Gå til innhold

Farmen 2017

Hvem håper du vinner Farmen 2017?  

452 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner Farmen 2017?

• Amalie Snøløs
      43
    • Halvor Sveen
      128
    • Kristian Krubel Djupnes
      21
    • Geir Magne Haukås
      12
    • Karianne Amlie Wahlstrøm
      8
    • Camilla Cox Barfot
      16
    • Eunike Hoksrød
      44
    • Karoline Røed
      1

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer

• Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.
  • Meningsmålingen stengt 16. des. 2017, 12:50

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
58 minutter siden, chisandra skrev:

Leste dere at vi kun fikk se en liten brøkdel av Halvors sinneutbrudd over følkpisset? Og at flere av de andre deltakerne (som vil være anonyme) sier at sinneutbruddene hans ofte har blitt klippet bort gjennom sesongen? 

Litt av en kruttplugg det der, altså :P

https://www.vg.no/rampelys/tv/i/4ddLmV/tissemysterium-i-farmen-tv-2-klippet-ned-halvors-raserianfall

Virker som Halvor er en skikkelig sinnatagg 🙊

• Liker 2
Skrevet
10 minutter siden, Gregor Clegane skrev:

😲

og ingen grep inn?! 

Anonymkode: 891a6...9fd

• Liker 2
Skrevet (endret)
19 timer siden, stf skrev:

Kan Halvor utelukke at han sengevæter? Han er jo oppi åra:fnise:

Eldgammel! 47 år!

Endret av Arabella
  • Liker 5
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Eunike vil vinne, og da er det bare Kristian som kan bli førstekjempe. Da får Halvor velge grein og Kristian er ute.

Anonymkode: e54e4...b26

Ja,lat oss for guds skyld håpe du har rett. Men jeg er redd.

Anonymkode: 2f11c...e2c

• Liker 2
Skrevet

Blir i hvert fall jævlig spennende i morgen 😱 Please velg Kristian. Eller Camilla. Nå har vi sjansen til å bli kvitt Kristian :nori:

• Liker 3
Skrevet

Jeg tenker at Eunike tok med Amalie opp i Storbondehuset for å slippe så mye snakk om trekløveren , taktikk hvem hun skal velge osv. Tipper hun velger guttekamp, for å få ut en av de to største konkurrentene. Blir spennende å se.

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, Gregor Clegane skrev:

For en hissigpropp! Hvorfor grep ikke produksjonen inn? Der svartnet det jo for han, han så farlig ut..

Anonymkode: 59983...691

• Liker 8
Skrevet
5 timer siden, chisandra skrev:

Leste dere at vi kun fikk se en liten brøkdel av Halvors sinneutbrudd over følkpisset? Og at flere av de andre deltakerne (som vil være anonyme) sier at sinneutbruddene hans ofte har blitt klippet bort gjennom sesongen? 

Litt av en kruttplugg det der, altså :P

https://www.vg.no/rampelys/tv/i/4ddLmV/tissemysterium-i-farmen-tv-2-klippet-ned-halvors-raserianfall

Ekstra festlig at han etter storbondevalget igår, fortalte om sine store ambisjoner om å tone seg selv ned noe i et forsøk på å ikke få så mye fokus på seg, for på den måten å unngå å bli førstekjempe... så synd det bare varte i ca 42 sekunder :rolleyes:

• Liker 2
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Why? Hun lar Amalie få en falsk følelse av trygghet samtidig som gutta får vente i «usikkerhet» hele uka. Eunike er i en av de mest gunstige posisjonene jeg har sett i Farmen hittil, takket være Karianne-neket.

Eunike velger førstekjempe. Ved guttekamp ryker Kristian og Halvor står igjen (Kristian som førstekjempe så Halvor velger gren). Ved jentekamp ryker uansett Amalie, hun har ikke sjans, blant annet fordi hun selvsagt i så fall velges som førstekjempe slik at Camilla velger gren.

Eunikes beste sjanse til å vinne er med tre kvinner og en mann i finalen. Guttekamp next, i hvert fall hvis Eunike vil vinne.

Det går da an å sette spillet til side og ha det litt hyggelig. Det er en konkurranse, men folk griner jo når de reiser derfra, og det er ikke fordi de ikke fikk hytte og bil. Eunike virker ikke for meg som en person med skumle baktanker. 

• Liker 2
Skrevet
4 timer siden, Lana01 skrev:

Jeg tenker at Eunike tok med Amalie opp i Storbondehuset for å slippe så mye snakk om trekløveren , taktikk hvem hun skal velge osv. Tipper hun velger guttekamp, for å få ut en av de to største konkurrentene. Blir spennende å se.

Har også tenkt at det kan være for å ha mer kontroll på Amalie og at hun ikke spolerer ukesoppdraget.

Anonymkode: 7b7f5...6dd

• Liker 3
Gjest justcurious
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Eunike vil vinne, og da er det bare Kristian som kan bli førstekjempe. Da får Halvor velge grein og Kristian er ute.

Men hvis hun vil ha ut Halvor er jo det mer naturlig å velge han til førstekjempe slik at Kristian får velge gren og slå Halvor. Men jeg håper jo du har rett :) 

Skrevet

Eunike tenker at største konkurrent i finalen er Kristian, fordi han kan smiing/tresløyd, hestehåndtering, kan hevde seg i hinderløypa og i styrkeøvelser, mens Halvor er sjangseløs i hinderløypa og kan slite med øvelser som krever finesse. Hun velger derfor Kristian som førstekjempe i håp (og sikkerhet) om at han ryker ut på slegge.

• Liker 5
Gjest chisandra
Skrevet
1 minutt siden, Larsern skrev:

Eunike tenker at største konkurrent i finalen er Kristian, fordi han kan smiing/tresløyd, hestehåndtering, kan hevde seg i hinderløypa og i styrkeøvelser, mens Halvor er sjangseløs i hinderløypa og kan slite med øvelser som krever finesse. Hun velger derfor Kristian som førstekjempe i håp (og sikkerhet) om at han ryker ut på slegge.

Jeg har også tenkt den tanken. Blir spennende å se :)

Skrevet

Jeg tror kanskje hun velger Kristian. Siden hun begynte å snakke om at hun må tenke taktisk og kunne ikke tenke på hvem hun kom best overens med  (noe i den duren) så kan jo være hun faktisk velger han til førstekjempe ☺

• Liker 3
Gjest Catalina Culès
Skrevet
2 minutter siden, Snuppah00 skrev:

Jeg tror kanskje hun velger Kristian. Siden hun begynte å snakke om at hun må tenke taktisk og kunne ikke tenke på hvem hun kom best overens med  (noe i den duren) så kan jo være hun faktisk velger han til førstekjempe ☺

Og det håper jeg hun gjør.

Skrevet

Håper hun velger Kristian og at Halvor slår han ned i støvla i slegge!

• Liker 3
Skrevet

Tidenes kjedeligste farmen. De har vel brukt opp dette konseptet nå.

De første farmen som gikk var noe å se på. Nå er det om å klare ukesoppdraget,for å få penger til marked og mat. Lite sabotering. Herregud ødelegg ukesoppdrag...de sultne ryker ut. Du slipper å være sulten om du bruker naturen. Nei nå skal vi være venner og kose. .....passer ikke inn i farmen.  Dette er ikke kampen for tilværelsen 

Anonymkode: fc61a...e0a

• Liker 3
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Tidenes kjedeligste farmen. De har vel brukt opp dette konseptet nå.

De første farmen som gikk var noe å se på. Nå er det om å klare ukesoppdraget,for å få penger til marked og mat. Lite sabotering. Herregud ødelegg ukesoppdrag...de sultne ryker ut. Du slipper å være sulten om du bruker naturen. Nei nå skal vi være venner og kose. .....passer ikke inn i farmen.  Dette er ikke kampen for tilværelsen 

Anonymkode: fc61a...e0a

fra et underholdningeprspektv ser jeg den, men er vel lite vits å sabotere fra et taktisk standpunkt, så lite som faktisk disse knivene egentlig har å si. Har kniv fra ukesoppdrag noensinne vært avgjørende i en finale? 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...