Gå til innhold

Farmen 2017

Hvem håper du vinner Farmen 2017?  

452 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner Farmen 2017?

• Amalie Snøløs
      43
    • Halvor Sveen
      128
    • Kristian Krubel Djupnes
      21
    • Geir Magne Haukås
      12
    • Karianne Amlie Wahlstrøm
      8
    • Camilla Cox Barfot
      16
    • Eunike Hoksrød
      44
    • Karoline Røed
      1

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer

• Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.
  • Meningsmålingen stengt 16. des. 2017, 12:50

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hadde det vært skuespill så hadde vel ikke stemningen mellom visse deltakere i løpet av årene vært så betent utenom farmen? Bare se på Lothepus og Kari fra Farmen Kjendis, det var klart og tydelig at det var ekte fiendtlighet der. Der er flere eksempler fra tidligere sesonger

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Manus har de ikke. En slags dagsorden for hva de skal gjennom, er nok mer trolig. F.eks at Karianne konfronterte Geir kan være forhåndsbestemt at skulle skje ved bordet. At Karianne var sint på Geir, var derimot ikke iscenesatt på noen som helst måte. 

Anonymkode: 1f0c0...599

• Liker 2
Skrevet
17 minutter siden, Winza skrev:

Hadde det vært skuespill så hadde vel ikke stemningen mellom visse deltakere i løpet av årene vært så betent utenom farmen? Bare se på Lothepus og Kari fra Farmen Kjendis, det var klart og tydelig at det var ekte fiendtlighet der. Der er flere eksempler fra tidligere sesonger

Det var ikke så gale mellom Kari og Lothe. Kari og Aylar, da snakker vi. 

Anonymkode: 1f0c0...599

• Liker 3
Skrevet
30 minutter siden, penny_ skrev:

Dette kan jeg også skrive at jeg har hørt av noen. De gjør det ikke sant for det. 

For å si det slik ville jeg heller ikke trodd på det om det var noen fremmede som sa det, men nå er det snakk om en person jeg kjenner. Så tviler ikke et sekund på at det er sant.

Anonymkode: fe2e5...c26

Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For å si det slik ville jeg heller ikke trodd på det om det var noen fremmede som sa det, men nå er det snakk om en person jeg kjenner. Så tviler ikke et sekund på at det er sant.

Anonymkode: fe2e5...c26

De tuller sikkert :)

Skrevet

Ingen av deltakerne har manus. Men som i alle realityserien har de regissører og dagsplan. Ingen kamerateam er der 24/7 heller. Deltakerne oppfordres til å ta ting opp når kameraene er der og når de snakker i intervjurommet blir de jo stilt ledende spørsmål som hva de tenkte og mente om det som har skjedd i løpet av dagen. Det er da notert fra de som jobber i produksjonen og har sett hva som er verdt å ta tak i og følge opp på skjermen. Vi kan ikke vite om det var Karianne sin idé å ta konfrontasjonen rundt bordet, men om regien allerede vet at hun er irritert og ønsker å ta det opp med han kan de ha sagt at de gjerne vil hun skal ta det rundt bordet fordi det er god TV. I tillegg har de voice over, stemningsmusikk og folk i klipperommet som setter prikken over enhver episode. 

Når det kommer til at Halvor tror jeg ikke han velger Kristian ettersom han var skuffet over å bli valgt siden han gjør en god jobb på gården. Han likte altså ikke tankegangen om å danke ut de beste. Så å velge Kristian vil gå i mot hans holdninger. Han ser på de som gjør minst og er mer rettferdig. Derfor tror jeg han velger sist inn-først ut. Altså bloggeren.

Anonymkode: 7eba5...985

• Liker 3
Skrevet

I dag forsvinner dessverre Halvor fra gården ☹

Anonymkode: ed59b...be1

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

I dag forsvinner dessverre Halvor fra gården ☹

Anonymkode: ed59b...be1

Håper ikke /:

Skrevet

Gud så barnslig Geir er, takler ikke at folk skryter av halvor

Skrevet

Syns Halvor kan være ganske barnslig selv. Makan til sipping fordi han ble valgt. Sorry dude, men det er en del av gamet.

Anonymkode: cd513...d2b

• Liker 9
Skrevet
2 minutter siden, Winza skrev:

Gud så barnslig Geir er, takler ikke at folk skryter av halvor

Også sier han at Halvor er barnslig :hoho:

Ingen som forsvinner i dag da. Så skjønner ikke hva ab over her tenker :fnise:

Skrevet

Jeg liker verken Halvor eller Geir, for å være helt ærlig :P

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Syns Halvor kan være ganske barnslig selv. Makan til sipping fordi han ble valgt. Sorry dude, men det er en del av gamet.

Han sipper ikke, han bare spøkte med det

Skrevet

De har begge sterke personligheter og de hadde nok begge gått meg på nervene om jeg hadde vært for lenge i et rom med en av dem :fnise: Men om man må velge mellom to onder hadde jeg valgt Halvor. Selv om han er slitsom virker han til å mene alt vel og virker som et veldig godt og snilt menneske. Jeg ville heller gitt han en klem enn Geir Magne som gir meg creepy sektleder-vibber.

• Liker 4
Skrevet
2 minutter siden, Winza skrev:

Han sipper ikke, han bare spøkte med det

Det første han gjorde da han ble valgt var å sippe. 

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det første han gjorde da han ble valgt var å sippe. 

Han ble sur der og da, det er helt naturlig. Men han sto på og fortsatte med båten, hadde han ikke gjort det så ville ikke ukesoppdraget blitt fullført

Skrevet
Akkurat nå, ForestRun skrev:

Kristian blir 2. Kjempe :) 

Håper han velger han andre 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...