Gå til innhold

Greit å ta imot øl/drinker fra ukjente?

Gjest *Sexy*Cat*

Tar du imot drinker/øl fra ukjente?  

1 stemme

1. 1. Tar du imot drinker/øl fra ukjente?

• Ja, hvorfor ikke?
      9
    • Nei, aldri.
      8
    • Har gjort, men liker det ikke.
      9

Anbefalte innlegg

Gjest *Sexy*Cat*

Det syns ikke jeg, og jeg fatter meg ikke på jenter som bevisst går etter å få seg gratis alkohol.

Det er sikkert en del yngre jenter som driver på med dette, men allikevel :o

Bruk deres egne penger ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest GreenSky

Ok. 1: en fyr på byen sier: Vil du ha en drink? Jeg sier nei takk.

2: Jeg møter en fyr, snakker med han, vi finner tonen, han spør om jeg vil ha en drink eller øl, da sier jeg kanskje ja. Men jeg blir alltid med bort til baren, og følger med på drinken/ølet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer an på settingen.

Jeg bruker å være klar i talen og smile og si at det er greit, så lenge han ikke er "overstadig", og ta i mot drinken. Og så slår jeg av en prat. Prøver han seg, får han ikke spandere flere drinker på meg...

Prøver han seg ikke, spanderer jeg den neste...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det syns ikke jeg, og jeg fatter meg ikke på jenter som bevisst går etter å få seg gratis alkohol.

Ikke bevisst går inn for å få gratis alkohol? Hvem kjenner du som gjør det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. 1: en fyr på byen sier: Vil du ha en drink? Jeg sier nei takk.

2: Jeg møter en fyr, snakker med han, vi finner tonen, han spør om jeg vil ha en drink eller øl, da sier jeg kanskje ja. Men jeg blir alltid med bort til baren, og følger med på drinken/ølet.

:Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei' date=' det gjør jeg aldri.[/quote']

Hvem er du? Faren min?

Hu i Svingen, kunne ligne pappa det... :roll:

Men han kan heldigvis ikke data og ikke vil han lære, jeg er en arbeiderklassejente med foreldre som strebte etter middelklassen. Jeg er blitt meg. Og jeg håper alt går til det beste for alle, for det er jo til det beste for alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wenche Fuck

Si meg, må damene betale? Tar av meg hanskene for å skrive dette, pleier ikke havne på å svare på dette kvinneforumet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dolphina

Jeg tar ikke imot fra ukjente. Nå er ikke jeg singel heller da.

Men har venninner som tar imot drikke og så bare suser videre!

Tar man i mot drikke bør man snakke med personen til man hvertfall har drukket den opp!!!!

Noe annet er SVÆRT uhøflig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

har sluttet med å spandere dyre drinker til damer. det er jo faktisk jenter som går på byen uten en krone og kommer dritings hjem. OG slik kan de gjøre hver vkeld hvis dem ville. Fikk faktisk en jente helt opp i meg..meg mega-lav utringning og sputrte om jeg ville spandere..det var jo jaggu rett før hun begynnte å strippe for å få øl. desperate kvinnefolk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hvorfor ikke?? Jeg ser absolutt ikke noe galt i det. Det gjør jeg hele tiden, hvis gutta vil spandere så er ikke det meg i mot. Hvis jeg ikke har interesse for karen står jeg heller ikke å tørrprater med han heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har sluttet med å spandere dyre drinker til damer. det er jo faktisk jenter som går på byen uten en krone og kommer dritings hjem. OG slik kan de gjøre hver vkeld hvis dem ville. Fikk faktisk en jente helt opp i meg..meg mega-lav utringning og sputrte om jeg ville spandere..det var jo jaggu rett før hun begynnte å strippe for å få øl. desperate kvinnefolk

Strippe? :hoho:

Hvor i byen går du, ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Det hender det er mer praktisk å betale og bestille annen hver sin øl, minner meg forresten på at jeg skylder en pils til en kamerat på puben...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg har aldri likt å ta i mot noe fra fremmede og mindre fremmede. Føler på en måte at jeg må gi noe igjen, noe jeg ikke er så veldig interessert i.

Samboeren og forloveden min liker i hvertfall ikke at jeg blir spandert på. Det er noe annet med gode venner. Det er akseptabelt :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Anonymous
Jeg har aldri likt å ta i mot noe fra fremmede og mindre fremmede. Føler på en måte at jeg må gi noe igjen, noe jeg ikke er så veldig interessert i.

Samboeren og forloveden min liker i hvertfall ikke at jeg blir spandert på. Det er noe annet med gode venner. Det er akseptabelt :wink:

samboer og forlovede?

har du 2 stykker du a? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

I dag var det ikke greit... han var tydelig ute etter noe mer, og da greier jeg ikke og går...

Man merker fort om folk er mest interessert i en prat, eller om det stinker underforstått...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Når menn spør meg om de kan få kjøpe en drink til meg smiler jeg til dem og sier at det var da veldig snilt av ham!

Så sier jeg at han ikke behøver det, jeg skulle akkurat til å kjøpe en selv, eller "jeg har, takk". Dersom han viser at han bare vil være hyggelig sier jeg tusen takk.

Av og til slenger jeg på en "nei, for du forventer nok noe tilbake" (nei da, sier de alle).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...