AnonymBruker Skrevet 10. mars 2017 #1 Skrevet 10. mars 2017 Jeg har kjøpt denne bikinien som sitter som et skudd utenom på skuldrene, den gir ingen støtte og detter av skuldrene mine. Det er ingen stramme mekanisme på stroppene. Hvordan er det å skulle gjøre disse stroppene kortere? Kan man gå til en skredder eller lignende og fikse noe slikt? Jeg har store pupper så sliter med å finne bikinier som passer og er fine så derfor vil jeg gjerne fikse denne! Anonymkode: 624dc...a42
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2017 #2 Skrevet 10. mars 2017 Mulig jeg tar feil, men dersom du vil få strammere stropper så må du klippe opp stoffet med stroppene og sy dem på igjen med ønsket lengde. Vil se greit ut dersom du syr dem opp på ryggen, men vil ikke se helt lik ut siden man vil se hvor det er sydd (men folk kan jo tro at den er ment for å være slik ) Anonymkode: c7e3a...c34
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2017 #3 Skrevet 10. mars 2017 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mulig jeg tar feil, men dersom du vil få strammere stropper så må du klippe opp stoffet med stroppene og sy dem på igjen med ønsket lengde. Vil se greit ut dersom du syr dem opp på ryggen, men vil ikke se helt lik ut siden man vil se hvor det er sydd (men folk kan jo tro at den er ment for å være slik ) Anonymkode: c7e3a...c34 Snittet der de er sydd igjen fra fabrikken er midt oppe på skuldrene. Baksiden av bikinien ser ut som en vanlig topp hvis det gir mening, ingen sømmer der av stroppene. Så da må de snittes opp oppe på skuldrene? Men jeg kan ikke å sy så finnes det et sted som gjør dette rimelig? Anonymkode: 624dc...a42
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2017 #4 Skrevet 10. mars 2017 Det der er en så liten jobb at du kan sikkert spørre noen i din omgangskrets om de kan sy det til deg 😃 Stikk forbi på en sybutikk og skaff tråd i rett farge. Ta med deg bikinitoppen og om du vet hvor mye du må ta vekk, så kanskje de sur til deg også 😀😀😀 Anonymkode: bfa56...465 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2017 #5 Skrevet 13. april 2017 Hvor bor du? For å gjøre den jobb du skulle betale ca 150 kr. Anonymkode: 160b5...1cd
Persephone Skrevet 15. april 2017 #6 Skrevet 15. april 2017 På 10.3.2017 den 23.55, AnonymBruker skrev: Snittet der de er sydd igjen fra fabrikken er midt oppe på skuldrene. Baksiden av bikinien ser ut som en vanlig topp hvis det gir mening, ingen sømmer der av stroppene. Så da må de snittes opp oppe på skuldrene? Men jeg kan ikke å sy så finnes det et sted som gjør dette rimelig? Anonymkode: 624dc...a42 Siden sømmen ligger oppå skuldrene skal du legge den opp her. prøv å holde oppe stroppene og knip sammen. Det er hvor mye den skal legges opp. Men har noen i familien eller vennekretsen din symaskin? Dette er en veldig lett og grei jobb med symaskin, men blir fort vanskelig uten. Prøv å høre litt rundt. Kanskje en tante eller en venninne kan hjelpe deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå