Gå til innhold

Farmen 2017

Hvem håper du vinner Farmen 2017?  

452 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner Farmen 2017?

• Amalie Snøløs
      43
    • Halvor Sveen
      128
    • Kristian Krubel Djupnes
      21
    • Geir Magne Haukås
      12
    • Karianne Amlie Wahlstrøm
      8
    • Camilla Cox Barfot
      16
    • Eunike Hoksrød
      44
    • Karoline Røed
      1

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer

• Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.
  • Meningsmålingen stengt 16. des. 2017, 12:50

Fremhevede innlegg

Skrevet
8 minutter siden, tirben skrev:

Nå må du slutte da!!! Jeg er også ungdomsskolelærer,  trinnleder faktisk, og jeg vet at hun godt kunne blitt ansatt på vår skole. Vi trenger blide og humoristiske lærere. Hun har jo en personlighet elevene elsker! 

Hun hadde fortsatt ikke fått jobb på min skole. Farmen er et populært tema i lunsjen, og flere av mine kollegaer, deriblant ledelsen, har uttrykt at hun skal slite med å få jobb. Ledelsen på min skole ville ikke ansatt henne. Som jeg har nevnt tidligere, så liker jeg egentlig Karianne godt. Det er bare bra hvis andre skoler ser på henne på en annen måte. Det betyr jo bare at hun kommer seg ut i jobb.

Anonymkode: 1f0c0...599

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, Aurora** skrev:

Hvem er fru Smith? :P

Nabo’n over gangen. 

Anonymkode: a1099...0b6

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Surpomp fordi jeg ikke vil lese om fantasy Carl og Co-tullball i en tråd om Farmen, jaha ok 😁  Det er superuinteressant avsporing, og jeg tviler på at de fleste syns det er like gøy som dere. 

Anonymkode: cd513...d2b

Ja, surpomp. Du tåler jo ikke litt humor en gang! Kos deg med sitronen din du. Alt trenger ikke å være så jævla blodseriøst hele tiden. Smil litt nå! 

• Liker 4
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er dere seriøse med dette Carl & Co-pjattet? hjelp..

Lighten up. Ha litt humor da 😂

Anonymkode: 2e644...6ee

• Liker 5
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Surpomp fordi jeg ikke vil lese om fantasy Carl og Co-tullball i en tråd om Farmen, jaha ok 😁  Det er superuinteressant avsporing, og jeg tviler på at de fleste syns det er like gøy som dere. 

Langt mer interessant enn alle de ørten diskusjonene om hvilken deltager som har silikon..

Skrevet

Fatter ikke all kritikken Karianne får fra noen i tråden. Så er hun ikke den skarpeste kniven i skuffen da, men hva så? Hun er alltid positiv og glad. Ikke kan jeg huske hun har sutret eller vært negativ. Virkrer å være hyggelig mot alle. Kunne godt vært venn med henne jeg :) Så virker hun veldig nysgjerrig og vil lære nye ting. Go Karianne! :duskedame:

Tror hun velger Camilla som førstekjempe 

• Liker 11
Skrevet
2 minutter siden, Aurora** skrev:

Fatter ikke all kritikken Karianne får fra noen i tråden. Så er hun ikke den skarpeste kniven i skuffen da, men hva så? Hun er alltid positiv og glad. Ikke kan jeg huske hun har sutret eller vært negativ. Virkrer å være hyggelig mot alle. Kunne godt vært venn med henne jeg :) Så virker hun veldig nysgjerrig og vil lære nye ting. Go Karianne! :duskedame:

Tror hun velger Camilla som førstekjempe 

Man kan håpe

Skrevet

Gleder meg til å se hvordan Geir reagerer når Eunike utfører det nakenstuntet :P

Gjest chisandra
Skrevet
2 timer siden, Winza skrev:

Gleder meg til å se hvordan Geir reagerer når Eunike utfører det nakenstuntet :P

Jeg leste om Eunike i VG nå nettopp, og skjønner bedre hvorfor hun blir litt provosert rundt alt som har med religion å gjøre.

Skrevet

For ei tøff dame! Forstår godt at hun blir provosert av religion og når hun blir forsøkt påprakket religion. Jeg visste at hun hadde brutt ut av et religiøst miljø, men ikke at det hadde vært så ille. 

• Liker 2
Skrevet
På 23.10.2017 den 22.53, AnonymBruker skrev:

Jeg syns Eunike er ganske ufyselig. De fleste nordmenn som ikke er kristne klarer vel å vise respekt for andres religion. Geir blir helt klart for mye, men å vise puppene til de som kommer i neste episode, det blir for drøyt. Jeg er 100% ateist selv, men det kunne aldri i verden falt meg inn å være så respektløs.

https://www.vg.no/rampelys/tv/farmen/farmen-eunikes-puppestunt-derfor-gjorde-hun-det/a/24169935/

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes det puppestuntet er helt hysterisk jeg da. Gleder meg til å se reaksjonen til Geir 😂

• Liker 2
Skrevet

Skulle nesten kjøpt inn popcorn til ikveld! Selv om det bare er onsdag. :P Glede meg masse til å se reaksjonen til Geir jeg og! Håhå! :hoho: 

• Liker 2
Skrevet

Ikke rart at Geir og Eunike er tatt inn i Farmen på samme tid.. kun for å skape drama mot hverandre

• Liker 2
Skrevet
10 timer siden, Winza skrev:

Hvis verden hadde vært rettferdig så hadde det vært Amalie som hadde utført dette stuntet!

Men til saken; er Geir egentlig så konservativ..? Det er jo ikke i nærheten av Andreas sine holdninger fra 2012-sesongen.

Skrevet
1 minutt siden, stf skrev:

Hvis verden hadde vært rettferdig så hadde det vært Amalie som hadde utført dette stuntet!

Men til saken; er Geir egentlig så konservativ..? Det er jo ikke i nærheten av Andreas sine holdninger fra 2012-sesongen.

Hva hadde vært rettferdig med det?

Skrevet
3 timer siden, makkapakka skrev:

Ikke rart at Geir og Eunike er tatt inn i Farmen på samme tid.. kun for å skape drama mot hverandre

Casting-folka er nok veldig bevisst på hvilke personer de velger ut. Ingen av dem er gjennomsnittlige nordmenn. 

• Liker 4
Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun hadde fortsatt ikke fått jobb på min skole. Farmen er et populært tema i lunsjen, og flere av mine kollegaer, deriblant ledelsen, har uttrykt at hun skal slite med å få jobb. Ledelsen på min skole ville ikke ansatt henne. Som jeg har nevnt tidligere, så liker jeg egentlig Karianne godt. Det er bare bra hvis andre skoler ser på henne på en annen måte. Det betyr jo bare at hun kommer seg ut i jobb.

For de er sikkert så utrolig smarte og dyktige, alle de som jobber på din skole.. Om du hadde våknet om ville du skjønt at virkelig skarpe hoder ikke jobber som lærer.

Anonymkode: 094ac...5e7

• Liker 9
Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For de er sikkert så utrolig smarte og dyktige, alle de som jobber på din skole.. Om du hadde våknet om ville du skjønt at virkelig skarpe hoder ikke jobber som lærer.

Anonymkode: 094ac...5e7

Jeg kan love deg at det er mange virkelig skarpe hoder som jobber som lærere! 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...