Gå til innhold

Farmen 2017

Hvem håper du vinner Farmen 2017?  

452 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner Farmen 2017?

• Amalie Snøløs
      43
    • Halvor Sveen
      128
    • Kristian Krubel Djupnes
      21
    • Geir Magne Haukås
      12
    • Karianne Amlie Wahlstrøm
      8
    • Camilla Cox Barfot
      16
    • Eunike Hoksrød
      44
    • Karoline Røed
      1

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer

• Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.
  • Meningsmålingen stengt 16. des. 2017, 12:50

Fremhevede innlegg

Skrevet
5 minutes ago, Anonym90059005 said:

Gud bedre så irriterende det er å konstant høre den forsmådde og sutrete trønderstemmen til Camilla. 

Kan være enig

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

ALDRI kjøpt et kilo kjøtt på butikken???

• Liker 1
Skrevet

Begynner også å bli litt oppbrukt den dramatiseringen av slakting av dyr, hvert eneste år. Mest naturlige i verden. 

Skrevet

Liker Karianne bedre og bedre. Hun virker tvers igjennom godhjerta og snill!

Anonymkode: b9b4b...5ab

• Liker 11
Skrevet

At Halvor ble storbonde er et sjokk på linje med om kronprins Haakon blir konge når kong Harald dør.

Anonymkode: f3c35...979

• Liker 9
Skrevet
3 minutes ago, AnonymBruker said:

Hu er rar...

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Anonymkode: b9b4b...5ab

Passer perfekt til blond og dum-stereotypen. Kanskje hun later som og bare lurer de andre? 

Anonymkode: f3c35...979

• Liker 2
Skrevet

Tror ikke det finnes noen som er mer dum enn Karianne. At det går an å være så forbanna uvitende om absolutt alt! Har hun levd under en Stein siden hun ble født? Eller bare fremstiller hun seg selv så fryktelig dum? Fatter ikke at hun skal bli lærer!

Anonymkode: 2cd33...f46

• Liker 6
Skrevet

Møkk lei sure Camilla. Hun snubler snart i egen geip...

Anonymkode: 2cd33...f46

• Liker 13
Skrevet

Så søte Bodil og Kjellaug var da de hilste! Og så søt Margit og den ene grisen var da de snuste på hverandre. :rodmer:

• Liker 2
Skrevet

Synes Tom og Geir har vært ganske anonyme den siste tiden 

• Liker 1
Skrevet (endret)

Dobbelpost....

Endret av Snuppah00
Skrevet
1 minutt siden, Snuppah00 skrev:

Synes Tom og Geir har vært ganske anonyme den siste tiden 

Takk Gud for det. La oss be om at det vil fortsette.

Anonymkode: 28672...5bd

• Liker 3
Skrevet

Jeg heier på Trym jeg nå altså. Han er nå den eneste, sammen med Karianne, som ikke er enten hyklersk, sleip eller usympatisk på noen som helst måte. Håper han får vist seg mer fram og kommer langt. Enig med andre i at Karianne vokser på en. Hun er nok ikke den skarpeste kniven i skuffen, men hun virker tvers gjennom snill og god. Det er faktisk mye viktigere enn å være smart.

Anonymkode: 1f0c0...599

• Liker 11
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg heier på Trym jeg nå altså. Han er nå den eneste, sammen med Karianne, som ikke er enten hyklersk, sleip eller usympatisk på noen som helst måte. Håper han får vist seg mer fram og kommer langt. Enig med andre i at Karianne vokser på en. Hun er nok ikke den skarpeste kniven i skuffen, men hun virker tvers gjennom snill og god. Det er faktisk mye viktigere enn å være smart.

Enig. Hun er ikke den skarpeste kniven i skuffen, men hva så? Heller dum og snill enn smart og slem ;) Har faktisk begynt å heie på henne. Hun virker bare god :)

• Liker 4
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trym kan nå langt. Faktisk kommer han trolig til finalen. Om han kommer til finaleuka vinner han hinderløypa lett. Taper selvsagt første semifinale, men melkespann kan han ta, med mindre han møter ei jente som Amalie, da, for menn slår aldri damer pga. den urettferdige vektfordelen. Men det spiller ingen rolle, om Trym eller Amalie kommer til finalen så blir det walkover til den de møter der.

• Liker 1
Skrevet
59 minutter siden, Snuppah00 skrev:

Jeg var ikke så fan av Karianne i starten, men hun har virkelig vokst på meg :)

Litt morsomt at Halvor virkelig må bite tennene sammen for å ikke pirke og rette for mye på de andre :P

Karianne virker som en flott dame, håper hun kommer langt :)

Skrevet

Syns det er merkelig at folk heier på deltakerne basert på personligheten, Farmen er en konkurranse og da må man ha litt flere egenskaper enn å være snill, synes jeg :)

Karianne er snill, for all del, men hun har ikke stort mer enn det. Utrolig slitsom i mine øyne da hun virker utrolig uvitende og nesten skryter av det...det er ikke kult å være dum. 

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, fitnessjenta skrev:

Syns det er merkelig at folk heier på deltakerne basert på personligheten, Farmen er en konkurranse og da må man ha litt flere egenskaper enn å være snill, synes jeg :)

Karianne er snill, for all del, men hun har ikke stort mer enn det. Utrolig slitsom i mine øyne da hun virker utrolig uvitende og nesten skryter av det...det er ikke kult å være dum. 

Det er ikke kult å kalle andre dum heller..

Skrevet
På 11.3.2017 den 8.36, Winza skrev:

Gleder meg veldig :)

Ja det har vi skjønt.

Anonymkode: 28672...5bd

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...