Gå til innhold

Flere nye modellsider???

Gjest *Sexy*Cat*

Anbefalte innlegg

Gjest *Sexy*Cat*

Er det bare meg eller dukker det opp flere og flere nye modellsider for tiden?

Disse sidene virker utrolig useriøse og jeg fatter meg ikke på jenter som stiller opp på dette. De kan jo få konsekvenser av dette i flere år, kanskje hele livet.

Her er en side jeg titta tilfeldigvis innom; http://www.kf-photo.com/

Nå er ikke denne siden så veldig ille, men det var jo en jente der på toppen 17 år (så sånn ut da).

Og der blir de avbilda toppløse selvfølgelig...

Og her: www.fetishdivas.no.

Her stiller de opp i rare stillinger, uten klær, og fotografene og ikke minst byråene virker uerfarene og ikke minst useriøse.

Er det så "viktig" å være modell?

Så viktig at man lar seg avbilde for så å drite seg ut? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor er det å drite seg ut?

Finnes jo folk som synes det er driti ut og sitte på internett og skryte seg opp i skyene om hvor pen en er og. :roll:

Kan hende det handler mer om å vise seg frem (tenker på fetishdivas, da) enn å kunne kalle seg modell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

:o De var jo ikke spesielt pene heller, snarere normal-pene.

Vet du hva, det finnes så mange tragiske tullinger i verden.. For ikke å snakke om den tullete fotografen som livnærer seg av jenter i slutten av tenårene som av en eller annen grunn vil ha puppene sine uthengt på internett.

Akkurat nå føler jeg en vanvittig stor kjærlighet til bergen, og er utrolig glad for at jeg flyttet fra ekle stavanger! (okay, koselig sted i så måte, men de unge..fnys)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...