halvor valgte Kristian til førstekjempe da han var storbonde? Den teorien flyter på en tynn fjøl...

Anonymkode: f33df...6f4

• Liker 1
Skrevet
16 minutter siden, C.Tramell skrev:

Det var en bruker her som syntes at Geir var så utrolig hot! :)

Gjest C.Tramell
Skrevet
2 minutes ago, Hottrio said:

Det var en bruker her som syntes at Geir var så utrolig hot! :)

Du verden.. Kanskje kona hans har bruker her? :P

Han ligner en Ivo Caprino-figur! 

Skrevet
Akkurat nå, C.Tramell skrev:

Du verden.. Kanskje kona hans har bruker her? :P

Han ligner en Ivo Caprino-figur! 

Askeladden Senior?

Skrevet
31 minutter siden, nutella skrev:

Geir er nok en mann med mye følelser. Han mente det nok som at han ble nostalgisk, tenkte på de hjemme osv.. Tror nok at når man er inni den boblen, forsterkes nok inntrykk og man glemmer litt den virkelige verden der ute.

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...