AnonymBruker Skrevet 11. mars 2017 #1 Del Skrevet 11. mars 2017 Jeg har ei venninne som jeg ikke lenger ønsker å være venn med. Vi snakkes ca. kun over nettet, da hun bor langt unna. Årsaken er at forholdet vårt/hun gir meg dårlige vibes - ikke nok positivitet. Vi er blitt aaaalt for forskjellige. Hvordan bør jeg kutte kontakten uten at det blir noe drama? Anonymkode: 28f3b...6bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2017 #2 Del Skrevet 11. mars 2017 Det er jo bare å kommunisere mindre og mindre over nett. Ser ikke hva som er problemet med dette. Det er jo egentlig ikke noe uvanlig med at kontakten avtar når man kun snakkes på nett. Anonymkode: b29ca...320 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2017 #3 Del Skrevet 11. mars 2017 Fade out.... Anonymkode: 785b6...52d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skogsvandreren Skrevet 11. mars 2017 #4 Del Skrevet 11. mars 2017 Bare å si det som det er, vær ærlig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2017 #5 Del Skrevet 11. mars 2017 4 timer siden, Naturgutten 95 skrev: Bare å si det som det er, vær ærlig Nei. Anonymkode: 42294...68b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest WeirdAlien Skrevet 11. mars 2017 #6 Del Skrevet 11. mars 2017 Forsvinn sakte men sikkert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2017 #7 Del Skrevet 11. mars 2017 12 timer siden, Naturgutten 95 skrev: Bare å si det som det er, vær ærlig Jeg var i samme situasjon som TS en gang, og jeg sa det rett ut til venninnen min. Hun tok det ikke bra Anonymkode: 59d7c...383 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 11. mars 2017 #8 Del Skrevet 11. mars 2017 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er jo bare å kommunisere mindre og mindre over nett. Ser ikke hva som er problemet med dette. Det er jo egentlig ikke noe uvanlig med at kontakten avtar når man kun snakkes på nett. Anonymkode: b29ca...320 Ja, kan du ikke bare la være å a kontakt? Hvis hun spør eller tar kontakt ved noe, så svar kort og greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dragoste Skrevet 11. mars 2017 #9 Del Skrevet 11. mars 2017 Det er jo veldig enkelt når dere kun snakkes over nett. Enig med personen over, svar kort og greit, og ikke noe hun kan snakke videre på. Når du ikke har tatt initiativet til å snakke på noen uker så tar hun nok hintet. Om hun ikke tar hintet er det jo såpass enkelt at du ikke svarer.. eller venter noen dager på å svare. Det er jo ikke særlig hyggelig måte kanskje, men det er jo ikke snillere å si det direkte til henne heller? Jeg vet ikke, opp til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2017 #10 Del Skrevet 12. mars 2017 På 11.3.2017 den 3.40, AnonymBruker skrev: Jeg har ei venninne som jeg ikke lenger ønsker å være venn med. Vi snakkes ca. kun over nettet, da hun bor langt unna. Årsaken er at forholdet vårt/hun gir meg dårlige vibes - ikke nok positivitet. Vi er blitt aaaalt for forskjellige. Hvordan bør jeg kutte kontakten uten at det blir noe drama? Anonymkode: 28f3b...6bd Hvis dette er en venninne du kun har sporadisk kontakt med over nettet. Så er det vel ingen poeng i å "slå opp". Da tenker jeg at du starter et unødvendig drama. Du kan heller bare slutte å ta kontakt med henne? Så dør vel vennskapet ut av seg selv. Og hvis hun skulle reagere på din manglende kontakt med å konfrontere deg med det, så får du heller gi henne et ordentlig svar da. Ble bare litt nysgjerrig her. Hva mener du med at det ikke er nok positivitet? Er hun kun negativ når dere snakker sammen gjennom nettet? Da er det vel bare å la være å svare? Anonymkode: 34af6...ac9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
verpesyk Skrevet 12. mars 2017 #11 Del Skrevet 12. mars 2017 Du kan fade ut. Svare kort og ikke så ofte. Etter hvert kan du "ignorere", til hun tar hintet og ikke gidder mer. Eventuelt si det rett ut. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 12. mars 2017 #12 Del Skrevet 12. mars 2017 Skjønner ikke problemet..? Dette er jo bare en nettvenn og ikke et menneske som renner ned døren din.. La det fade ut som noen her sier. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2017 #13 Del Skrevet 12. mars 2017 Synes du kan si sannheten på en konstruktiv måte sånn at hun kan ta det til seg. Er utrolig sårende å bare ignorere og fjerne seg. Da jeg har opplevd dette veeeldig mye. Uten grunn også. Vil heller höre sannheten så jeg kan gjöre noe med meg selv hvis jeg irriterer noen. Da kommer begge parter seg noe sted. Er så barnslig, respektlöst og ego handling å bare stikke uten forklaring. Men det er jo sånn de fleste er. Ödelegger selvet til andre og sover uten en omtanke. Anonymkode: eb93c...b25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå