AnonymBruker Skrevet 11. mars 2017 #1 Del Skrevet 11. mars 2017 Hvor mange venner har du? Anonymkode: ea5dd...ac3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snippsnapp Skrevet 11. mars 2017 #2 Del Skrevet 11. mars 2017 (endret) . Endret 11. desember 2017 av snippsnapp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skogsvandreren Skrevet 11. mars 2017 #3 Del Skrevet 11. mars 2017 Like mange som jeg har hårstrå på hodet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest noe tilfeldig Skrevet 11. mars 2017 #4 Del Skrevet 11. mars 2017 Til å være såpass ganmel som jeg er synes jeg at jeg har ganske mange, men jeg bruker masse tid, ressurser og energi på å ivareta disse vennskapene også. Jeg vil si jeg har en aller "beste" venninne, som jeg forsøker å møte ukentlig. Så har jeg to veldig gode venninner, som jeg møter minst en gang i måneden. Så har jeg en jeg møter sporadisk; kanskje fire ganger i uka i en måned også sees vi ikke på to, tre måneder. Så har jeg fire venninner jeg kun ser noen ganger i året, men da snakker vi i timesvis om alt, og det føles som om vi aldri har vært borte fra hverandre.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2017 #5 Del Skrevet 11. mars 2017 Nesten ingen igjen..døde, en sitter inne og flyttet. Anonymkode: ba972...5d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 11. mars 2017 #6 Del Skrevet 11. mars 2017 (endret) Har kun to som jeg ser på som veldig gode og nære venner. Som jeg stoler på og kan fortelle alt til. Ellers har jeg ganske mange random venninner som jeg treffer nå og da. Men etter jeg ble singel i fjor, så har jeg mistet litt kontakt med han sine venninner. Jeg har egentlig ikke bruk for mange venner. Det er viktigere å ha få gode venner enn mange overfladiske venner. Endret 11. mars 2017 av smalls Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiteful Skrevet 11. mars 2017 #7 Del Skrevet 11. mars 2017 En veldig nær en, en som er litt nær, og 3 som er sånn helt greie innenfor omgangskretsen min som jeg fester med. Er dog med ingen av dem i fritiden mer enn 1-2 ganger i måneden ca. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pinkee Skrevet 11. mars 2017 #8 Del Skrevet 11. mars 2017 Sånn egentlig; ingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 11. mars 2017 #9 Del Skrevet 11. mars 2017 Kommer an på hvordan du vil jeg skal regne. Har vel 5-6 nære venner som jeg utveksler gleder, sorger og livskriser med og mellom 10 og 20 som jeg regner som "gode venner" (dvs. vi utveksler ikke livskriser akkurat, men vi gjør ting sammen når det passer og har samtaler som går vesentlig dypere enn "været i dag"). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2017 #10 Del Skrevet 11. mars 2017 Absolutt ingen. Anonymkode: ddbc7...786 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2017 #11 Del Skrevet 11. mars 2017 0. Snakker ikke om "har ingen som står meg virkelig nær, ingen bestevenn, bare venner-venner". Jeg har ingen, nada, null, niks. Ingen som kan bli med ut å spise, ingen som vil bli med på kino, reiser sammen med meg, sender snap eller meldinger på facebook. Jeg har ingen som er "litt" venn, eller litt mer enn bekjent. Jeg har så vidt bekjente, jeg har gamle medelever fra skolen. De er så langt ifra meg og mitt liv at vi ikke en gang kan betegnes som bekjente. Vi er venner på facebook, men ingen likes eller kommentarer. Fikk et par likes utav respekt da pappa døde. Var søsteren min som tagget meg i et innlegg om det, eneste jeg har lagt ut på facebook er deling av videoer og slike ting. Ikke noe privat, for ingen bryr seg. Jeg har katt da. Så det jo positivt. Jeg hater når noen sier "jeg har ingen venner". Men så har de 5 venner som de er sosiale med, og en god bestevenn. Men fortsatt så påstår de at de ikke har noen venner. Slike folk vet ikke hvordan det er å ikke ha noen. Anonymkode: 574b9...3a6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2017 #12 Del Skrevet 11. mars 2017 5 gode venner + kanskje 10-15 som jeg treffer, men som er mer bekjente enn venner. Anonymkode: 1ce05...5b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2017 #13 Del Skrevet 11. mars 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: 0. Snakker ikke om "har ingen som står meg virkelig nær, ingen bestevenn, bare venner-venner". Jeg har ingen, nada, null, niks. Ingen som kan bli med ut å spise, ingen som vil bli med på kino, reiser sammen med meg, sender snap eller meldinger på facebook. Jeg har ingen som er "litt" venn, eller litt mer enn bekjent. Jeg har så vidt bekjente, jeg har gamle medelever fra skolen. De er så langt ifra meg og mitt liv at vi ikke en gang kan betegnes som bekjente. Vi er venner på facebook, men ingen likes eller kommentarer. Fikk et par likes utav respekt da pappa døde. Var søsteren min som tagget meg i et innlegg om det, eneste jeg har lagt ut på facebook er deling av videoer og slike ting. Ikke noe privat, for ingen bryr seg. Jeg har katt da. Så det jo positivt. Jeg hater når noen sier "jeg har ingen venner". Men så har de 5 venner som de er sosiale med, og en god bestevenn. Men fortsatt så påstår de at de ikke har noen venner. Slike folk vet ikke hvordan det er å ikke ha noen. Anonymkode: 574b9...3a6 Det er synd at du har det slik. Jeg håper virkelig du finner noen du kan være med. Det finnes så mange andre der ute som også kunne trengt en venn. Anonymkode: a869c...23b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mandel92 Skrevet 11. mars 2017 #14 Del Skrevet 11. mars 2017 Det kommer egentlig an på hva man anser som venner. Jeg har vel 5-6 personer som jeg kan finne på noe her jeg bor nå. Pluss et par fra hjembyen, men de treffer jeg veldig sjelden. Jeg er ikke så sosial av meg, og jeg er veldig lukket, så det er ikke så mange som egentlig kjenner meg, og jeg har egentlig ingen nære venner. Men jeg er glad for at jeg har noen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2017 #15 Del Skrevet 11. mars 2017 Fire veldig nære, to til fire nære, og en god del perifere venner. Anonymkode: 3d4b1...a38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå