Gå til innhold

Farmen 2017

Hvem håper du vinner Farmen 2017?  

452 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner Farmen 2017?

• Amalie Snøløs
      43
    • Halvor Sveen
      128
    • Kristian Krubel Djupnes
      21
    • Geir Magne Haukås
      12
    • Karianne Amlie Wahlstrøm
      8
    • Camilla Cox Barfot
      16
    • Eunike Hoksrød
      44
    • Karoline Røed
      1

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer

• Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.
  • Meningsmålingen stengt 16. des. 2017, 12:50

Fremhevede innlegg

Skrevet
4 minutter siden, penny_ skrev:

Markedskonkurransene er ikke spennende uansett. Heller ikke avgjørende for noe som helst egentlig.

Og de vinner hele tiden så kanskje ikke noe spennende likevel 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
56 minutter siden, Winza skrev:

Og de vinner hele tiden så kanskje ikke noe spennende likevel 

Jeg synes de alltid vinner :P Kan ikke være tilfeldig akkurat. Trym klarte å slå Sørlandets sterkeste dame i håndbak liksom 🙄

• Liker 1
Skrevet

Teit at de alltid vinner på markedet, ja. Neppe tilfeldig. :P Håper ikke de klarer ukesoppdraget denne uken. Geir-Jesus fortjener ingen kniv. 

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, Salka skrev:

Teit at de alltid vinner på markedet, ja. Neppe tilfeldig. :P Håper ikke de klarer ukesoppdraget denne uken. Geir-Jesus fortjener ingen kniv. 

Da vi de jo sulte i hjel...

Anonymkode: d02dd...782

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det vil de ikke, de vinner sikkert en kurv med rundstykker på markedet og en flaske saft...

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Pøh. Tv2 lar ikke deltakerne sulte ihjel. Da får de selge noe på markedet, så får de bygg. Dessuten vinner de garantert noe kjøtt, frukt eller hva de måtte være. :) Dessuten er det jo fisk og krabber i havet. 

• Liker 6
Skrevet
5 minutter siden, Salka skrev:

Pøh. Tv2 lar ikke deltakerne sulte ihjel. Da får de selge noe på markedet, så får de bygg. Dessuten vinner de garantert noe kjøtt, frukt eller hva de måtte være. :) Dessuten er det jo fisk og krabber i havet. 

Og de har en grønnsakshage :) 

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, ForestRun skrev:

Og de har en grønnsakshage :) 

Det også. :) Så ække det spøtt synd på dem! 

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

De vil neppe sulte ihjel når de har grønnsakshage, høner, kan fiske, selge noe krabber på markedet osv. Tv2 kommer ikke til å la folk sulte i hjel :P Man kan gå LENGE uten mat så lenge man får i seg væske.

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, Snuppah00 skrev:

De vil neppe sulte ihjel når de har grønnsakshage, høner, kan fiske, selge noe krabber på markedet osv. Tv2 kommer ikke til å la folk sulte i hjel :P Man kan gå LENGE uten mat så lenge man får i seg væske.

En sånn liten grønnsakshage er vel ikke nok for å brødfø så mange deltakere i fleire uker... 

Men produsentene bak denne TV-serien skaffer jo en del mat og drikke utenfra gården da. De kjøper jo blant annet melk fra andre bønder i samme område som Farmen-gården ligger i...             

Anonymkode: 3963f...c1b

Skrevet

Stakkars Halvor, å være 3 år gammel og være vitne til at sin 2 år gamle lillebror blir påkjørt og drept med et uhell av faren sin traktor :(

Skrevet
5 timer siden, Salka skrev:

De må jo ha litt mer mat, så denne gangen får de nok godkjent :)

Konge om Geir Magne hadde vunnet hele greia :)

• Liker 2
Skrevet
9 minutter siden, JackIost skrev:

De må jo ha litt mer mat, så denne gangen får de nok godkjent :)

Konge om Geir Magne hadde vunnet hele greia :)

Hadde vært en tragedie 😜

Skrevet
1 time siden, Winza skrev:

Lurer på om det kanskje blir saging

Det tenkte jeg også da jeg så reklamen for programmet i kveld. 

Skrevet

Jeg tror han velger Kristian. Siden det visst blir en så spennende kamp.

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, Snuppah00 skrev:

Jeg tror han velger Kristian. Siden det visst blir en så spennende kamp.

Ifølge de som produserer denne TV-serien så skal vel hver eneste  episode være helt vanvittig "spennende" eller "dramatisk" da.        :P                            

Men de forsøker jo selvfølgelig å hause opp stemningen mest mulig, for å få flest mulig TV-seere til å følge med på dette... 

Anonymkode: 3963f...c1b

• Liker 3
Skrevet

Dere vet at det som foregår inne på Farmen er skuespill? Snakket med en som er med i produskjonen av programmet, og han sa at de har manus som legge linjen for hva de skal si og gjøre. Det er fordi det skal skape god underholdning, og de skal ha et image. Det var utrolig skuffende i hvertfall for min del å høre..

Anonymkode: fe2e5...c26

• Liker 2
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dere vet at det som foregår inne på Farmen er skuespill? Snakket med en som er med i produskjonen av programmet, og han sa at de har manus som legge linjen for hva de skal si og gjøre. Det er fordi det skal skape god underholdning, og de skal ha et image. Det var utrolig skuffende i hvertfall for min del å høre..

Det tviler jeg sterkt på er sant

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dette kan jeg også skrive at jeg har hørt av noen. De gjør det ikke sant for det. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...