Gå til innhold

Bergenserar!!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Det kunne jo kanskje vært gøy, men jeg vet ikke om vi vil få så mye igjen for det. Vi skal gifte oss 16. april, og de store avgjørelsene er vel allerede tatt. Jeg har bestilt kjole som designeren har begynt å sy. Kirke, lokale, frisør og fotograf er bestilt. Og vi vet hvor vi skal bestille blomstene. Men kjære er 99% sikker på at han vil få designet dress hos T-Michael. Vet ikke om vi trenger så mye inspirasjon, hva tror du? Men som sagt, det er jo sikkert gøy da. Får høre med min kjære! Skal du dit?

Skrevet

Vi lurer på det...

Min kjole er allerede bestillt, så jeg "gruer" litt for å se andre flotte kjoler... men min kjære trenger å finne dress/sjakett til seg, og det kan jo være fint å se utvalget der??

Skrevet

Eg tenkte å gå ja! Men veit ikkje heilt om eg får nokon med meg då... Hmm..

Skrevet

Vi blir muligens en liten gjeng, får se hvor mange som henger seg på..men eg og min kjære skal hvertfall. Så skal min forlover være med.

Kanskje foreldre, men det vet jeg ikke enda. De snakket om det, men blir vel gjerne med snakket...

Ser veldig frem til å få noe gode tips.

Skrevet

Vi blir muligens en liten gjeng, får se hvor mange som henger seg på..men eg og min kjære skal hvertfall. Så skal min forlover være med.

Kanskje foreldre, men det vet jeg ikke enda. De snakket om det, men blir vel gjerne med snakket...

Ser veldig frem til å få noe gode tips.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...