Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble da vitterlig nysgjerrig etter en av trolletrådene på nylig aktivitet i dag; hvor kan man gå for å få bleket anus i salong? Er dette i det hele tatt tilgjengelig? 

Ønsker ikke at dette blir en ny diskusjon om det burde gjøres eller ei, jeg er en voksen kvinne som gjerne ville likt å teste det ut for å se ekstra ren og pen ut for kjæresten min. Forslag til hvor dette kan gjøres, aller helst i Oslo, tas imot med takk! 

Anonymkode: 44dda...5b4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ren og pen blir du med god hygiene.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hei Hi:)

Jeg lurte på det samme, så jeg søkte på det. Ikke fant jeg lyse rumpehull på nett, heller ikke mørke-så jeg vet ikke helt hvilke farge som er populær på anus?

Hverfall, fant en blekefarge..men som du nevner så er det jo bedre å få tatt i en salong, noen som vet hvor man kan bleke i salong? Vil føle meg tryggere på mannefronten da, tenker jeg.

Anonymkode: db04e...5a0

Skrevet

Herregud så harry!

• Liker 1
Skrevet

Jeg vet at du eksplisitt ba om å la være, men jeg velger å bryte forbudet allikevel. Jeg tenker at du som kvinne likevel ønsker å lese min mening som analfiksert mann.

Vel, min mening som analfiksert mann er at rasshølet ditt ikke dreier som utseende på rasshølet ditt, men min forestilling om det.

Med andre ord er det lite du kan gjøre for å tilfredsstille min fantasi annet enn å gjøre annalen din tilgjengelig.

Jeg bryr meg faktisk ikke hvordan den ser ut.

Så hvis du tenker i generelle heteroseksuelle baner, er annalen din fullstendig ute å kjøre uavhengig av hvordan den ser ut.

• Liker 1
Gjest Tekola
Skrevet

Tråden er ryddet for tulleinnlegg.

Tekola, forumansvarlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...