Gå til innhold

Ville du datet meg? Aktiv jente26

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg på 26 år, blondt hår, grønne øyne, litt lav. Normal størrelse, ikke tykk og ikke altfor tynn, stor rumpe og store pupper til høyden og størrelsen generelt. Er aktiv og liker meg ute i naturen, gjerne på ski både nedover og bortover. Velger film/kosekveld fremfor fest, men blir gjerne med på fest en gang i blant også. Trener og holder meg i form. Studerer til å bli sykepleier og syns det er et flott yrke med mange flotte mennesker. Jeg er trofast og utroskap er en fryktelig greie. Jeg er omsorgsfull, tillitsfull, snill og behandler mennesker rundt meg med respekt. Jeg er glad i sex, men med noen jeg er glad i. Jeg liker å ta vare på folk og bryr meg ofte mer om mine nærmeste enn meg selv, selv om jeg pleier meg seg også. 

Anonymkode: 12a3b...a8e

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Aragorn II Elessar
Skrevet

Nei

Men nå vil ikke jeg date noen.

Skrevet

Hvorfor skulle jeg ligsom ikke det? Helt normal jente å date dette. Er ikke noe å være redd for om du er det

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg på 26 år, blondt hår, grønne øyne, litt lav. Normal størrelse, ikke tykk og ikke altfor tynn, stor rumpe og store pupper til høyden og størrelsen generelt. Er aktiv og liker meg ute i naturen, gjerne på ski både nedover og bortover. Velger film/kosekveld fremfor fest, men blir gjerne med på fest en gang i blant også. Trener og holder meg i form. Studerer til å bli sykepleier og syns det er et flott yrke med mange flotte mennesker. Jeg er trofast og utroskap er en fryktelig greie. Jeg er omsorgsfull, tillitsfull, snill og behandler mennesker rundt meg med respekt. Jeg er glad i sex, men med noen jeg er glad i. Jeg liker å ta vare på folk og bryr meg ofte mer om mine nærmeste enn meg selv, selv om jeg pleier meg seg også. 

Vet ikke. Du høres ut som en flott jente da. litt lav. Hvor lav er det? Det at du er omsorgsfull er er jo et stort pluss. Tror nok jeg måtte møtt deg for å finne ut om jeg kunne datet deg. Eller i hvertfall sett et bilde av deg, samt fått mer informasjon om deg.

Anonymkode: 6da69...b97

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du høres som en helt vanlig kvinne. 

Hva er egentlig bakgrunnen for disse trådene? Er det virkelig så mange som har et så stort bekreftelsesbehov? Hvorfor ikke bare lage en datingprofil og se på responsen dere får der? 

Anonymkode: f8709...e73

• Liker 5
Skrevet

Jepp!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så du er helt standard a4 ung norsk kvinne? Du treffer nok noen, om du ikke skal ha en fra en Nicolas Sparks novelle.

Anonymkode: 8672e...c8c

AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ok, dette er typisk profilteksten hvor man smører tjukt på med overflatiske ting, overdriver dine positive sider og later som du er mer opptatt av populistiske floskler enn du egentlig er.

Hva med å fortelle om dine dårlige sider, siden dette ikke er et datested, men et KG forum? Hvorfor er du en taper på datingmarkedet?

Anonymkode: 2b41a...516

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner ikke helt.. sliter du med å få dater? Eller har noen sagt at ingen andre vil ha deg, eller hva er greia egentlig? Liker du bare bekreftelse? Helt ok det og, prøver bare å forstå hvorfor du posta dette og hva du egentlig forventa at folk skulle svare.

Anonymkode: 52fe3...4ae

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...