fuglekvitter__ Skrevet 10. mars 2017 #1 Skrevet 10. mars 2017 (endret) Jeg ble noen ganger invitert på noen fester. Det som skjer da er at med en gang jeg går inn døren så står det tre jenter der som jeg ikke kjenner så godt som starter en samtale om noen jeg kjenner så godt. Med en gang man kommer inn til denne festen så starter disse jentene med følgende: "Du, jeg vil fortelle deg noe - person Y har sagt at ...(en lang og trist historie)". Hun ene blir sint og gråter og det står i. Og dette er liksom en fest? Den andre gangen man ble bedt til dem skjedde det samme. Den tredje og den fjerde gangen skjedde det samme. Det var som om at disse så vidt bekjente av meg bare inviterte meg for å baksnakke noen og det var skikkelig dumt. Der kommer man og har gledet seg til fest også står de og bare baksnakker folk, gråter (og det er jo synd hvis det var så ille), og kjefter seg i mellom også. Etter det unngikk jeg disse og gikk på ordentlig fester. Dere vet... der folk er i godt humør rett og slett. Ikke på en slags fest der flere jenter står i hylekor og skriker til fremmede. Jeg klarte ikke svare annet på dette enn ja, okey? Uff da.. Så synd, og kvelden ble bare verre og verre for min del, og ikke spesielt mye bedre for dem heller. Jeg har aldri fått noen forklaring på dette og tror nå at disse folkene bare er sånn, Sure, sinte og baksnakkende - spesielt med litt innabords. I ettertid har hun ene prøvd å rette opp i dette elendige førsteintrykket jeg har av dem, men det går rett og slett ikke. Jeg ble helt satt ut altså... Er dette noe man kaller en fest? I isåfall så må det være en av de dummeste festene jeg har vært på. Ikke at jeg skal ha spesialbehandling og oppvarting utover det som er vanlig altså... men å bli invitert borti til noen for å få et glass vin for å stå å krangle, det er ikke riktig... Endret 10. mars 2017 av fuglekvitter__
Forundret.. Skrevet 10. mars 2017 #2 Skrevet 10. mars 2017 Huff, jeg ville ikke sagt at det der er en fest, heller mislykka forsøk på en.
fuglekvitter__ Skrevet 10. mars 2017 Forfatter #3 Skrevet 10. mars 2017 (endret) 8 minutter siden, Forundret.. skrev: Huff, jeg ville ikke sagt at det der er en fest, heller mislykka forsøk på en. Mulig og det kan dem sikkert ikke noe for, men jeg innrømmer at jeg unngår å feste med dem. Sånt orker jeg ikke altså. Heldigvis har jeg vært på andre fester der de ikke er sånn. Det virket som om at jeg ble invitert sånn at de kunne fortelle hva de mente om noen folk (folk jeg ikke aner hvem er en gang). Det er jo dårlig gjort ovenfor disse fremmede. Ut i fra de gangene jeg har truffet dem så er inntrykket deretter, kan man trygt si. Det er også en haug med spørsmål om hvem/hva/hvor - ting fremmede rett og slett ikke har noe med. Endret 10. mars 2017 av fuglekvitter__
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå