AnonymBruker Skrevet 10. mars 2017 #1 Del Skrevet 10. mars 2017 Av en eller annen grunn er det slik at når jeg får nye bekjentskaper så viser det seg så ofte at vedkommende er lesbisk. Mine beste venninner er et lesbisk ektepar som jeg setter stor pris på og hvor vi kan snakke om all slags. Utrolig lite drama queens og flotte folk. Ellers har jeg også fått noen flere i min omgangskrets som jeg har truffet uavhengige av dem. Siste bidrag til min vennekrets viste seg også å være lesbi, men nå begynner jeg å lure..hun er veldig til å ta på meg og føler hun stirrer voldsomt og intenst når vi snakker sammen..hun vet jeg er hetero. Og hun har jo kjæreste. Som jeg også har truffet..Men begynner å synes det er litt ukomfortabelt av og til. Er det rart av meg å ha flertall av lesbiske venninner? Folk begynner vel å lure..og hvordan sier jeg til min nye venninne at jeg synes det er ukomfortabelt? Dvs jeg kommer ikke til å si det for jeg er utrolig konfliktsky. Men noen tips? Anonymkode: e977d...1a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2017 #2 Del Skrevet 10. mars 2017 Bare si at hun ikke skal ta på deg. Det er ikke cool. Om du vil så kan du jo si til henne at du synes det er ekkelt at hun ser på deg, men vær obs på at det vil såre hennes følelser da hun sikkert ikke mener noe vondt med det. Anonymkode: 25b75...70c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2017 #3 Del Skrevet 10. mars 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det rart av meg å ha flertall av lesbiske venninner? Folk begynner vel å lure Hva mener du folk begynner å lure på da? At du er lesbisk selv? Mener du at det ikke er sosialt akseptert å ha lesbiske venner? Anonymkode: 25b75...70c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2017 #4 Del Skrevet 10. mars 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Om du vil så kan du jo si til henne at du synes det er ekkelt at hun ser på deg, men vær obs på at det vil såre hennes følelser da hun sikkert ikke mener noe vondt med det. Anonymkode: 25b75...70c Ikke si at det er ekkelt at hun ser på deg, det kan tolkes som at du synes hun er ekkel. Du kan jo heller spøre "hvorfor ser du sånn på meg"? eller snu deg vekk om det blir for intenst. Vis med kroppspråk at du ikke er interessert. Eller snakk om en gutt du liker eller ett eller annet Anonymkode: e3b20...cae 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2017 #5 Del Skrevet 12. mars 2017 På 10.3.2017 den 23.03, AnonymBruker skrev: Ikke si at det er ekkelt at hun ser på deg, det kan tolkes som at du synes hun er ekkel. Du kan jo heller spøre "hvorfor ser du sånn på meg"? eller snu deg vekk om det blir for intenst. Vis med kroppspråk at du ikke er interessert. Eller snakk om en gutt du liker eller ett eller annet Anonymkode: e3b20...cae Hehe, jeg gjorde den feilen at jeg sa at "menn er håpløse" - hvor hun svarte at "kanskje du skulle prøve en dame" wink wink. Da ble jeg litt satt ut. Hun vet jeg liker menn, og jeg ville aldri sagt at det var ekkelt noe hun gjorde.. Eller at det er ukomfortabelt.. Det tør jeg rett og slett ikke. Men hun sender ofte meldinger og vil ofte finne på ting, så nå begynner jeg nesten å lure på om hun tror det kan bli noe mellom oss. Ah, teit av meg!! Liker henne jo godt. Folk begynner vel å lure om jeg også er lesbisk tenker jeg, som svar til deg oppforbi. Og det har jeg jo ikke så lyst til. Er nå singel og vil jo være på markedet for det rette kjønnet for meg, som er menn ja. Anonymkode: e977d...1a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2017 #6 Del Skrevet 13. mars 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: "kanskje du skulle prøve en dame" wink wink. Da ble jeg litt satt ut Hvorfor skremmer homofili deg? Du er jo homofobisk hvorfor sa du bare ikke nei, jeg er straight jeg. Hvorfor bli satt ut?? Anonymkode: 25b75...70c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2017 #7 Del Skrevet 13. mars 2017 Jeg har selv opplevd lesbiske som er veldig på, utrolig ekkelt. Jeg er selv bifil, men det går an å oppføre seg som folk og ikke som dyr med løpetid. Anonymkode: fa2df...8db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2017 #8 Del Skrevet 13. mars 2017 Tror du må slutte å tenke så mye på at de er lesbiske og heller fokusere på at de er jenter, som deg. Og jenter tar mye på hverandre. Både for å bli kjent men også for å styrke båndene seg i mellom. Slik er det selvsagt også for lesbiske med sine venninner. Men jeg skjønner at det er lett å blande disse "rollene". For lesbiske forhold og venninneforhold er ofte veldig like og overlappende. Anonymkode: 6c7ff...a62 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå