AnonymBruker Skrevet 11. mars 2017 #1 Skrevet 11. mars 2017 For rundt en måned siden møtte jeg ei helt fantastisk jente på en fest. Det er ganske uvanlig for meg å ha god kjemi med folk, men med henne så klikka det bare så utrolig fort. For et par helger siden så var vi nok en gang på samme fest og endte atter en gang på samme rom. Denne gangen så endte vi nesten med å nesten ha sex også, hvis det bare ikke hadde vært for at folk braste inn døra konstant. Vi lå også og prata i en god stund om alt mellom himmel og jord, og jeg må si at hun er veldig reflektert og intelligent til tross for hun er så såpass ung. Tingen er bare den at jeg kjenner at jeg begynner å bli ganske glad i hun. Jeg tenker på hun hele tiden og det begynner å tære no jævlig på kroppen; jeg sliter blant annet med å sove og klarer ikke lenger å fokusere på verken jobben eller i det sosiale, for hun er der hele tiden. Så derfor vurderer jeg å bare spørre henne om hun vil ha gå en tur, så jeg kan fortelle henne akkurat hva jeg føler. Jeg ønsker ikke å vinne henne eller overbevise henne om at vi bør gi det et forsøk, da jeg har nok med å styre med meg selv, men jeg vil bare fortelle henne sannheten og gå videre. Hva tror dere, vil det gi meg en form for avslutning om jeg bare forteller alt? Jeg er forresten 21 og hun er 19. Anonymkode: e3e4f...a98
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2017 #3 Skrevet 11. mars 2017 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, en start. Anonymkode: eb7ff...ff3 Hvis hun føler noe for meg også så var planen å avvise henne. Det er ingenting som skal starte her. Jeg vil bare gå videre. -TS Anonymkode: e3e4f...a98
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2017 #4 Skrevet 11. mars 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvis hun føler noe for meg også så var planen å avvise henne. Det er ingenting som skal starte her. Jeg vil bare gå videre. -TS Anonymkode: e3e4f...a98 Om planen er å avvise uansett så holder du pent kjeft. Anonymkode: 19fc8...bf1 15
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2017 #5 Skrevet 11. mars 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Om planen er å avvise uansett så holder du pent kjeft. Anonymkode: 19fc8...bf1 Jeg innser at det er egoistisk, men jeg takler ikke detta mer. Anonymkode: e3e4f...a98
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2017 #6 Skrevet 11. mars 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg innser at det er egoistisk, men jeg takler ikke detta mer. Anonymkode: e3e4f...a98 Veldig egoistisk. Bare la det gå uten å si noe. Anonymkode: 19fc8...bf1 6
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2017 #7 Skrevet 11. mars 2017 Hvorfor kan det ikke bli noe? Nok med deg selv er dårlig grunn, det har i utgangspunktet alle. Anonymkode: 3f380...9fb 1
Gjest noe tilfeldig Skrevet 11. mars 2017 #8 Skrevet 11. mars 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvis hun føler noe for meg også så var planen å avvise henne. Det er ingenting som skal starte her. Jeg vil bare gå videre. -TS Anonymkode: e3e4f...a98 Dette er noe av det dummeste jeg har lest.. du er forelsket, har nesten aldri god kjemi med noen, bortsett fra denne dama, som faktisk liker deg, og du har planer om å si at du liker henne også avvise henne?? I-D-I-O-T..
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2017 #9 Skrevet 11. mars 2017 Jeg synes du virkelig er fæl om du forteller henne dette og videre ønsker å avvise henne om hun føler det samme. Anonymkode: 66a91...cdd 2
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2017 #10 Skrevet 11. mars 2017 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor kan det ikke bli noe? Nok med deg selv er dårlig grunn, det har i utgangspunktet alle. Anonymkode: 3f380...9fb Det passer bare ikke, hverken for henne eller meg. Hun har mye å gjøre med både jobb og skole. Dessuten bor vi ikke i samme by engang. 16 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev: Dette er noe av det dummeste jeg har lest.. du er forelsket, har nesten aldri god kjemi med noen, bortsett fra denne dama, som faktisk liker deg, og du har planer om å si at du liker henne også avvise henne?? I-D-I-O-T.. Det er ganske idiotisk, men jeg tror ikke jeg er klar for et forhold. Samtidig vil jeg jo holde på henne når vi klikker såpass bra. Det er jo ikke sikkert hun liker meg engang, det kan jo hende hun bare er interessert i å ha sex i ny og ne, noe jeg ikke kommer til å gå med på. 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes du virkelig er fæl om du forteller henne dette og videre ønsker å avvise henne om hun føler det samme. Anonymkode: 66a91...cdd Det er fælt ja, men som jeg skrev over her så tror jeg ikke at jeg er klar for et forhold. Anonymkode: e3e4f...a98
Gjest noe tilfeldig Skrevet 11. mars 2017 #11 Skrevet 11. mars 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det passer bare ikke, hverken for henne eller meg. Hun har mye å gjøre med både jobb og skole. Dessuten bor vi ikke i samme by engang. Det er ganske idiotisk, men jeg tror ikke jeg er klar for et forhold. Samtidig vil jeg jo holde på henne når vi klikker såpass bra. Det er jo ikke sikkert hun liker meg engang, det kan jo hende hun bare er interessert i å ha sex i ny og ne, noe jeg ikke kommer til å gå med på. Det er fælt ja, men som jeg skrev over her så tror jeg ikke at jeg er klar for et forhold. Anonymkode: e3e4f...a98 Du er ikke "klar for et forhold" men du er klar for bunnløs hjertesorg? For det er jo det du legger opp til her, når du åpenlyst er veldig forelsket og skal velge å avvise denne personen som faktisk viser deg interesse tilbake. Jaja, lenge leve ungdommens naivitet. Om du tror forhold er krevende, bare vent til hun finner en ny og du kan gå å lengte etter henne og gruble på hva som ville skjedd mellom dere "viss at", "om du bare".. Jeg ser frem til dine kommende KåGe innlegg; "Trodde jeg skulle glemme henne, nå har hun en ny, hva skal jeg gjøre"? , "hadde endelig god kjemi med ei dame, dreit meg ut, What to do"? "Hvordan kurere kjærlighetssorg"?
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2017 #12 Skrevet 11. mars 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er fælt ja, men som jeg skrev over her så tror jeg ikke at jeg er klar for et forhold. Anonymkode: e3e4f...a98 Det er da revnende likegyldig. Du trenger jo ikke å være drittsekk selv om du ikke er klar for et forhold. Anonymkode: 66a91...cdd 2
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2017 #13 Skrevet 11. mars 2017 12 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev: Du er ikke "klar for et forhold" men du er klar for bunnløs hjertesorg? For det er jo det du legger opp til her, når du åpenlyst er veldig forelsket og skal velge å avvise denne personen som faktisk viser deg interesse tilbake. Jaja, lenge leve ungdommens naivitet. Om du tror forhold er krevende, bare vent til hun finner en ny og du kan gå å lengte etter henne og gruble på hva som ville skjedd mellom dere "viss at", "om du bare".. Jeg ser frem til dine kommende KåGe innlegg; "Trodde jeg skulle glemme henne, nå har hun en ny, hva skal jeg gjøre"? , "hadde endelig god kjemi med ei dame, dreit meg ut, What to do"? "Hvordan kurere kjærlighetssorg"? Lo godt av den siste delen der, så takk for det ihvertfall. Det er jo det jeg legger opp til, jeg ser jo det selv, men allikevel så er det en del av meg som sier at hvis jeg sier sannheten vil denne "forelskelsen" forsvinne kvikkere. Om jeg kommer til å angre? Antageligvis, men jeg vil samtidig at hun heller skal få seg en type som kan gi henne det hun fortjener. Hun kan jo ende opp med en fyr som er enda verre enn meg, men jeg er villig til å ta sjansen på at det ikke skjer. Jeg skal drikke meg litt til mot i morgen, sende hun en melding også får jeg ta det som det kommer. Hvis vi møtes og det viser seg at hun faktisk føler det samme får jeg bare ta det på sparket. Hvis hun ikke føler det samme, ja da er det ihvertfall bare ett knust hjerte som vandrer hjem. 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er da revnende likegyldig. Du trenger jo ikke å være drittsekk selv om du ikke er klar for et forhold. Anonymkode: 66a91...cdd Jeg er jo bare en drittsekk hvis hun føler det samme da? Og det er jo ikke sikkert. Jeg tviler egentlig. Anonymkode: e3e4f...a98
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2017 #14 Skrevet 11. mars 2017 Oh boy kommer du til å angre når du blir voksen og litt tøffere. For nå er du seriøst det feigeste mennesket ever. Pyse. Hva tror du skjer om du faktisk utvikler forholdet? At hele ditt liv og din eksistens er over? Eller at du får en trygg støttespiller ved din side? Anonymkode: 2a5f3...86f 6
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2017 #15 Skrevet 11. mars 2017 58 minutter siden, AnonymBruker skrev: Oh boy kommer du til å angre når du blir voksen og litt tøffere. For nå er du seriøst det feigeste mennesket ever. Pyse. Hva tror du skjer om du faktisk utvikler forholdet? At hele ditt liv og din eksistens er over? Eller at du får en trygg støttespiller ved din side? Anonymkode: 2a5f3...86f Det er kanskje feigt av meg men jeg prøver å tenke litt på henne også. Det sømmer seg bare ikke for meg. Jeg har så vidt penger til å klare meg selv og egentlig så består hele livet mitt av bare usikkerhet. Så jeg har med andre ord ikke økonomi til å ta henne med på noe engang. Jeg vil ha en mer stabil økonomi før jeg går inn i et forhold. Anonymkode: e3e4f...a98
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2017 #16 Skrevet 11. mars 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er kanskje feigt av meg men jeg prøver å tenke litt på henne også. Det sømmer seg bare ikke for meg. Jeg har så vidt penger til å klare meg selv og egentlig så består hele livet mitt av bare usikkerhet. Så jeg har med andre ord ikke økonomi til å ta henne med på noe engang. Jeg vil ha en mer stabil økonomi før jeg går inn i et forhold. Anonymkode: e3e4f...a98 Dette kan du vel bare fortelle henne om hun føler det samme som deg, så kan hun ta valget om hvor vidt det er verdt det. For alt du vet kan det hende hun ikke har behov for å bli tatt med på alt mulig av en kjæreste, det er ikke alle som har det. Egentlig tror jeg at alt du skriver her er unnskyldninger du bruker fordi du egentlig er for feig til å satse. Hvis hun virkelig vil ha deg, så spiller det da ingen rolle om økonomien er dårlig akkurat nå. Du er student, du skal vel neppe være det til evig tid? Anonymkode: a11d6...0e5 3
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2017 #17 Skrevet 11. mars 2017 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er kanskje feigt av meg men jeg prøver å tenke litt på henne også. Det sømmer seg bare ikke for meg. Jeg har så vidt penger til å klare meg selv og egentlig så består hele livet mitt av bare usikkerhet. Så jeg har med andre ord ikke økonomi til å ta henne med på noe engang. Jeg vil ha en mer stabil økonomi før jeg går inn i et forhold. Anonymkode: e3e4f...a98 Kjære vene. Dere er unge. Ikke 40-åringer. Ingen 20-åring skal ha livet på stell i denne alderen. Det er meningen at dere skal ha litt kaos i livet og lite penger osv. Det er normalt. Det er en del av prosessen med å vokse opp. Og nå har du sjansen til å ta denne reisen sammen med en flott jente du liker. Gosj jeg fikk lyst til å sparke deg hardt bak. Du har denne ene sjansen i ditt liv og så tør du ikke fordi du ikke har alt på stell? Skjerpe deg gutt. Anonymkode: 2a5f3...86f 3
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2017 #18 Skrevet 11. mars 2017 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette kan du vel bare fortelle henne om hun føler det samme som deg, så kan hun ta valget om hvor vidt det er verdt det. For alt du vet kan det hende hun ikke har behov for å bli tatt med på alt mulig av en kjæreste, det er ikke alle som har det. Egentlig tror jeg at alt du skriver her er unnskyldninger du bruker fordi du egentlig er for feig til å satse. Hvis hun virkelig vil ha deg, så spiller det da ingen rolle om økonomien er dårlig akkurat nå. Du er student, du skal vel neppe være det til evig tid? Anonymkode: a11d6...0e5 Joda, du har vel rett, det er unnskyldninger. Jeg er redd for å satse. Redd for å utvikle enda sterkere følelser og binde meg også. Det kommer til å gjøre jævlig vondt hvis det faktisk blir noe av og jeg mister henne. Men det er jo selvsagt sånn livet er. Jeg er forresten ikke student, det er hun som er det. Selv jobber jeg i matbutikk, noe jeg kommer til å gjøre til jeg finner ut hva jeg ønsker å gjøre med livet mitt. 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjære vene. Dere er unge. Ikke 40-åringer. Ingen 20-åring skal ha livet på stell i denne alderen. Det er meningen at dere skal ha litt kaos i livet og lite penger osv. Det er normalt. Det er en del av prosessen med å vokse opp. Og nå har du sjansen til å ta denne reisen sammen med en flott jente du liker. Gosj jeg fikk lyst til å sparke deg hardt bak. Du har denne ene sjansen i ditt liv og så tør du ikke fordi du ikke har alt på stell? Skjerpe deg gutt. Anonymkode: 2a5f3...86f Det er bare det at når jeg ser på folk jeg gikk på VGS med som er godt i gang med studier, eller fått seg godt betalte jobber og raker inn gryn, så blir jeg litt usikker på meg selv. Kommer jeg dit selv, eller vil jeg for alltid stable varer i hylla på Coop? Ikke at det er no galt i det, men jeg vil gjøre noe mer med livet mitt, jeg vet bare ikke hva. Hvis det er det som er skjebnen min, så er jeg ikke spesielt hypp på å dra hun med ned i dragsuget for å si det sånn. Men nå får jeg prøve å få meg litt søvn. Har vært oppe i hele natt og tenkt på all kjeften jeg har fått, og dama selvsagt. Anonymkode: e3e4f...a98 2
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2017 #19 Skrevet 11. mars 2017 Klart du kommer deg dit du vil. Du er ung. Du har virkelig hele livet foran deg. Det er ingen klisje. Det er fakta så slapp av og nyt forelskelsen sammen med denne jenta. Du må også være klar over at det å møte en du klikker sånn med er unikt. Dette kan være den eneste gangen noe sånt skjer. Anonymkode: 2a5f3...86f 5
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2017 #20 Skrevet 11. mars 2017 TS igjen her. Så jeg sendte hun en melding og spurte om hun ville gå en tur. Noe vi gjorde. Jeg sa at jeg liker hun veldig godt og at jeg tenker på henne hele tiden, at jeg sliter med å sove også videre. Jeg forklarte også hvorfor jeg sa det jeg sa, og det var jo fordi så jeg ville kunne klare å gå videre. Hun forsto hvorfor jeg forsøkte og nei hun følte ikke det samme. Jeg kjenner nå at det er ganske trist, men samtidig så er jeg også lettet. Etter alle svarene jeg har fått så var jeg egentlig klar for å prøve, men nå ble det ikke sånn. Men da er det ihvertfall ute, så nå skal jeg fortsette og drekke noen pils også får jeg forhåpentligvis sovet ordentlig i kveld. Anonymkode: e3e4f...a98
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå